"Nahkatakkia kaupitelleen miehen epäillään vieneen rovaniemeläiseltä vanhukselta rahat pankkiautomaatilla Rovaniemellä".
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011052313767316_uu.shtml
Kun ostaja meni pankkiautomaatille hakemaan rahaa, kauppamies tuli sivusta ja sai nostettua vanhuksen tililtä kauppahinnaksi sovitun 240 euron lisäksi 800 euroa. Poliisi kertoo, että vanhus meni tapauksen vuoksi shokkiin. Kauppamies häipyi heti paikalta.
TÄMÄ HÄMMENTÄÄ ?
Takkikauppias oli vaaleahiuksinen, tanakkavartaloinen ja siististi pukeutunut. Hän oli noin 30-35-vuotias. Mies oli liikkeellä beigellä sedan-mallisella Volvolla.
Nahkatakkikauppias varasti vanhuksen
rahat automaatilla
3
57
Vastaukset
- kylläpäs nyt
Kylläpäs nyt tulee tuntomerkkiä. Tulispa aina kun "nahkatakkimiehet" on asialla.
- Minä-,.
Tulisipa myymään minullekin. Muistaisi takuulla elämänsä loppuun asti.
- Tuttu temppu.
Kyllä se mannekin osaa peruukin hankkia. Siihen on annettu itse asiassa suorastaan vinkki: Hanki vaalea peruukki, niin rikosuutisissa jauhetaan skeidaa vaaleahiuksisesta rikollisesta. Joskin romanituntomerkeistä osataan jo muutoinkin hyvin vaieta.
Mutta vaalean peruukin kun hankkii, niin johan alkaa mediarumpu jymistä: "Vaaleahiuksinen, vaaleahiuksinen, VAALEAHIUKSINEN".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161