Helsinkiläinen Sami Lappalainen osti Nokia N97 -puhelimen Helsingin Arabian kauppakeskuksesta 4. elokuuta 699 eurolla. Sen jälkeen puhelin on osoittautunut pettymykseksi.
Lue koko hyytävä tilitys ja Nokian välinpitämättömät vastaukset TÄÄLTÄ:
http://www.iltalehti.fi/digi/2009090410191085_du.shtml
Nokia N 97 on paskaläjä.
8
<50
Vastaukset
- Matchbox E-479a
Minä taas ostin uuden He-Man hahmon viimeviikolla.
Olen pettynyt sen ääntelyyn ja valoihin.
Se sanoo kviik kviik vaikka pitäisi sanoa tsriik tsriik !
KAMALAA ! - Minuakin nolottaa
Noin käy vain helsinkiläiselle juppikulttuurille. Voe mahoton, kun ei saanu ees kuvia lasten kouluun menosta. On se ihan kauheeta, kun ei saa kuvia kouluun menosta,-varmaan IHAN JÄRKYTTÄVÄÄ.
Toista se on meillä täällä maalla, jossa semmosesta otettuja kuvia pidetään nolona häpäisynä, sillä meidän lapset osaa mennä kouluun ilman kuvaamistakin,-onkohan ne jotenkin kehityksestä jälkeenjääneitä reppanoita ?
Minua nolottaa, muttette tajua, mistä syystä ! - Olipa siellä
paljon muitakin syitä, miksi kaveri kypsyi N 97:än.
- 00-luvulta
10-luvulla asiat ovat toisin.
- Ei ole
koskaan ollut olemassa 00-lukua. Tiedän, että suomalaisille on ollut vaikeata nimetä 2000-luvun ensimmäistä vuosikymmentä oikealla tavalla - sama ilmiöhän koettiin myös 1900-luvun alussa. 2000-luvun ensimmäistä kymmentä vuotta kutsutaan oikeaoppisesti nimellä "ENSIMMÄINEN VUOSIKYMMEN", ei 00-luku.
- todennus
Peeriaatteessa nokian piti turvata rahan meno oikeaan osoitteeseen ja pitää se siellä kunnes omistaja antaa lähtö luvan mutta mitä ilmeistä niin ei käynyt nyt se lähtee liikenteeseen erinlaisissa muodoissa toisia väyliä pitkin ilman omistajanantamaa lähtökäskyä eli kohta syörahän kaikki ituja. Niin kuin kivikaudella.
- k v g
Jos haluaa toimivan puhelimen, ei todella kannata nokian leluja ostaa. Esim htc:t toimii moitteetta.
- muruna muruni
joo kohta puoliin taitaa löytyä 97 läiskä läiiskä seinästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760