Venlafaxin mylan 150 mg

Olen syönyt venlafaxinia nyt yhteensä n 1,5 v, aluksi 75 mg ja sitten 150 mg päivässä. Nyt yhtäkkiä olen alkanut saada noita yleisiä vierotusoireita, vaikka lääkkeen olen ottanut ja vieläpä samaan kellon aikaan joka päivä!

Tietääkö kukaan mistä voisi johtua? Kivat on sähkärit ja oireet :(
3121
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Kannattaa vaihtaa pois se Mylani niin loppuu moiset.

Äänestä
  • On tottuneet jo tuohon määrään ja vaatii lisää lääkettä suuremmalla annoksella, olet jäänyt pahasti koukkuun, se vieroitus on paha jos aiot lopettaa, lääkärit tuskin myöntää, että olet koukussa, mutta näin se vaan on.

    Äänestä

  • AIVOT kirjoitti:

    On tottuneet jo tuohon määrään ja vaatii lisää lääkettä suuremmalla annoksella, olet jäänyt pahasti koukkuun, se vieroitus on paha jos aiot lopettaa, lääkärit tuskin myöntää, että olet koukussa, mutta näin se vaan on.

    Höpö höpö, kroppa ei huuda mitään lääkettää enempää yllättäen. On tullut vuosia syötyä erilaisia mielialalääkkeitä (SSRI sekä SNRI) ja liuta rauhoittavia päälle. Kyllä ne toleranssit kestää.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


kyllästyny356 kirjoitti:

Olen syönyt venlafaxinia nyt yhteensä n 1,5 v, aluksi 75 mg ja sitten 150 mg päivässä. Nyt yhtäkkiä olen alkanut saada noita yleisiä vierotusoireita, vaikka lääkkeen olen ottanut ja vieläpä samaan kellon aikaan joka päivä!

Tietääkö kukaan mistä voisi johtua? Kivat on sähkärit ja oireet :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu