Huippupalkkaa tarjoaa porvari 2e tunti!
7
80
Vastaukset
- orjat
Suomi elokuvissa menneeltä ajalta näkee faktaa, keittiön alkovissa tai komeron kokoisessa huoneessa piika,,sisäkkö nukkui jos ehti, taloudenhoitaja, usein ruokapalkalla tahi muutamalla lantilla kuussa,. nyt, kun tätä raksahommaa luin niin eipä ole miesten asiat näistä piika ajoista yhtään muuttunut, pitkä työpäivä muutama lantti palkkaa rajaton piikki auki työnantajalla.nyt kohteena on sitten miehet.Ajatelkaa, Suomalainen mies asuu kopissa ja tekee ilmasta duunia..ei mitään omaa elämää vain työnantajan höykytys....Virolainen mies, mene kotiin ja elä kunnon oma elämä ilman orjuutta,,rakenna ensin itsellesi koti..
- orjuus kunniaan
Siksipä tänne mamuja halutaan pilvin pimein. EK ja porvarit halajaa halpaa työvoimaa.
- paras lääke
Töissä ei sitten kannata pahemmin rehkiä jos palkka on vain 2€/h. Tottakai työkin pitää tehdä 8 kertaa hitaammin ja huonommin kuin 16€/h palkalla.
- ..
.
- kaurapuuroa!
Mitä saa alle 2€ tunti
- perunavelliä
Ei Suomessa ole riistoa, eikä ihmiskauppaa
- 30
Ei se ole ihme jos kohta ihmiset alkavat käydä porvareiden kimppuun mailojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181