ostettiin pääsiäisen jälkeen 3 vuotta vanha asuntoauto. Ajettu 19 tuhatta ja muutenkin ku pakasta vedetty eli hyvin pidetty. Käytettiin nyt ekan kerran suihkua ja jostain vesi vuotaa ulos.Ilmeisesti seinän vierestä. Onko autoliike vastuussa vai meneekö omaan piikkiin jos vesivaurioita löytyy?
Vuoto
10
2134
Vastaukset
- sxzdftjuszdfx
Jos ostit liikkeestä, takuujuttu. Jos yksityiseltä, kärsi itse.
- mhtrdc
Meidän Hymeristä alkoi vuotamaan suihkualtaassa oleva poisto.
Tarkasta myös se .
Oli ostettava uusiallas . Ei halpa remontti. Koko allas uusi ja työt päälle - hobbyilijä.
Suihkun käytöstä matkailuautoissa on käyty täällä ennenkin keskusteluja. Osa suihkua käyttää, osa ei lainkaan. Minä lukeudun niihin, jotka eivät uskalla käyttää lainkaan!
Vesieristykset tuppaavat olemaan kuitenkin niin onnettomia, ettei autot ole sopivia vesillä lotraamiseen. Jos kuitenkin haluaa välttämättä suihkutella, kannattaisi vaikka käydä itse läpi kaikki mahdolliset saumat kylpyhuonesilikonilla. Silti ei ole takeita, etteikö vesihöyry tunkeutuisi suihkukopin yläpuolisista rakenteista oleskelutiloihin.
Mielipiteitä asiasta on lukuisia, tässä vain yksi... :)Kolmas matkailuauto menossa enkä vielä kertaakaan ole ollut niissä suihkussa, leirintäalueiden suihkut ovat riittäneet siihen tarpeeseen. Tuosta saumojen tsekkaamisesta ja varmistuksesta ei pääse olemaan eri mieltä.
Pitää sen suihkuhomman kuitenkin toimia jos sitä haluaa käyttää, siksihän se on sinne rakennettu ja jopa mainostettu.
- puhtas pulmunen
Toinen matkailuauto menossa, enkä sen jälkeen kun ensimmäisen sain ole leirintäalueiden suihkuja käyttänyt. Ja kotanakin olen omassa suihkussa käynyt.
Eikä ole kosteus vaurioita ollut autoissa , eikä talossa.
Alle viisi vuotiaassa autossahan noista ei itse kannata ottaa tressiä,
vaan kun on kyse kestokulutus hyödykkeestä, niin valmista vastaaa moisista vahingoista. - Hatutus kova
Sitä olettaa että kun suihku on niin sitä voi käyttää. Leireillään aika paljon paikoissa missä ei ole suihkuja lähellä. Edellisessä autossa ei ollut mitään ongelmia ja suihku oli kovassa käytössä.
Sen verran on tutkittu että allas ei ilmeisesti vuoda vaan jostain seinän raosta se vesi pääsee. Auto ostettu liikkeestä että katsotaan mitä sanovat ja tulevatko vastaan.- älyätkö
Katsokaa nyt myyjälikkeen kanssa yhdessä, mistä vesi vuotaa ja selvittäkää vuodon syy. Onko vaikka jäätyminen aiheuttanut putken tai liittimen halkeamisen? Samalla selviää sekin minkälaisia vaurioita on ehtinyt tulla koriin. Selviääkö pelkästään kuivattamisella korin osalta.
Kerro tännekin mikä paikka vuosi ja minkälaisia vaurioita löytyi korista.
- Hatutus kova
Älyän:)...Ongelma vaan on se että liike on yli 400 km päässä. Varattu aika paikalliseen tarkistukseen joka menee sitten omaan piikkiin. Mutta eiköhän asia selviä...Ja ilmoittelen kun on tarkistettu.
Auto on Burstnerin Aviano kaikilla lisävarustuksilla.... - Satuilija vaanari
Kyllä on kovaa kun kaikki maksaa. Onneksi meillä on vanha kunnossa oleva matkailuauto, jota ei tarvitse paljoa korjailla. Sitten jos siihen jokin vika tulee, yleensä sen itse osaan kunnostaa, eikä ajella satoja kilometrejä valohoitoon. Uudemmissa vaikuttaisi olevan jatkuvia vikoja ja ongelmia , kun tältä palstalta juttuja lukee. Mahtaako puoletkaan olla tosia vaan mielikuvitusta taitaa olla just oikeiden nettikaravaanareiden jutut.
- Hatutus kova
Selvisi se veden tulon syy. Eli monta klemmaria oli vaan löysällä ja kun ne kiristettiin niin veden tulo loppui. Nyt on yli 10 tuhatta kilometriä tätä kesää takana ja suihkua on käytetty joka käänteessä. Sama juttu oli edellisessä autossa mutta vesi tuli vaan eri paikasta. Taitavat olla hätäsiä tehtailla kun eivät jaksa kiristellä loppuun asti.
Enää ei hatuta vaan auto on ollut loistava käytössä tiloiltaan ja tekniikaltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763462
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272119Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä771971Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191520- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261358Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61326Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531045