Avainvaras vei Pietarilta ne avaimet.
♠☻♠☻♠☻♠
Matt. 16:18
Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
♠☻♠☻♠☻♠
Tämä avainvaras
2Kor. 12:4 ?≡∞≡¿
temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
♠☻♠☻♠☻♠
1Kor. 9:1 ?≡∞≡¿
Enkö minä ole vapaa? Enkö minä ole apostoli? Enkö ole nähnyt Jeesusta, meidän Herraamme? Ettekö te ole minun tekoni Herrassa?
1Kor. 9:2 ?≡∞≡¿
Jos en olekaan apostoli muille, olen ainakin teille; sillä te olette minun apostolinvirkani sinetti Herrassa.
(Katso Ap.t. 15:24)
1Kor. 15:9 ?≡∞≡¿
Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
2Kor. 12:7 ?≡∞≡¿
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
♠☻♠☻♠☻♠
Ap.t. 15:24 ♠♠♠
Koska olemme kuulleet, että muutamat meistä lähteneet, joille emme ole mitään käskyä antaneet, ovat puheillaan tehneet teidät levottomiksi ja saattaneet teidän sielunne hämmennyksiin,
Gal. 2:11 ♠♠♠
Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.
♠☻♠☻♠☻♠
Gal. 1:8 †≡∞≡†
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Gal. 2:11 †≡∞≡†
Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.
♠☻♠☻♠☻♠
Ap.t. 15:2 ♠♠♠
Kun siitä syntyi riita ja kun Paavali ja Barnabas kiivaasti väittelivät heitä vastaan, niin päätettiin, että Paavalin ja Barnabaan ja muutamien muiden heistä tuli mennä tämän riitakysymyksen tähden apostolien ja vanhinten tykö Jerusalemiin.
†!†¿†¿
Pietari sai Jeesukselta Taivaan avaimet.
2
73
Vastaukset
- !"#¤%&/()=?
Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
Job 2:6 Herra sanoi saatanalle: "Katso, hän olkoon sinun käsissäsi; säästä kuitenkin hänen henkensä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pietarinristi `
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kysymys_ensimmäisestä_paavista- Jeesus pelastaa
Herran apostoli Paavali oli Jumalalta saamaistaan runsaista armolahjoista huolimatta vaatimaton mies kuten Raamatusta voimme lukea. Hän oli myöskin maallisesti hyvin oppinut ja kielitaitoinen mies, Gamalielin oppilas juutalainen ja rooman kansalainen. Erittäin kirkas Kristuksen todistaja joka erotti kirkkaasti lainvanhurskauden ja uskonvanhurskauden ja opetti meitä tämänkin ajan kristityitä ymmärtämään keskeisiä kristinopin kappaleita.
xxxxxxxx
*) Pirun agentilla (avaaja) ei sen sijaan vaatimattomuus vaivaa, hänellä menee lujaa. Mania vaihde päällä.
Sama hullu on vanonnut kristittyjä lestadiolaisten palstalla 3 vuotta yhteen menoon, hän on nyt näemmä tullut tännekin pilkkaamaan Jumalan sanaa, Jeesukseen uskovia ja Jumalan pyhiä apostoleita.
Ilomeisesti hän on muslimi, taikka ateisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029