Mitä mieltä olette..

jokuvainen

Olen kirjoitellut kolmisen kuukautta erään miehen kanssa.
Hän tuli sivuilleni ja alkoi kirjoittelemaan. Olemme huomanneet että meillä paljon yhteistä, ja pidämme samoista asioista. Ihmettelen kyllä kun hän ei voi sanoa edes etunimeään, tiedän vain kirjaimen millä alkaa, Hän on kyllä aika sielukas persoona. Onko muilla tälläisiä kokemuksia täällä.

41

738

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

      Saattaa olla hyvä mies!!

      • ap.

        Voi olla sitä en tiedä ainakaan vielä.


    • voi_voi_

      No onhan tuo nyt vähän outoa....Miksi ette ole vielä nähneet...kannattais nähä aika nopeesti,niin saa oikean kuvan toisesta...3kk on tooooosi pitkä aika kirjoitella...

      • ap.

        Se onkin pitkä aika, asuu tosi pitkällä, kirjottelee aika paljon ajatuksiaan ja elämästä yleensä mitä haluaa, eli on aika sielukas. En oikein tajua mitä haluaa vai haluaako mitään. Kuitenkin haluaa jatkaa kirjoittelua???


      • ap. kirjoitti:

        Se onkin pitkä aika, asuu tosi pitkällä, kirjottelee aika paljon ajatuksiaan ja elämästä yleensä mitä haluaa, eli on aika sielukas. En oikein tajua mitä haluaa vai haluaako mitään. Kuitenkin haluaa jatkaa kirjoittelua???

        anna jatkaa kirjottelua ja odota...ja ylläty. (niin hyvässä ku pahassa)

        aika on subjektiivista


      • ap.
        Time_Killer kirjoitti:

        anna jatkaa kirjottelua ja odota...ja ylläty. (niin hyvässä ku pahassa)

        aika on subjektiivista

        Kiitos :)


    • outoa on

      Tapasin muutamia vuosia sitten erään deitin kautta miehen, jonka kanssa kirjoittelinne yli viisi kuukautta ennenkuin tapasimme. nimet kerroimme ja soittelimme myöskin usein. Jotain outoa tuossa suhteessa oli alusta lähtien. Myöhemmin , yli vuoden tapaamisten jälkeen kihlauduimme. Olimme vuoden kihloissa. Kihlaus purkautui, hän salasi paljon asioita mm.alko-ongelma pysyi pitkään salassa koska välimatkaa oli75km.
      Ajattelisin että mikäli jotenkin tuntuu ettei asiat ole kohdillaan, niin ne ei todella olekaa...

      • ap.

        Voihan olla ongelmia,totta tuo. Meillä välimatka 650km.Kirjoittelee kyllä kivasti, aika erikoinen huumori, Tiedä vaikka olisi naimisissa.


    • Älä luota yhteenkään

      "Ihmettelen kyllä kun hän ei voi sanoa edes etunimeään"

      Varattu mies, muuten ei ole syytä pimittää nimeään. Tai muuten hän on joku rikollinen jonka nimen googlaamalla saat selville mitä pahaa tämä on tehnyt.

      Hyvillä asioilla tuskin on jos ei voi kertoa nimeään.

      • ap.

        Ei kai sitten, ilmeisesti haluaa vain kirjoitella.


    • eräs deittailija

      Kuullostaa siltä että mies haluaa pitää sinut jatkossakin pelkästään kirjekaverina. Jos se sopii sinulle, niin nimellä kai ei ole väliä. Jos sen sijaan haluat tavata niin olisi korkea aika siirtyä askel eteenpäin. Tavatahan voi ilman nimeäkin. Oletko kysynyt häneltä että miksei halua kertoa nimeään ja miksei halua tavata?

      • ap.

        Hän halusi pitää salaisuuksia. mutta on kertonut nyt jo jotain.Runoilemme molemmat. Kerromme elämästä ja ajatuksistamme. Hanellä on lapsiam ja sisaruksia, tiedän kyllä hänestä aika paljon.


      • eräs deittailija
        ap. kirjoitti:

        Hän halusi pitää salaisuuksia. mutta on kertonut nyt jo jotain.Runoilemme molemmat. Kerromme elämästä ja ajatuksistamme. Hanellä on lapsiam ja sisaruksia, tiedän kyllä hänestä aika paljon.

        Ok, eli pikkuhiljaa avautuu. Jos sinua häiritsee se ettet tiedä esim hänen nimeään niin laita itse itsellesi joku aikaraja mihin asti olet valmis odottelemaan että verhoaan raottaa. Tietysti aina ei tarvi olla tavoitteenakaan tavata, kirjekaveritkin ovat arvokkaita. Mutta mieti mitä itse haluat häneltä.


      • ap.
        eräs deittailija kirjoitti:

        Ok, eli pikkuhiljaa avautuu. Jos sinua häiritsee se ettet tiedä esim hänen nimeään niin laita itse itsellesi joku aikaraja mihin asti olet valmis odottelemaan että verhoaan raottaa. Tietysti aina ei tarvi olla tavoitteenakaan tavata, kirjekaveritkin ovat arvokkaita. Mutta mieti mitä itse haluat häneltä.

        Totta, mukava kirjoitella, ja toivottaa hyvää yötä. En minä oikeestaan häneltä mitään halua enkä odota. Tuntuu vain mukavalle kirjoitella.


      • ap. kirjoitti:

        Totta, mukava kirjoitella, ja toivottaa hyvää yötä. En minä oikeestaan häneltä mitään halua enkä odota. Tuntuu vain mukavalle kirjoitella.

        sitten kaikki hyvin, nou hätä


    • Myös-

      Mitä olet itsestäsi kertonut. Ethän voi tietää kuka kyselee sinusta.

      • ap.

        Totta tuo. en juurikaan mitään. Jotain yleistä.


    • Free Fanny

      Jos haluat käyttää aikaasi pelkkään kirjoitteluun niin mikäs siinä. Mitään muuta tuskin kannattaa odottaa enää tässä vaiheessa. Mahdollista, että on tissuttelija jolla alkaa runosuoni sykkiä yksin koneella istuessaan ja kaljaa lipittäessään, mutta väliäkö tuollakaan, kun kerran välimatkaa on yli 600 km.

      Mutta mitään henkilökohtaisia asioita en tuollaisessa kirjoittelusuhteessa paljastaisi.

      • ap.

        Olen sitäkin miettinyt,jostain syystä nyt kuitenkin luotan tähän mieheen.
        Mutta hyvä muistutus.


    • epäilyttävää

      Pahsti pielessä, kuka ei uskalla kertoa edes nimeään, unohda.

    • ap.

      niin aion tehdä!!

      • oihopih

        Olen itse kijoittanut kerran vajaan vuoden miehen kanssa, ennenkuin tapasimme ja rakastuimme. Me ihmiset olemme erilaisia, ei saisi tuomita toista varovaisuuden vuoksi. Erityisesti naiset ovat yleensä varovaisia nettituttavuuksien kanssa.

        Jokainen toimii tyylillään.


      • ap.
        oihopih kirjoitti:

        Olen itse kijoittanut kerran vajaan vuoden miehen kanssa, ennenkuin tapasimme ja rakastuimme. Me ihmiset olemme erilaisia, ei saisi tuomita toista varovaisuuden vuoksi. Erityisesti naiset ovat yleensä varovaisia nettituttavuuksien kanssa.

        Jokainen toimii tyylillään.

        Tottahan tuo on, kyllä minä aion jatkaa, kuitenkin niin mukava tunne kun saannut viestin juuri häneltä.


    • niin onnellinen

      Kirjoittelin ainakin toista vuotta nyt naimissa hänen kanssaan.luulen että tämäkin sellainen tapaus, että haluaa edetä rauhassa, voi olla jopa tosi varakas, ja haluaa aidon suhteen,

    • 2/0

      Tuskinpa varakas mitä ihmettä täällä tekisi Varmasti mutakin tekemistä, unohda koko mies!!

    • viisastunut täti

      Kysynpä vaan alottajalta onko salamyhkäinen kirjekaverisi Tampereelta?
      Itse kirjoittelin siellä asuvan miehen kanssa 3 kk ennekuin soittelimme.
      Kirjoittaa kivasti ja on mukava huumori.

      Tapasimme 4 kk päästä kun aloimme kirjoitttelemaan, mutta sitten ei tunnetta syntynytkään ( puolin ja toisin) kun kohtasimme.
      Oli alussa myös hyvin salaperäinen, ja aina soitteli minulle tuntemattomasta numerosta.

      Ei selvinnyt koskaan mikä oli miehiään, ihan mukava kuitenkin muuten.

    • AAA..

      Yksi Saksassa asuva suomalaismies laittoi aina vain nimikirjaimensa. Googlaamalla hänen sähköpostiosoitettaan löysin sitten hänen yrityksensä sivut ja koko nimen. Aloin käyttää sitä. Mies katosi kuin pieru Saharaan. Nimeä sitten googlasin ja sain osoitteen. Google mapista hänen katuosoitetta ja samassa osoitteessa oli samanniminen nainen, lääkäri. Varmasti vaimo, koska miehellä ei ollut muuta perhettä.

      Voihan se olla joku kuuluisakin, tai sairaalloisen epäluuloinen, tai petetty ja siksi arka.

      • farefw3

        kuulostaa siltä että vaimolle pitäisi lähettää postikortti suomesta..."sun miehes hakee seuraa Suomesta, tiesitkös?" Miehelle tulee lähtö äkkiä, lääkärivaimo ei nimittäin kattele sitä..Itse pistäisin kortin vaimon nimellä, HÄH!


    • ....................

      Aika neuroottista. Maalaisjärkeä toki on hyvä käyttää, mutta eipä nyt juuri voi sanoa, että miespuolisten tarvitsisi edes pahemmin turvallisuutensa puolesta pelätä. Kolme kuukautta tapaamatta on aika pirun pitkä aika, jos yhteisiä asioita tuntuu olevan. Kokemusta on kauan sitten samantyylisestä naisesta, joka sitten paljon jälkeenpäin ilmeisesti huonoa omaatuntoaan tunnusti olevansa varattu.

    • ap.

      Joo kyllä meidän kirjoittelu jatkuu edelleenkin, eipä siinä kummempia ole tapahtunut, luulen kyllä et on varattu, empä häneltä oikein mitään odotakkaan, edelleen kiva kirjoitella ja vaihtaa mielipiteitä. Joskus jos en laita postia, niin on huolissaan että missä olen. Sekin vähän outoa. Tampereelta ei ole kotoisin.On kertonut paikan missä asuu .. mutta ei sitä nimeään..

    • ererfd

      kyllä työ naiset olette niin SÄÄLITTÄVÄN sinisilmäisiä!! Olen itse nainen, ja näillä pärjäät: EPÄILE AINA HETI PAHINTA!! Kuulostaa pahalta, mutta osuu oikeaan AINA! Jos ei kerro nimeään pyynnöstäsi huolimatta niin valehtelee, ja tietää että sen kun kertoo niin loppuu teidän juttu. Tietää että löydät osoitteen ja vaimon, ja työn, jne. Oikeesti, ÄLKÄÄ haaveliko, menetätte vain kallista aikaanne!
      AINA on käynyt niin että rehelliset ja tosissaan liikkeellä olevat antaa koko nimensä.
      Ja ÄLKÄÄ IKINÄ MENKÖ tapaamaan ketään jonka koko nimeä ette tiedä. Yksi nainen jo murhattiin mökillä suomessa kun meni rikollista tapaamaan.

      • älä jatka

        Ja: mietii haluatko olla mukana sellaisessa toiminnassa joka voi olla jonkun vaimon avioliiton rikkomista? Sehän on nimittäin pettämistä jos mies kirjoittelee sinulle ja olet toinen nainen. Hän voi olla naimisissa.Kuulostat siltä että sinua ei haittaa vaikka hän olisikin naimisissa.Todella löyhää. ota selko asiasta heti, muuten voit olla tuhoamassa jonkun liittoa ja lasten perhe elämää, kun vaimo saa selville sinusta.


    • ap.

      Ei minulla ole aikomustakaan tavata tätä miestä, kunhan kirjoitellaan ja vaihdetaan ajatuksia, enkä ole kenenkään liittoa rikkomassa, ystäviä voi olla
      niin naisia kuin miehiäkin. Ja onhan se rikkaus että on kirjeystävä.

    • 10

      Jatka ihmeessä kirjoittelua, voit vielä iloisesti yllättyä, miksi kaikki aina pitäisi tapahtua nopeasti. Hiljaa hyvä tulee, minä uskon siihen.

    • ap.

      Tätä ette usko!!
      Sain yhtenä iltana kuvan tästä kirjeystävästä. Ihan kivan näköinen mies siellä oli!
      Kirjoittelemme edelleenkin. Oli kyllä hana yllätys!

      • yksmiesvaan

        Yes hyvä.. mä tiesin ettei kaikki ole húijareita :))


      • utelias vain ?
        yksmiesvaan kirjoitti:

        Yes hyvä.. mä tiesin ettei kaikki ole húijareita :))

        Vieläkö kirjoittelu jatkuu?
        Onko mitään uutta ilmaantunut??
        Onko kertonut nimeään??
        Naimisissa kenties??
        Utelias vain kyselee :)


      • ap.
        utelias vain ? kirjoitti:

        Vieläkö kirjoittelu jatkuu?
        Onko mitään uutta ilmaantunut??
        Onko kertonut nimeään??
        Naimisissa kenties??
        Utelias vain kyselee :)

        Kirjoittelu jatkuu edelleen, nimeään ei ole kertonut.oikeestaan mitään sen kummempaa ei ole tapahtunut, en tiedä onko naimisissa, enkä tiedä mitä minusta haluaa, jotain on kylllä kertonut itsestään.
        Ihan kirjoitellaan vaan mitä nyt teemme päivän tapahtumia ja sellaista yleistä elämästä.
        Ihan hauska kirjoitella ja vaihtaa mielipiteitä, en oikeestaan odota mitään tältä henkilöltä. aika näyttää.
        Mukavaa kesää kaikille :))


    • justjuutiina

      Jo 3kk, eikä kerro nimeään???
      Vähän mietityttää....

    • Biux

      Mitä merkitystä ajalla, jos kummallekin nykyinen järjestely sopii? Voihan sitä kirjoitella vaikka vuoden ja tavata jos siltä tuntuu tai olla tapaamatta. Ihmissuhteita on niin kovin erilaisia.

      Olisiko parempi, et valehtelis nimensä? Kertoo jos on kertoakseen. Älä vaan kerro itsestäsi liikaa yksipuolisesti eli huolehdi omasta turvallisuudestasi ja nauti mukavasta viestittelystä.

      • ap.

        Saahan täällä varovainen olla!
        Olen sitäkin miettinyt, tiedä vaikka olisi vankilassa, tai jotain muuta vastaavaa.
        siksi olenkin ollut varovainen. Olen myös huomannut että netissä todella pyörii kateellista porukkaa. Minulla kuitenkin jo elettyä elämää takana, mutta siltikin kannattaa olla varovainen. Niinkuin tähänkin viestiketjuun tulleita vastauksia, ihan laidasta laitaan. Saisin kyllä miehen osoitteen selville jos haluaisin.
        Jostain syystä en vain halua, liekö sitten luotan jollain tasolla tähän mieheen.

        Hauskaa kesää kaikille!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      171
      2902
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2335
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      45
      2233
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      129
      1560
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1360
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      127
      1312
    7. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      248
      1239
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1203
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1154
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      92
      1128
    Aihe