Kannattaisi jo kaikkien alkaa

Totuutta...

uskomaan, että nämä ihmiskunnalle / ihmisille ja kansakunnalle kurinpalautukseksi, jo vakaviksi Luojan puhutteluiksi pahat, jo kipeästi tuntuvat ja valtaviksi menetyksiksi vitsaukset tulee lisääntymään ja pahenemaan. Kun vähempi ei ole mitään muutosta oikealla Laillisella, kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi olevalla, Totuuden mukaisella, = Jumalan sanan, = Raamatun UT mukaisella tavalla elämään ja toimimaan kääntymystä vaikuttanut.

Joita pahoja onnettomuuksia, katastrofeja ja sairauksia, sotia ja muita suuria ja hirveitä vitsauksia olette synneillänne (kaikki vääryys ja pahuus) kaikille hyväksi Totuuden / Oikeuden mukaisuuden vastailla, toisianne lyövällä ja haavoittavalla, ja Luojaanne vastaan sotivalla, heikompia ja rehellisiä, vähemmän näitä tämän, vääryyden ja pahuuden maailman huijausoppilaitoksia käyneitä, hirmuisen röyhkeästi petoksilla riistävällä ja sortavalla, onnettomuutta / kärsimystä, täysin syyttömillekin tuottaen...

Näin vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta saatanaa, sitä kaiken valheellisuuden, vääryyden ja pahuuden isää palvelevalla / kaikille hyväksi, turvallisen ja turvatun elämän ja tulevaisuuden mahdollistavan ja takaavan VASTAISELLA pahalla / itsekkäällä, muista ja muusta niin väliä saatanallisella tavalla touhutessanne, toimiessanne ja vaikuttaessanne. Valtavasti kärsimystä ja SUURIA turhia menetyksiä heillekin (syyttömille) aiheuttaen…

Näin Luojan hyväksemme, viljeltäväksi ja varjeltavaksi luomalleen ja omistamalleen Luomakunnalleen ja ihmiskunnalle tuhoksi ja turmeluksi, suoranaisilla Oikeutta vastaan rikollisuuksilla, tai niihin mukautumisilla. Niiden pahaksi seuraamusten syihin osallisuudella, ja sitä vääryyden ja pahuuden valtaa YLLÄ, vallassa ja voimassa valinnoillanne ja valtuuttamisillanne, ym. kaikin mahdollisin väärin tavoin tukemalla / pitämällä, yllenne vetäneet…

Ja näin em. ihan Oikeuden mukaisuuden Lain mukaisesti osaksenne, sen tuomioksenne kohtalonne ansainneet. Joka tulee, koitumaan hirmuiseksi maailman lopuksi niille, jotka näin VÄÄRYYYDEN mukaisesti ja pahuuden puolesta edelleenkin jatkavat. Jotka ette tiedä minä päivänä, miten ja missä se tuomio teidät yllättää. Joka päivä suuren osan kohdalla ihmisistä näin ikävästi tapahtuu koko ajankin.

Mutta se varsinainen ja lopullinen, tämän vääryyden ja pahuuden maailmanvaltojen hirmuiseksi lopuksi tuomio, koittaa kun kolmas maailman sota on käyty (päivänä minä hyvänsä alkava) ja saatu sen antikristillisen uskonnon ja politiikan supermies, valhekristus / hirmuhallitsija, sen uuden, uskonnossa ja politiikassa yhdeksi yhdistyneen maailman ja markkinavallan johtajaksi ja hallitsijaksi. Ihmisten kovassa kurissa ja nuhteessa, heidän mielensä mukaisesti ja tavalla pitäjäksi.

Sen valtaan pääsystä 3 ja ½ vuotta kestävän maailmanvalta hallintansa aikakauden romahtaessa, ja johtaessa sitten siihen neljänteen ja viimeiseen maailman, toiset 3 ja ½ vuotta kestävään luomakuntamme hirvittävimpään sotaan. Josta antikristuksen maailman valta ajasta, Kristukselle Jeesukselle uskolliset ja kuuliaiset pyhät temmataan jossain vaiheessa Kristuksen Jeesuksen luokse taivaaseen turvaan, siltä hirmuiselta LOPUN, sen tuomion täysimääräisesti täytäntöön laiton ja täyttymyksen ajalta.

Jota vääryyden maailman valtojen hirmuiseksi lopuksi, Harmageddonin sodaksikin sanotaan. Jonka uudelleen tuleva, kaikille ihmisille näkyvällä tavalla palaava Kristus Jeesus lopettaa tulemuksellaan, ja ottaa koko maailman aluksi tuhanneksi vuodeksi omiensa kanssa, rakkauden / rauhanomaisesti hallintaansa ja johdettavakseen. Sitoessaan sen maailman villitsijän saatanan joukkoineen / palvelijoineen, ja heittäessä sinne syvyyteen, jonne tuomionsa, on jo Jumalan puolelta julistettu.

Nämä asiat ilmenee Raamatussa, Luojan ihmiskunnalle oikein elämän opeiksi ja ohjeiksi ilmoitus kirjasta, jonka UUDEN testamentin / UUDEN liiton, sen Jumalan Armon aikakauden lopun aikaa nyt elämme. Tämän UUDEN liiton Ruhtinaan maanpäälle tulemisesta ja syntymisestä virallisesti laskettuna vuotta 2011. Ilmenee vuosiluvustamme.

0

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

        Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
        Ikävä
        112
        1199
      2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

        ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
        Ikävä
        117
        1034
      3. Uskaltaisitko vielä

        Lähestyä vai et kaivattuasi?
        Ikävä
        129
        926
      4. Keitä täällä on??

        Kertokaa nimenne!! 🤔
        Ikävä
        95
        785
      5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

        Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
        Maailman menoa
        291
        734
      6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

        Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
        Ikävä
        75
        649
      7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

        Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
        Iisalmi
        54
        606
      8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

        mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
        Ikävä
        64
        582
      9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

        Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
        Ikävä
        48
        569
      10. Mitä toivot

        Kaivattusi suhteen?
        Ikävä
        75
        504
      Aihe