Maailmanloppua ei sitten tullutkaan, vaikka amerikkalainen tv-evankelista oli varmuudella luvannut sen alkavan 21.5 eli eilen klo 18 valtaisilla maanjäristyksillä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2011/05/1333056/maailmanloppua-ei-tullutkaan-tanaan
Huhujen mukaan maailmanloppu peruutettiin liian hyvän sään vuoksi - uskottava maailmanloppu kun tarvitsee tuekseen maanjäristysten lisäksi tulta ja tulikiviä, ukkosmyrskyjä, pyörremyrskyjä ja raekuuroja. Vakuuttavaa maailmanloppua ei kerta kaikkiaan voi järjestää, jos aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta kauniina kesäisenä hellepäivänä...
http://www.ruutu.fi/video?vt=video&vid=146044
Maailmanloppu peruutettu hyvän sään vuoksi
14
83
Vastaukset
- Harmikeddon
Usko tekee ihmiset niin fiksuiksi:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011052213760483_ul.shtml
"Osa Campingin seuraajista ehti sanoutua työpaikoistaan irti. Washington Post -lehden mukaan auttavia puhelimia on perustettu niille uskovaisille, jotka masentuvat tavallisen elämän jatkumisesta."
Ihan oikein noille ääliöille, jotka häippäsivät työpaikoistaan. Toivottavasti eivät enää koskaan eläissään saa uutta työpaikkaa. Jokaisella työnantajalla tulee olla täydellinen oikeus olla koskaan palkkaamatta tuollaisia vastuuttomia idiootteja, joihin ei voi luottaa. - sefs
Taitaa Jaakob olla taas pettynyt.
Taas todiste siitä että jumalia ei ole olemassakaan.- Jaakob riutuneena
Kyllä niin ramasee, masentaa ja vituttaa. Maailmanloppu on tosiuskovaisen tosi-ilo. Mahdanko ikinä nähdä maailmanloppua?
- R. Sitia
Huh. Kyllä olis harmittanu jos olis maailmanloppu tullu.
- uskis
Entäs lottovoittajaa? Ei ehtisi kuluttaa voittojaan.
Olisi juuri kuullut typerän Jokerivitsin, ja mete0riitti näkyisi taivaalla.
Jumala olisi hädissään kirkuen, sähköä sihisten tulossa Meteoriitin nokassa, ja Veikkauksen Jokeri toteaisi
"Nyt homo heittää voltin"
- Kersantti Ärjylä
Ei sitä mitään maailmanloppua voi tulla kun Suomen kiekkokullan juhlinta jatkuu vielä ainakin viikon. Ei maailmanloppu voi tulla kuin Ruotsin voiton jälkeen.
Luulen, että muiden profeettojen tyyliin tämäkin peruu puheensa sanoen, että oikeastaan hän ei tarkoittanutkaan maailmanloppua, vaan nyt se tuli lievennetyssä muodossa tulivuorenpurkauksena Islannissa jne. Näin olen useimpien saarnaajien nähnyt selittevän niitä tulemattomia loppujaan.
Ylöstempaukset kuulemma tapahtuu niin salassa, että vain uskovaiset tietää, että ketkä uskovaiset kuolleet on juuri temmattu ylös. Kun tavallista enempi hurskasta porukkaa heittää lusikan nurkkaan. Kaikkeen sitä ihmiset hurahtavatkin.
- etkö tiennyt?
Huono aloitus. Sää voi olla toisella puolella maapalloa aurinkoinen ja toisella puolella sateinen.
- Taas kerran
Etkö katsonut?
Aloituksessa oli linkki videoon, jossa kuvattiin juuri noita toisella puolella maapalloa eli USA:ssa olleita ihmettelijöitä. Ja kuvattiin ulkona, kauniissa auringonpaisteisessa säässä, missä ihmiset ovat ulkosalla t-paidoissa.
Kannattaakin kommentoida asiaa, johon ei ole näköjään edes tutustunut.
Se jos mikä on huonoa ja tyhmää kommentoinita.
Onko m-loppu siis totaalisesti peruutettu vaiko siirretty ?
Mutta jos oiken tarkkaan tutkimme tilanneta niin pahus vieköön sitä oli taas esimerkki Islannista kun tuhkapilvi nousi ylös.
Lieenee maapallolla olis geologisia ilmavaivoja.Maailmahan loppuu kokoajan ja alkaa alusta. Näin uskoivat muinaiset egyptiläisetkin.
Eli eivät siis olleet kovinkaan väärässä nämä uskonnolliset miehet mutta en tajua miksi moisesta pitää pitää niin hirveää meteliä.
Minäkin voin ennustaa että 1.1.2012 aurinko laskee länteen. En kuitenkaan lähtisi kadulle tätä julistamaan.- tietämys=viisaus
Ateisteille, että ette turhaan haukkuisi kristittyjä USKOVAISIA:
Jokainen kristitty USKOVA, joka TUNTEE RAAMATTUNSA. EI lähde seuraamaan ihmistä vaan Jeesusta. Siinä se suuri ero.
Raamatussa ennustetaan ihmisten eksytys, ja ikävä kyllä moni menee harhaan. Harhaan menee muutkin kuin kristityt. Harvat jää jäljelle lopun päivinä.
Maailmanlopun ennustajat ovat HUIJAREITA, eksyttäjiä. Niitä ei pidä kenen kään seurata sillä:
- Raamatussa itse Jeesuskin sanoo ettei tiedä 'sitä päivää milloin se koittaa'
- On kyllä ennusmerkkejä lukuisia mutta kaikki eivät ole täyttyneet-- ja tässä se viisaus piilee-- Raamattu pitää tuntea kunnolla, niin ei ole epäselvää, että maailmanloppu ei tule vielä. Se tulee vasta kun kaikki merkit ovat täyttyneet.
MAAILMANLOPPUA EI PIDÄ PELÄTÄ KRISTITYN, se on synnytystuskien alkua kun kauheudet alkavat tapahtua, ja sitten tulee Jeesus ja Jumala luo Uuden Maailman.
Mutta tämä aika ei ole vielä.
Yksin Jumala tietää, mutta meillä on merkit. Ja ne eivät ole vielä täyttyneet!
Ateismi on myös uskomus, ettei ole mitään Jumalaa. Mutta sitäkään ei ole pystytty todistamaan. Eli mitäs jos Jumala onkin?
Itse uskon vahvasti niin, minun elämäni on Jumala. Ilman Häntä en ole mitään. Kaikki kunnia Jumalalle!- 48*12+90
''Itse uskon vahvasti niin, minun elämäni on Jumala. Ilman Häntä en ole mitään. Kaikki kunnia Jumalalle!''
Itsepetoksesi on hyvällä mallilla, onneksi olkoon. - readmorethanonebook
Ateismi on todistettu juttu ihan niinkuin teismikin. Jumalia taas ei ole todistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763372
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311981Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261318Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu661224Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025