Jääkaapissa on puolikas sitruuna, ja kaksi perunaa. Sitten on pussi teetä ja pippureita kolme kapaletta.
Rahaa tulee kahden viikon päästä korvaukset josta jää laskujen jälkeen 39 e koko kuuksi rahaa.
Nyt toivon että tulee perusturvaan 100 e korotus, mutta se ei riitä. Pitäs olla 1000 e.
On kurjaa kun ei pääse kauppaan vaikka kaupat on täynnä ruokaa.
Kai se on taas heinäpellolle mentävä. Vielä ei naapurissa viljat kasva, eikä juurekset, mutta syksyllä sitten haen porkkanaa, ja vihannekset sieltä. Nyt otankinr eilusti. Maniskoitakin haluan.
Tänään ei ole ruokaa
7
127
Vastaukset
- mulle ei jää
Sulle sentään jää rahaa.
- selkeästi
Oikein sinulle. Olethan laiska toisten rahoja kärkkyvä rikollismielinen narsisti.
- nälkäkuuri
Mullakin vaa pussipohja makaroonia ja yksi porkkana ja pottu. Suolaa ja ruokaöljyä on. Täytyy olla vaa hissukseen makuuasennos ettei energiaa kulu. Rahaa tulee vasta 1.6. Siitä jää sentään 48 ekua ruhtinaallisesti kesäkuulle roukaan. Tänää yritin kerätä ruokoo ja kasvei ulkona mut heikos hapes ettei oikee jaksanu.
- ei nälälle!
käykää herran jumala paikallisessa diakoniassa :O kyllä sieltä nyt ainakin hätä apua saa! kuiva muonaa jne. voi olla että jopa kauppaan osto lapunkin.
- jotain rajaa!
Voi ei, mistä näitä laiskamatoja oikein tulee?! Makuuasennossa päivät pitkät, eikä viitsitä mitään. Tuet vaan kaikki heti pois, niin kummasti noustaan sieltä sänkyn pohjalta pystyasentoon ja työnhakuun!
- .....
todella pikkusieluista!! itse olen joskus joutunut hakemaan ttt-tukea koska sairastuin pahasti fyysisesti ja kenkään tuli, kelalle meni 2kk tehdä päätös sp-rahasta. Ei kaikki hae ttt-tukea koska eivät jaksa mennä töihin!
Tuollaisten apinoiden takia on suomalaisilla paha olla, ei mitään yhteishenkeä. Kaatunutta autetaan!
- maniska buaaaahhhhh
Ai maniskoitakin otat!
Älä nyt helvetissä naapurin mandolinia varasta. Millä se sitten soittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780