Pyydän rukousapua!

Kolkuttava

Olen kärsinyt syövän pelosta jo n. 20 vuotta. Olen käynyt lääkäreissä kaikenlaisten kolotusten takia ja aina takaraivossa nakertanut ajatus, että nyt tämä on jotain syöpää. Aina kun vanha vaiva on parantunut, niin jo on uusi vaiva kolkutellut ovella, eli elän jatkuvassa pelossa, joka on vienyt voimavarani lähes kokonaan. En jaksa tarttua oikein enää mihinkään työhön, sillä tutkin netistä senhetkisiä vaivojani, ja ainahan sieltä löytyy sellainen vastaus, että sekin vaiva voi johtua syövästä.

Tiedän tämän olevan erittäin itsekästä ajattelua, kun ajatukset pyörivät vain oman navan ympärillä, mutta en vain pääse tästä kierteestä irti. Olen rukoillut Jumalalta apua, että hän auttaisi minua tässä asiassa parhaalla katsomallaan tavalla, mutta edelleen kieriskelen samoissa ajatuksissa.

Pyydänkin tämän palstan kautta teiltä ystäviltä rukousapua tilanteeseeni. Olen monesti pyytänyt täältä apua erilaisiin asioihini, ja aina saanut avun, siksi olen nytkin erittäin luottavainen ja uskon sydämestäni, että teidän todella uskovaisten rukouksella pyyntö kulkeutuu suoraa tietä Jumalan luokse. Kiitos teille etukäteen ja Siunausta teille kaikille!

2

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä***

      Kolkuttava,
      Sinun kannattaa nyt irtisanoutua J'shuan Messiaan nimessä ja veressä tästä pelosta. Sillä Jumalan rakkaudessa ei ole pelkoa. Ja sana sanoo myös: Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.

      Ole alamainen Jumalalle, kuuliainen Hänen kirjoitetulle sanalleen, ja vastusta uskossa perkelettä, niin se pakenee sinua pelottelemasta. Muista, että Jumala aina rakastaa sinua, mutta tulee olla Hänelle alamainen ja uskoa Hänen sanansa, niitä ei ole meille turhaan kirjoitettu.

      Ja nyt vastustamme yhdessä sitä pelon henkeä, joka sinua piinaa. J'Shuan Messiaan Nimessä ja Veressä sinun on pelon henki ja epätoivon henki poistuttava ja väistyttävä tästä henkilöstä häntä kiusaamasta ja piinaamasta! Hän kuuluu Jumalalle!
      Ja syöpä, se ei koskaa sinuun tule eikä sinuun satu! J'Shuan Messiaan Nimessä!

      Kiitos Isä että kuulet rukouksemme ja vastaan hänelle, ja otat pois tuon pelon ja ahdistuksen kokonaan! Vetoamme Sinun Poikasi veriseen Lunastustyöhön Golgatalla!
      Kiitos Isä meidän -rukouksesta, jossa sanotaan mm: päästä meidät pahasta! Kiitos että sinä päästät tämän henkilön tästä pahasta ja vapautat hänet pelon vakilasta, jossa hän on ollut jo vuosia. Kiitos ja kunnia! Ole siunattu kaikkivaltias Isä, Taivaan ja maan Herra!

    • Jumalan lapsi

      Rukoilen puolestasi, että Jumala vapauttas Jeesuksen nimessä sut noista peloista. Jumala ei voi tehdä sussa täydellisesti työtään, kun sun ajatukset on muualla. Jeesus haluaa auttaa sua ja antaa täyden vapauden. Jätä konaan tutkimiset kolotusten tullessa, se vain pahentaa sun tilannettas. Kannan sut ja pelkos ristin juurelle rukouksin siellä ainoastaan saat levon ja rauhan haavoitetulle ja kärsivälle sielulles. Jeesuksen nimessä ja Pyhässä maahanvuotaneessa kalliissa Veressä.Amen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe