Itse syön kaurapuuroa. Sillä saa lihakset isoksi. Unohtakaa kaikki lisäravinteet, ne on ihan turhia jos syö kunnolla puuroa. Leipä miehen tiellä pitää, mutta puurosta tulee lihakset.
Kaurapuuroa
5
1729
Vastaukset
- 67-v
Provossa totta toinen puoli!
Kaurahiutalepussin kupeen tuoteselosteesta ilmeneen ravintoainejakauma.
On mielestäni kotimaisista viljoista paras.
Jos pelkällä puurolla aikoo täyttää protskutarpeen niin saattaa siinä vatsakin venyä.
Meillä junnu teki "kotimysliä".
Hiutaleita rasvatonta maitoa rusinoita kaakaojauhetta.
Hiutalesäkki oli keittiön nurkassa. Tuli paljon halvemmaksi kuin valmiit myslit.
"Karkit" syntyivät keitettyjen soijapapujen uunissa paahtamalla. - kotikonstein vahvaks
Kaurapuuroa, heraproteiinia ja maitoa sekaan. Siinä on tehokas aamupala meinaan. Päälle pannukakkua ja hyvät kaffet. Lihaskasvulta ei voi välttyä jos kovasti treenaa.
- tretweberb
Perkeleen dorkat...
- IsoBodyJaska
Itse vaihtelen täysjyväkaurapuuron ja neljän viljan täysjyvähiutaleiden välillä aamupuurossa. Valmiisen puuroon lisään vielä 2-3 rkl vehnänalkioita.
Rasvatonta maitoa joukkoon ja ripaus mineraalisuolaa.
Lisäksi aamupalaan kuuluu purkki maitorahkaa ja pakastemustikoita ym. marjoja joukkoon. Pari keitettyä kanamunaa 100% täysjyväruisleivälle ja muutama salaatinlehti, kurkunsiivu, paprikaa. Leipä kostutettu neitsytoliiviöljyllä margariinin sijaan.
Juomana itsepuristettu täyshedelmämehu knööleineen. Vielä Vitamar omega-3 kalaöljy nestemäisenä 1 tl.
Tuolla se päivä lähtee ja 5-6 ateriaa seuraa 2,5-3 tunnin välein, joissa noin 20-30 g proteiinia per ateria. - anttipa
60 vuotias syö leipää vihnnksia vähä lihaa rasvatonta maitoa soijjaproteiinia omega 3 kromi tapleteita en ol kovin massiivinen ei lihakset vie roiku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3546512Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483846Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
- 52920
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,151903- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15858Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847