Pietari sai Jeesukselta Taivaan avaimet.

☼╔╤╩╬╩╤╗☼

Avainvaras vei Pietarilta ne avaimet.

♠☻♠☻♠☻♠

Matt. 16:18
Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

♠☻♠☻♠☻♠

Tämä avainvaras

2Kor. 12:4 ?≡∞≡¿
temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.

♠☻♠☻♠☻♠

1Kor. 9:1 ?≡∞≡¿
Enkö minä ole vapaa? Enkö minä ole apostoli? Enkö ole nähnyt Jeesusta, meidän Herraamme? Ettekö te ole minun tekoni Herrassa?
1Kor. 9:2 ?≡∞≡¿
Jos en olekaan apostoli muille, olen ainakin teille; sillä te olette minun apostolinvirkani sinetti Herrassa.
(Katso Ap.t. 15:24)

1Kor. 15:9 ?≡∞≡¿
Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

2Kor. 12:7 ?≡∞≡¿
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

♠☻♠☻♠☻♠

Ap.t. 15:24 ♠♠♠
Koska olemme kuulleet, että muutamat meistä lähteneet, joille emme ole mitään käskyä antaneet, ovat puheillaan tehneet teidät levottomiksi ja saattaneet teidän sielunne hämmennyksiin,

Gal. 2:11 ♠♠♠
Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.

♠☻♠☻♠☻♠

Gal. 1:8 †≡∞≡†
Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

Gal. 2:11 †≡∞≡†
Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.

♠☻♠☻♠☻♠

Ap.t. 15:2 ♠♠♠
Kun siitä syntyi riita ja kun Paavali ja Barnabas kiivaasti väittelivät heitä vastaan, niin päätettiin, että Paavalin ja Barnabaan ja muutamien muiden heistä tuli mennä tämän riitakysymyksen tähden apostolien ja vanhinten tykö Jerusalemiin.

†!†¿†¿

2

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !"#¤%&/()=?
      • Jeesus pelastaa

Herran apostoli Paavali oli Jumalalta saamaistaan runsaista armolahjoista huolimatta vaatimaton mies kuten Raamatusta voimme lukea. Hän oli myöskin maallisesti hyvin oppinut ja kielitaitoinen mies, Gamalielin oppilas juutalainen ja rooman kansalainen. Erittäin kirkas Kristuksen todistaja joka erotti kirkkaasti lainvanhurskauden ja uskonvanhurskauden ja opetti meitä tämänkin ajan kristityitä ymmärtämään keskeisiä kristinopin kappaleita.

xxxxxxxx

*) Pirun agentilla (avaaja) ei sen sijaan vaatimattomuus vaivaa, hänellä menee lujaa. Mania vaihde päällä.

Sama hullu on vanonnut kristittyjä lestadiolaisten palstalla 3 vuotta yhteen menoon, hän on nyt näemmä tullut tännekin pilkkaamaan Jumalan sanaa, Jeesukseen uskovia ja Jumalan pyhiä apostoleita.

Ilomeisesti hän on muslimi, taikka ateisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe