Se siitä!

dhdj

Kristityt uskovat lohikäärmeisiin!!!

Joten voiko semmoisia hörhöjä uskoa mistään?

Ilm. 12:3

Toinenkin tunnusmerkki näkyi taivaalla: suuri tulipunainen lohikäärme, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea ja kruunu kaikissa seitsemässä päässä. [Ps. 73:13,14; Jes. 51:9 | Dan. 7:7; Ilm. 11:7]

Ilm. 12:4

Pyrstöllään se pyyhkäisi pois kolmanneksen taivaan tähdistä ja sinkosi ne maahan. Lohikäärme asettui synnyttävän naisen eteen nielaistakseen lapsen heti kun se syntyy. [Dan. 8:10]

Ilm. 12:7

Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa [Dan. 10:13,21; Juud. 1:9]

Ilm. 12:9

Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan Paholaiseksi ja Saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit. [Luuk. 10:18 | Sak. 3:1,2; Luuk. 22:31,32; Joh. 12:31, Joh. 16:11]

Ilm. 12:13

Kun lohikäärme huomasi, että se oli syösty maahan, se lähti ajamaan takaa naista, joka oli pojan synnyttänyt.

Ilm. 12:16

mutta maa auttoi naista: se avasi suunsa ja nielaisi virran, jonka lohikäärme oli syössyt kidastaan.

Ilm. 13:1

(12:18) Lohikäärme seisahtui meren rannalle. (13:1) Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi.

Ilm. 13:2

Peto, jonka näin, muistutti leopardia, mutta sillä oli jalat kuin karhulla ja sen kita oli kuin leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan. [Dan. 7:4-6; Ilm. 12:3]

3

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakob pienissä

      Aika outoa, jos et ole koskaan nähnyt lohikäärmettä :o
      Nehän ovat hyvin yleisiä ja kutsutaan nykyisin paremmin anopeiksi. Ne ovat kauheita otuksia!!!!!!

    • Hindulaisuudessa joka on vanhin yhä olemassaoleva kulttuuri. Kunnioittaa 7 päistä lohikäärmettä onnen ja vaurauden tuojana jolle hindut uhraavat ruokaa.

      http://downtheroad.org/Asia/imagesBBB/TTHUMBSb/2Royal_barge_museum/1banbarge7_small.JPG

      "The Seven-Headed Nāga serpents depicted as statues on Cambodian temples, such as Angkor Wat, apparently represent the seven races within Nāga society, which has a mythological, or symbolic, association with "the seven colors of the rainbow". Furthermore, Cambodian Nāga possess numerological symbolism in the number of their heads. Odd-headed Nāga symbolise the Male Energy, Infinity, Timelessness, and Immortality. This is because, numerologically, all odd numbers come from One (1). Even-headed Nāga are said to be "Female, representing Physicality, Mortality, Temporality, and the Earth."

      http://en.wikipedia.org/wiki/Nāga

    • Ulrich VanYver

      Em. on etevä allegoria, jonka sisäistäminen vaatii älyllistä ponnistelua ja seesteistä ymmärrystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe