Tulin sisälle, huomasin sut - elämäni naisen.
Olin jonossa, sä mun takana. Koitin vaihtaa jonoa, mut missään ei ollut sen kummempaa. Palasin takaisin alkuperäiseen jonoon. Olit mennyt mun edelle. Kattelin sua ja katsoin mitä tilasit. Otit ruokasi mukaan. Tilasin itse kerrosaterian, ja otin sen mukaan vaan siinä toivossa et pääsisin sun kanssa samaa matkaa.
Sain ateriani heti ja jäin syömään sitä sisätiloihin. Katsoit mua uudelleen.
Tulin sun luo ja kysyin yhden kysymyksen. Sain vastauksen ja menin pois.
Tulit hetken päästä mun luo ja kysyit et mitä mä syön. Vastasin.
Kysyin yhden toisen kysymyksen, ja annoit siihen vastauksen. Sen jälkeen sait ruokasi.
Ainoa mikä harmittaa, en saanut nimeäsi.
Olet noin 170cm pitkä, musta takki, metrohousut, vaaleat aaltoilevat hiukset ja ne silmät - aah - niin siniset.
Sanoin sulle jotain jota jäit miettimään. Sitten mumisit jotain ja toivotit hyvät yöt ja lähdit pois...kuitenkin perääsi katsoen.
Jos tunnistat itsesi...oon...huh huh...ihastunut HETI! :/
Metrohousut, Turku, Antintalon Hesburger Pe-La 04.00...?!
sanansäila
3
187
Vastaukset
- samavaan
anyone? :/
- ...
ei taida tämä rinsessasi käyttää suomi24:sta =/
- samavaan
eipä vissiin niin. En itsekään täällä aktiivisesti käy. Joskus sillon tällön käyn näitä huvikseni lukemassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559