Se Lintukoto-hoitokodin omistaja Maria Mustonen puhuu väärin suomea. Puheessa ei äänen pidä nousta sanojen tai lauseiden loppua kohti.
Ärsyttää. Miten joku noin huonosti puhuva on otettu sarjaan? Vai onko sillä joku tarkoitus tai sanoma? Onkohan Salattujen elämien hahmo Maria sittenkin syntyjään ulkomaalainen? Vai jännittääkö häntä? Eikä Salkkarien ohjaaja tai muu tuotantotiimi olisi voinut neuvoa puhumisessa?
Marian ärsyttävä puhetapa
5
450
Vastaukset
- jeanne.k
Samaa mieltä,ärsyttävästi puhuu..
- ^ahahaha
Pitääkö aina olla jotain valittamista???
- maaaaaaaaaaaaariaaaa
Helpottaa kun saa valittaa ärsyttävistä asioista. Varmaan huomasit sen nyt itsekin! :)
- Pilkunrakastaja
Ei yhtään niin raivostuttava kuin Liisan tapa puhua. Se myös painottaa sanojen loppuja ja maiskuttelee ja hönkäilee sanojen välissä.
Satuin myös joskus kiinnittämään huomiota Ossin tyyliin puhua. Se huokailee ja hönkii aina lauseen alussa. - Roinatan
No voi venäjänkevät, omassa puhetavassanne ei taida olla mitään moittimista kun tuolla tavalla voitte toisten puhumisia arvostella. Jos itsellänne olisi esim. synnynnäinen puhevika niin tuskin nauttisitte siitä, ja on turha kirjottaa (no en minä sitten näyttelisi päläpäläpälä...). Taidatte olla sen verran kärsinyt elämänne aikana, että jokaisesta henkilöstä pitää etsiä pikkuvikoja kohentaakseen teidän omaatuntoa (mikä on kyllä suomalaisten käytöksessä erittäin normaalia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333