"Kaikki olivat riemuissaan. Upea olo. Johtoporras yhtyi siihen riemuun. Se on minun mielipiteeni."
= vetivät PERSEET OLALLE kuten pelaajatkin.
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2011052113758167_jk.shtml
Timo Jutila lausuu:
21
113
Vastaukset
- Mikä muu?
Mikä muu Suomen menestynyt maajoukkue kuin jääkiekkojoukkue on saapunut TV-kameroiden eteen perseet olalla?
- Jjeeves
Muodostelmaluistelijoiden ryhmäkuri on ihailtavaa.
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Suomalaisille kaksoisvoitto muodostelmaluistelun MM-kisoissa/1135265274527
Kauppatori kiehui. - ,
Jjeeves kirjoitti:
Muodostelmaluistelijoiden ryhmäkuri on ihailtavaa.
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Suomalaisille kaksoisvoitto muodostelmaluistelun MM-kisoissa/1135265274527
Kauppatori kiehui."On ilmiömäinen tunne olla taas palkintopallilla ja mitaleilla valmentajamme kotimaassa", joukkueen luistelija Kelly Ottaviano sanoi tyytyväisenä.
Neljännelle sijalle nousi Ruotsin ykkösmaajoukkue Team Surprise, joka räväytti vapaaohjelman alkuun näyttävän noston ja esitteli ohjelmassaan itsevarmaa, vauhdikasta luistelua.
Kokonaisuutta rikkoi hieman kaatuminen liukusarjassa, mutta muuten vahvasti luisteltu ohjelma toi joukkueelle 204,50 yhteispistettä.
Kesi-ikäinen tupakoiva kaljamahainen "keskiverto" suomalaismies saa orgasminsa vain jääkiekossa. Uusi polvi ei ole muualla edes saanut kuin netin kautta käteen, - ....
....
- ...
Jjeeves kirjoitti:
Muodostelmaluistelijoiden ryhmäkuri on ihailtavaa.
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Suomalaisille kaksoisvoitto muodostelmaluistelun MM-kisoissa/1135265274527
Kauppatori kiehui....
- Hei nyt puhuttiin
Jjeeves kirjoitti:
Muodostelmaluistelijoiden ryhmäkuri on ihailtavaa.
http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Suomalaisille kaksoisvoitto muodostelmaluistelun MM-kisoissa/1135265274527
Kauppatori kiehui.URHEILUSTA ei arvostelulajista.
- Samaa mieltä
Hei nyt puhuttiin kirjoitti:
URHEILUSTA ei arvostelulajista.
Jutila = pystyyn nostettu PORSAS
- Jormakainen
Juti rillaa taas!
http://www.youtube.com/watch?v=9_tiMlZjftQ- Heh.
Ettei pääsis laihtumaan.
- Just niin.
Heh. kirjoitti:
Ettei pääsis laihtumaan.
Just niin.
- Minusta tuntuu
Juti taitaa heitellä aika usein perseitä olalle.
- Juupa juu
Niihän tuo tekkee.
- trolliakka..........
Miksi jutilan naama on kuin ISONTALON PIIMÄLEILI ?
- Selitys
Koska J. on syönyt ja juonut itsensä SIAKSI.
- Tuskin.
Tuskin Jutila jaksaa nostaa persettään olalle, koska on niin iso perse.
- Ei muuta
Timo Jutila lausuu vain PASKAA.
Ei muuta. - Joo.
Joo.
- Jep.
Jep.
- Hmmm.
Hmmm.
- Jotain rajaa!
Missä sää oot?
Mää oon töissä ja kännissä? - Näin on
Näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437