Miksi, m.naat?

pahasti petyinkin

---Olen seurannut läheltä adventistien elämää ja myös entisten adventistien elämää.
Nämä ovat useimmiten säälittäviä sotkuiikkoja.Reppanoita,jotka usein kuvittelevat että uskovan pitää olla sääliä ja myötätuntoa kalastelevia, sotkuisuudellaan.Sen näkee pukeutumisessa ja esim.kotona siisteyden puuttumisena.Kuta kuinkin kaikki "jätetään siihen".Kyllä toiset korjaa.
Tälläinen käytös koettelee niitä,jotka joutuvat olemaan tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa.-------kirjoitit
luulin sinua paremmaksi--mutta haukutkin lähimmäisiäsi sotkuiikoiksi....
luulin sinua kristityksi, en ylemmyydentuntoiseksi räksyttäjäksi...

18

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni,penempi,pienin

      Joka tahtoo olla suurin, olkoon toisten palvelija.

      Mitä jos ottaisit pölyhuiskun mukaan ensi kerran kun lähdet kyläilemään, m.naat ja auttaisit heitä siivoamaan,
      sensijaan että netillä selän takana morkkaat toisten siivottomuutta.
      Ehkä sinä haluatkin olla pieni?

      pesikö Herramme opetuslastensa jalat----
      antoiko esimerkkiä?

    • pahax on mennyt....

      Kun ihminen on sisäisesti järjestyksessä, niin ei hän tunne tarvetta ylettömän ulkoisen järjestyksen perään.

      Liika ulkoisen olemuksen peseminen ja siistiminen osoittaa, että ihminen tuntee itsensä sisäisesti likaiseksi.

      Jeesus sanoikin:
      Mikä tulee SISÄLTÄ, saastuttaa...

      Kuten häjyt puheet.....

    • m.naat.

      Ottaako noin koville myöntää että Jehovan todistajat ovat esimerkillisiä muille siisteydellään?Noinko koville se ottaa?

      Tulee mieleen,että minkälainen mahtaa olla oma ulkomuotosi?Säälittävä risuparta ehkä?
      Vaatteet pesemättä? Deodoranttia et varmaankaan ole käyttänyt vuoteen?
      Ehkä minun pitäisi tulla pölyhuiskun kanssa SINUN huusholliisi?
      Kaljapullot lojuu sängyn alla? Ehkä?

      Ja mistä sinä tiedät mitä minä teen sen asian eteen?

      Ehkä teen ne asiat sallaa "Herran kehoituksesta"?
      Mutta minkähän vedätyksen tästä nyt sitten keksit?

      • m.naat.

        Tosi häjy puhe kehua Jehovan todistajia siisteiksi.TOSI HÄJY!
        Hyi minua.


      • kirjaudu!

        Mikset näpyttele tekstiäsi KIRJAUTUNEENA ?
        Oletko TROLLI joka yrittää liata m.naatin mainetta pahoilla kommenteillasi?


      • I´m a LADY

        --minkälainen mahtaa olla oma ulkomuotosi?Säälittävä risuparta ehkä?---
        jos noin olisi, tappaisin itseni.
        hirttäytyisin rintaliiveihini vaikka.


      • Tämäkö ei ole naatin kommentti?


      • naatin omatunto
        kirjaudu! kirjoitti:

        Mikset näpyttele tekstiäsi KIRJAUTUNEENA ?
        Oletko TROLLI joka yrittää liata m.naatin mainetta pahoilla kommenteillasi?

        Kyllä hän on aito m.naat, mutta silloin kun piru istahtaa hänen olkapäälleen kuiskuttelemaan, niin hän piiloutuu kirjautumattoman nimimerkin taakse.

        On häneltä näkynyt härskiä tekstiä kirjautuneenakin. Sama tyyli, sama mies.


      • jekyll/hyde
        naatin omatunto kirjoitti:

        Kyllä hän on aito m.naat, mutta silloin kun piru istahtaa hänen olkapäälleen kuiskuttelemaan, niin hän piiloutuu kirjautumattoman nimimerkin taakse.

        On häneltä näkynyt härskiä tekstiä kirjautuneenakin. Sama tyyli, sama mies.

        tuttua..
        olen itsekin 2-suuntainen ;)


    • muistellen vanhoja

      m.naat16.5.2011 07:480
      Näin minäkin tuon ajattelen,siksi en ole lähtenyt mukaan noihin provosoimisiin.
      Jotkut tykkää käräjöimisistä.Saa siitä jotain outoa nautintoa.---------
      OIKEA" m.naat" on kirjoittanut kirjautuneena: tänään trolli-m.naat?

      • sotkuiikka adventist

        m.naat 30.3.2011 10:10
        Kyllä pitää hyvinkin paikkansa.

        Uskova laittaa elämässään ensisijalle Jumalan ja Hänen poikansa Jeesuksen.
        Kun näin tekee,tulee siinä sen ohella muita positiivisia asioita,ihan huomaamatta,kuten:
        ei ota liikaa paineita huomisesta,
        suhtautuu ikäviin asioihin olankohautuksella,
        suhtautuu huonoon kohteluun hymyillen ja stabiloi automaattisesti vihan tuntemuksia.Miksi?
        Siksi että Jumala on luvannut:"älkää kostako rakkaani(uskovat lapseni),kosto on minun."
        Miksi minun pitäisi tehdä sellaista mikä on Jumalan hommia.
        Minun tehtäväni on antaa anteeksi,jotta itse voin saada anteeksi.
        En tiedä kaikkien asioiden syytä ja taustaa,voin ymmärtää asiat väärin,siksi annan asiat kaikkeuden tuomarille ja Hänen Isälleen.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9762239#comment-48754836


    • http://keskustelu.suomi24.fi/node/9873410#comment-49497365

      "Tuossa jossain vastauksessa tuli esiin näkemys tai kysymys:"mitä hyvää Jehovan todistajissa on mitä ei ole jossain toisessa uskonnossa?"

      Eräässä aiemmassa ketjussa vastasin;Jehovan todistajien siisteyden.Nyt hieman lisäisin siihen.
      Olen seurannut läheltä adventistien elämää ja myös entisten adventistien elämää.
      Nämä ovat useimmiten säälittäviä sotkuiikkoja.Reppanoita,jotka usein kuvittelevat että uskovan pitää olla sääliä ja myötätuntoa kalastelevia, sotkuisuudellaan.Sen näkee pukeutumisessa ja esim.kotona siisteyden puuttumisena.Kuta kuinkin kaikki "jätetään siihen".Kyllä toiset korjaa.
      Tälläinen käytös koettelee niitä,jotka joutuvat olemaan tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa.

      Näin ei ole yleensä käy Jehovan todistajilla. "

    • sittenkin näin

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9873410
      kirjautunut m.naat kristillisesti kommentoi adventisteista näin:
      m.naat19.5.2011 07:01-1 SULJE
      Tuossa jossain vastauksessa tuli esiin näkemys tai kysymys:"mitä hyvää Jehovan todistajissa on mitä ei ole jossain toisessa uskonnossa?"

      Eräässä aiemmassa ketjussa vastasin;Jehovan todistajien siisteyden.Nyt hieman lisäisin siihen.
      Olen seurannut läheltä adventistien elämää ja myös entisten adventistien elämää.
      Nämä ovat useimmiten säälittäviä sotkuiikkoja.Reppanoita,jotka usein kuvittelevat että uskovan pitää olla sääliä ja myötätuntoa kalastelevia, sotkuisuudellaan.Sen näkee pukeutumisessa ja esim.kotona siisteyden puuttumisena.Kuta kuinkin kaikki "jätetään siihen".Kyllä toiset korjaa.
      Tälläinen käytös koettelee niitä,jotka joutuvat olemaan tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa.

      Näin ei ole yleensä käy Jehovan todistajilla.-----

      • nyt grillaamaan

        Kirjoitti vahingossa kirjautuneena. Sattuuhan sitä vanhalle miehelle.
        Hohhoijakkaaa!

        Tässä saavat toistenkin pallealihakset hierontaa kuin tuon "ystävällisen" hurskastelijan.

        Paljon on naatilla hampaankolossa itseään kohtaan. Itse itsensä vihamies?


      • sotkuiikka,ei ad

        minullakin on tallessa tuo viesti.
        kirjautuneena haukkui .
        rangaistukseksi pitäs panna m.naat katselemaan "Himohamstraajat"-ohjelmia :D
        mahtaisi olla mukavaa?
        siivousfriikille...


    • lieväpettymys

      Yleensä ihminen on --itse- pahin vihollisensa :(

      Pitäsköhän lukee mitä uusin-elokuun-Wartsikka internetistä sanookaan?
      joku keroi sen kertovan--huhu siis--
      että internetissä koiratkin kirjoittelevat ;)

      naatit-mistä sitä tietää, onko ne hyviä..vai myrkyllisiä....
      jotkut on syötäviäkin--luomukasvien..

      m.naat ei olekaan luomu ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe