Syksyllä paineilmalla puhaltaen vesiä,
mahdollisesti irtosi putki suihkun sekostajasta joka nyt vuotaa kun käyttää hanoja.Miten seinässä olevan peiteosan saa irti,näkyy vain molenmin puolin kaksi muovinastaa joita en kotuudella saa irti,en tiedä tekniikkaa,tuleeko ne saada irti ja onko alla sitten ruuvit.
Suihku
6
341
Vastaukset
- Totta Moosews....
Duoda duoda', nämä sekostaja asiat kuuluu ehdottomasti tolle Mertarannalle, hän osaa ne parhaiten... joten kysäseppä YLE....n. antajalta.
- dethleffs 2007
Joopa joo arvasin että kusipään pitää vaivautua,tai eihän se niille mikään vaiva ole...
- dethleffs
Olet todennäköisesti käyttänyt hiukan liian kovaa painetta. Muistini mukaan noiden sekoittajien liitosputket ovat o-renkaalla ja pienellä lukitusnastalla kiinni. kokeilehan painaa se takaisin paikoilleen. Tuon peiteosan kiinnityksen irroitusta en osaa neuvoa. oletko kokeillut painaa sitä takaisin paikoilleen. Lämmitä osia hiukan vaikkapa hiustenkuivaajalla ja kokeile sitten irroittaa peiteosa. Lämpö vähän notkistaa muoveja ja lukitukset aukevat helpommin, kun saattavat olla ihan kitkan voimalla kiinni.
Minkä ihmeen vuoksi teet moisen paineilmarituaalin? Minulla on nyt ollut matkailuauto alkaen1998 maaliskuusta enkä vielä ole joutunut moisen eteen. Autoja on ollut kolmelta eri valmistajalta, italo ja pari sakua, nyt on Hymerin integroitu.
Tyhjennän vaan letkut normaalisti avaamalla pohjahanan ja kraanat aina ennen kylmilleen jättämistä. Joka talvi olen useampaan kertaan laittanut lämmön päälle ja vedet sisään, mielestäni kun on mukavampaa matkailla vesillä kuin keinotellen jonkun kanisterin kanssa. Koskaan ei ole ongelmia ollut noiden vesien kanssa kovillakaan pakkasilla, mikä siis on se teoria jonka vuoksi moiseen hommaan pitää ryhtyä?- dethleffs 2007
karva.naamari kirjoitti:
Minkä ihmeen vuoksi teet moisen paineilmarituaalin? Minulla on nyt ollut matkailuauto alkaen1998 maaliskuusta enkä vielä ole joutunut moisen eteen. Autoja on ollut kolmelta eri valmistajalta, italo ja pari sakua, nyt on Hymerin integroitu.
Tyhjennän vaan letkut normaalisti avaamalla pohjahanan ja kraanat aina ennen kylmilleen jättämistä. Joka talvi olen useampaan kertaan laittanut lämmön päälle ja vedet sisään, mielestäni kun on mukavampaa matkailla vesillä kuin keinotellen jonkun kanisterin kanssa. Koskaan ei ole ongelmia ollut noiden vesien kanssa kovillakaan pakkasilla, mikä siis on se teoria jonka vuoksi moiseen hommaan pitää ryhtyä?Luin sellaisen ohjeen kerran täältä netistä että putket tulisi puhaltaa tai imuroida vesi ennen pakkasia jäätymisen estämiseksi.
Ohjeen sain muovinastojen poistoon,painetaan keskeltä sisään,että tälläinen tapaus.. - knaus 1999
dethleffs 2007 kirjoitti:
Luin sellaisen ohjeen kerran täältä netistä että putket tulisi puhaltaa tai imuroida vesi ennen pakkasia jäätymisen estämiseksi.
Ohjeen sain muovinastojen poistoon,painetaan keskeltä sisään,että tälläinen tapaus..Minä olen syksyisin puhaltanut letkut tyhjiksi omilla keuhkoilla. Ei ole tullut jäätymisvaurioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085