Tuli tässä mieleen kun katselin Viking powerin sisältöä, että omasta mielestäni vaikuttaa ihan pätevältä sekoitukselta. Herää vain kysymys, että miksei se ole kovin suosittua vaikka siinä olisi suunnilleen kaikki tarpeellinen samassa paketissa?
En toki ole mikään asiantuntija mutta hyvältähän tuo paketin sisältö vaikuttaa. Kommentteja?
Viking power
9
2176
Vastaukset
- reiska
Se on hyvää ja käy hyvin palautukseen, ei siinä mitään vikaa oo, hiilareita vaan vähän vähemmän kuin tavallisessa palautusjuomassa.
- Masa
Kenen valmistama tuo vikingpover on, ja minkälainen sisältö? aina kiinnostaa jos on laadukasta ja hinta on edullinen. Itse olen käyttäny tämmöstä jauhoa:ja hinta on tuolla vajaa 17€ kilo:)
Ravintosisältö per annos/136g
Energiaa 495 kaloria
Proteiinia 52g
Hiilihydraatteja 65g
Rasvaa 3g
Sinkki 15mg
Magnesium 225mg
Kupari 750ug
N-Acetyl-L-Cysteine 100mg
C-vitamiini 100mg
B6-vitamiini 5.25mg
Kromi 200ug
Kalsium 168mg
Natrium 123mg
Kalium 390mg
Digezyme 50mg
käytetty isolaatin ja konsentraatin sekotusta- XZZZ
Itse olen käyttänyt Nutri Sportin Protein & Complex Carbohydrates juomaa. Proteiinia 35 g, hiilareita 65 g sadassa grammassa. Hinta aika edullinen, 58 euroa / 6 kiloa.
- Ronan
XZZZ kirjoitti:
Itse olen käyttänyt Nutri Sportin Protein & Complex Carbohydrates juomaa. Proteiinia 35 g, hiilareita 65 g sadassa grammassa. Hinta aika edullinen, 58 euroa / 6 kiloa.
ostat?
- Ronan
XZZZ kirjoitti:
kiitoksia! Edullista näyttää sisältöön nähden olevan, joten pitää kokeilla tuota. Käytössä ollut Muscle , joka on aika tyyristä.
- Jarmo
kallis.
- ToniH
Mistä sä sitä Vikinkiä olet saanut kun eihän sitä enää ole ainakaan samalla nimellä?
- "Tietäjä"
Viking Powerin nykyinen nimi on Muscle ! On hyvä aine! Suosittelen! 1,3 kg:n pussi maksaa muistaakseni 29.50€!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667