Muutamassa maasturissa on käytetty naisten logiikkaa. Esimerkkeinä Hyundai Terracan, Mitsubishi Pajero ja Suzuki Jimny. Nimittäin, kun niissä on kytkettävä neliveto, niin vaihtoehtona on myös pelkkä takaveto?! häh? Ei mitään järkee. Eli naisten logiikkaa.
naisten logiikkaa maastureissa
12
326
Vastaukset
- 4x4 SUV
Nivan rotteloahan ei saa nelivetoisena kun siinä on vaan kaksi ovea.
Oletkos muuten nyt Niuvasta lomalla, vai.- '''''''''''''''''
Paitsi, että saa 5-ovisena ja nelivetoisena.
http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/models.pl?model_id=5087&branch=tth
4x4 SUV: Nyt joudut tumputtamaan, kun kirjoitit paskaa.
- vivamän
Virkistäpäs muistiani: missä maastureissa olikaan kytkettävän nelivedon yhteydessä etuveto? Itselleni ei tule mieleen kuin Toyota Tercel, joka ei kai ole maasturi edes Nivamanin mielestä???
- Nivaman
Neliveto on yleensä etupainotteinen. En ymmärrä, mistä idea pelkkään takavetoon on tullut. Olen tottunut jatkuvaan nelivetoon.
- 12+9
Nivaman kirjoitti:
Neliveto on yleensä etupainotteinen. En ymmärrä, mistä idea pelkkään takavetoon on tullut. Olen tottunut jatkuvaan nelivetoon.
Liikaa lääkkeitä kerralla päässä. Vähennä, niin ei tarvitse kokoajan kontata. Ei siellä Niuvassakaan saa liikaa puhua nivasta, tulee rauhoittava piikki kannikkaan.
- se oli aikaa
Olipa 1980-luvun alkupuolella Subaru 1800-malli, normaalisti etuvetoinen mutta oli sitten nopea ja hidas neliveto, oli peto menemään.
- sdfsdf
ja taisi olla myös Nissan Sunny 4x4...
Hei tästä trolliketjustahan taitaa tulla ihan järkevää keskustelua vähän harvinaisemmista 4x4-autoista.
Mutta tiesittekö, että Citroen 2cv 4x4 Saharassa on nelivedon lisäksi mahdollista ajaa joko pelkällä etu- tai takavedolla... - Nivaman
sdfsdf kirjoitti:
ja taisi olla myös Nissan Sunny 4x4...
Hei tästä trolliketjustahan taitaa tulla ihan järkevää keskustelua vähän harvinaisemmista 4x4-autoista.
Mutta tiesittekö, että Citroen 2cv 4x4 Saharassa on nelivedon lisäksi mahdollista ajaa joko pelkällä etu- tai takavedolla...Mitä? Onko rättisitikasta tehty semmoinen versio? Missä ois tietoo siitä?
- Daihatsu mies
Nivaman kirjoitti:
Mitä? Onko rättisitikasta tehty semmoinen versio? Missä ois tietoo siitä?
Kyllähän teollisuus vakooja tietää:)
- sdfsdf
Daihatsu mies kirjoitti:
Kyllähän teollisuus vakooja tietää:)
Ja kyllä ranskalaisinsinöörit ovat melkein yhtä kekseliäitä kuin itänaapurissa.
Vai mitä sanotte:
Kaksi moottoria, toinen edessä hoitaa etuvedon ja toinen takana hoitaa takavedon. Erilliset voimansiirrot etu- ja taka-akseleille, erilliset kytkimet, joita kuitenkin ohjaa yksi kytkinpoljin.
http://www.difflock.com/diffmag/issue19/2cvsahara/index.shtml
- Ihme änkkäämistä
Haluaisimpa että nää kiinteän nelivedon kuskit ajaa sen mitä rahkeista löytyy \- nollakelillä Sipoolahden sillan läpi. Olen valmis väittämään ettei tahdo onnistua edes kesäsellä sadekelillä.
Paha ajaa jos kumpikin pää pyrkii luistoon ja sen kautta ohjaus on vähintään hakusessa.
Onhan sitten kaikennäkösiä ajonhallinta järjestemiä. Muttei nekään pelasta jos yritetään ylittää painovoimalaki. Auto vaan luistelee tangentin suunnassa ja ikävä kyllä siihen vasttatulevan rekan keulaan tai lähimpään tolppaan.- vai änkäämistä
Kuka hullu nyt lukot päällä motaria ajelis??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk562079Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681207- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789