Sitä rupesin miettimään että mistä kiikastaa kun mulla on jatkuva nälän tunne. Salilla käyn sen 5 kertaa viikossa ja noin 45min treenaan salin puolella ja sitten noin 15-30min uin altaassa. Päivä alkaa weetabikseilla ja sen jälkeen salille, salilta tullessa menee lämmin ateria pari palaa leipää (ruis tai täysjyvä viipaleita) juuston ja makkaran kera. sen jälkeen alkaa napostelu. Mun kohdalla tarkottaa (esim tänään) 15-30min välein leipäpala lasi maitoa. Napostelu settejä menee noin 4-8kpl. Sit illalla vielä kokataan jotain lämmintä ja sit iltapala myöhemmin (leipää yms..) Ravintopuoli on vähän hukassa itellä. Miten pitäs päivän ateriat järkätä ?? Ja mitä syödä ?? pituutta mulla on noin 176cm ja painoa 82kg pikkasen maha pömpöttää (johtunee kaljan juonnista)
Jatkuva "Nälkä" ?
neuvojakiitos
2
139
Vastaukset
- juustoviipale hah
vedä enemmän protskua. Ei se pari kolme juusto tai kinkkupalaa riitä leivän päällä mihinkään, koita joka aterialla syödä 20g proteiinia niin nälkä lähtee pidemmäks aikaa.
- eed
Itse vedän 6-7 ateriaa päivässä joissa kussakin 20-30g proteiinia, sopivasti hiilareita ja rasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802025
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541155Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70929
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26907- 15899