Noita kiekkoihmisten lapsia, joutuvat elämään jatkuvasti alkoholin huuruisessa perhepiirissä. Mihint ämä maa on menossa, kysyn vaan!
Sääliksi kyllä käy
6
72
Vastaukset
- Jusuff (se sama)
Sääliksi käy suomalaisia mihin tämä maa on menossa nykypolitiikalla?
Rahat ulkomaille ja tänne vaan kaikki ulkomaanpellet loisimaan ! - hirvittävääalkoholis
Todella monen jääkiekkovanhemman lapset kärsivät huumeongelmista ja kertovat alkoholisti-isien terrorista. Lapsuus täynnä traumoja.
Treeneissä ollaan aivan naamat.- oot hullu.
taitaa olla perisuomalainen kateus taas se perimmäinen syys.
Eiköhän ne sun omat sikiös oo niitä pahimpia rökäleitä
ja juoppoja, kaikkihan sen tietää.
- 31+32
Kyllä juhlia voi ja alkomaholia käyttää, varsinkin sellaisen suorituksen jälkeen. Spurgukännissä miljoonien ihmisten edessä ei minusta kuitenkaan ollut fiksua. Oletko13 8 ehkä eri mieltä?
- sössötisössöti taas.
Otahan taas sitä kossua, sossun elätti...
Onko aloitus provo?
Tuskin jääkiekkoilijoitten perhe-elämä jatkuvaa alkoholin huurua on.
Kiekkokaukalossa on sen verran raskas meininki, että eivät siellä juopot pitkälle potki.
Jos nyt yksi sattuu töppäämään, ei se vielä merkitse, että koko porukka on pulloruokinnassa ja perheitten lapset heitteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197