Hei ostin käytetyn vaunun ja siinä vaan pitsikankankaiset verhot. Mikä olisi hyvä ratkaisu makuuboksin ikkunoihin, jottei aamuaurinko herätä jo neljältä.
Pimennysverhot
5
1759
Vastaukset
- Karavaanarisetä.
Halvin tapa on että ostat tumma kangas ja teet verhot, kallein on että viet vaunun vaunuliikkeeseen ja ne asentavat kasettiverhot siihen.
Tämän lisäksi löytyy 100 eri tapaa josta saat kohta lukea. - Das Gut
Ostat itse kasettiverhot ja asennat ne.
- Sepän poika
Juuri huolsin oman as.autoni kasettiverhot, 4 kpl, kun aika ja käyttäjät olivat tehneet ne hivenen huonolaatuisiksi ja tahmeiksi käyttää. Kasettiverhot ovat kiinni muutamalla ruuvilla ja ne on tosi helppo irrottaa ja tietysti kiinnittää.
Olin kyllä miettinyt jo valmiiksi sen toisen ratkaisunkin eli olisin ommellut kauniit verhot ja ripustanut ne sellaisella päällystetyllä "vieterillä", jota myydään sisustusliikkeissä. Kasettiverho ei ole niin kaunis, mutta toisaalta siinä on hyvä hyttysverkko, joten kuitenkin päädyin kasettiverhon korjaamiseen. - singer*
Sepän poika kirjoitti:
Juuri huolsin oman as.autoni kasettiverhot, 4 kpl, kun aika ja käyttäjät olivat tehneet ne hivenen huonolaatuisiksi ja tahmeiksi käyttää. Kasettiverhot ovat kiinni muutamalla ruuvilla ja ne on tosi helppo irrottaa ja tietysti kiinnittää.
Olin kyllä miettinyt jo valmiiksi sen toisen ratkaisunkin eli olisin ommellut kauniit verhot ja ripustanut ne sellaisella päällystetyllä "vieterillä", jota myydään sisustusliikkeissä. Kasettiverho ei ole niin kaunis, mutta toisaalta siinä on hyvä hyttysverkko, joten kuitenkin päädyin kasettiverhon korjaamiseen.Se päälystetty "vieteri" = verhovaijeri. Tiedoksi vaan.
- p-69
HElsingin Sanomat ikkunaa joka aamu uusi malli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867