Oletko vielä kännissä???
SALMELA
12
197
Vastaukset
- HIk!
nhtrfdd (==) nhtrfddnhtrfddnhtrfdd ( ) HIK! nhtrfdd (oo) hik!
- c5edgh
Salmela on ilmeisesti jo selvinnyt ,kun näytti menenevän bussilla kotiinsa aamusella, Höpisi mennessään taas Jesse Joensuusta jotain
- viskiäpullonsuusta
Totta munassa mä oon kännissä! Vittutääonkivaa! Siis tää kännääminen.
Tervessin B. Salmela - vfedd
Ryyppäätkö Jesse Joensuun kanssa?
- lisääviskii täänne
ÖÖÖÖ.... ÄÄÄÄ.... KKKHHHHÖÖÖÖÖÖ....
Ai mitä? Siis et ryyppäx mä Joensuulaise kaa?
Emmä ny muista et kuka se o? Ei ny muistu mielee...
kippis vaa
tervveessi G. Salmela - D. Salmela
häähh?? aai mmithä? käännisä? kkuka? määä?
eeen varmmmana oo. tai siis jossh niiiku vähhä.
mmut eip ppaljooo. - salmmela vasstaa
ÖÖÖÖ.... ai etä känisssäääh? emmäkaimitää kääänisä oo...
vähä mua siis niiku alko janotttaa ja sitt piti siis niiku juora vähä viinnaa...
mmmut emmää palljooo... siis niinku yks kooossupulo ja pääle kopppa ninku oluutta. mmeinaan et aaa-oolutaa... eei kuka jua kepuu muutku kkepulaiset
ttervvesi F.Salmela - U.Salmela sanoo
Eli mitävittuu te siis niinku meinnaatte? ÄÄ, mä muka kännissää? ÄÄÄ, joku muu o, mutt emmää! Vitttu! Josny joskus juo kolme tai neljä pulloo votkaa ja päälle koppa AA-oluttta, nii ei se miiitän känämistä oo.
Eilenki join viskiä takuula enemän kun 3 litraa eikä tunnnu misään.
Tervvesin
U. Salmela - Salmela, K.
ÄÄÄÄÄ.....
ÖÖÖÖÖ......
Tais tula väähä ninku ryyypätttyyyy.....
yks mun kaveri teki kylpyammeessa kiljuu... siis koko amme täys
nniiin nymmä ooon juanu sitä vähä niinku joka päivä...
tairan siis olla vähä niinku kääännniiss... - Salmela B.
Ööö, mä niinku oon sitä mieltä et ei kukaa viitti pelaa siis niinku selvimpäin. Elikkä emmää aineskaa viitti semmost. Ööö, ku mä otan enne pelii pul
lon votkaa ja toise pullo pelinaikaan ja kolmane sit ku peli siis niinku looppu nii sit kaiki mene tosi hyvi.Nii et kippis vaa, öööö. - salmela r.
sitä ku on kännisä niin sitte voi vaika näyttä muna köyhälle kansale.
- Ö. Salmela
Koht meil siis on niiko ne juhhlat kume voittetti MM 2012. Mä oooli eille yhtesä kuntosalisa ja elikkä mä siiis punersin pengiltä elikkä siis punteja.
Muttt sit munn tulis niiko jano ja mä ryyypäsi vähä niiko viskii ja kinii.
Soon hyvä toi kini ko se maissttuu kattajamarjale ja soon hyvä.
Mut tänä mä on juannu vaa virralista kisajuama ko on karrjalan ollut. Tai elikkä siismä joi kyl tommmone 2 litra viski mut ei tunu misssää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021660- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58825En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54712