SALMELA

nhtrfdd

Oletko vielä kännissä???

12

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIk!

      nhtrfdd (==) nhtrfddnhtrfddnhtrfdd ( ) HIK! nhtrfdd (oo) hik!

      • c5edgh

        Salmela on ilmeisesti jo selvinnyt ,kun näytti menenevän bussilla kotiinsa aamusella, Höpisi mennessään taas Jesse Joensuusta jotain


    • viskiäpullonsuusta

      Totta munassa mä oon kännissä! Vittutääonkivaa! Siis tää kännääminen.
      Tervessin B. Salmela

    • vfedd

      Ryyppäätkö Jesse Joensuun kanssa?

    • lisääviskii täänne

      ÖÖÖÖ.... ÄÄÄÄ.... KKKHHHHÖÖÖÖÖÖ....
      Ai mitä? Siis et ryyppäx mä Joensuulaise kaa?
      Emmä ny muista et kuka se o? Ei ny muistu mielee...
      kippis vaa
      tervveessi G. Salmela

    • D. Salmela

      häähh?? aai mmithä? käännisä? kkuka? määä?
      eeen varmmmana oo. tai siis jossh niiiku vähhä.
      mmut eip ppaljooo.

    • salmmela vasstaa

      ÖÖÖÖ.... ai etä känisssäääh? emmäkaimitää kääänisä oo...
      vähä mua siis niiku alko janotttaa ja sitt piti siis niiku juora vähä viinnaa...
      mmmut emmää palljooo... siis niinku yks kooossupulo ja pääle kopppa ninku oluutta. mmeinaan et aaa-oolutaa... eei kuka jua kepuu muutku kkepulaiset
      ttervvesi F.Salmela

    • U.Salmela sanoo

      Eli mitävittuu te siis niinku meinnaatte? ÄÄ, mä muka kännissää? ÄÄÄ, joku muu o, mutt emmää! Vitttu! Josny joskus juo kolme tai neljä pulloo votkaa ja päälle koppa AA-oluttta, nii ei se miiitän känämistä oo.
      Eilenki join viskiä takuula enemän kun 3 litraa eikä tunnnu misään.
      Tervvesin
      U. Salmela

    • Salmela, K.

      ÄÄÄÄÄ.....
      ÖÖÖÖÖ......

      Tais tula väähä ninku ryyypätttyyyy.....
      yks mun kaveri teki kylpyammeessa kiljuu... siis koko amme täys
      nniiin nymmä ooon juanu sitä vähä niinku joka päivä...
      tairan siis olla vähä niinku kääännniiss...

    • Salmela B.

      Ööö, mä niinku oon sitä mieltä et ei kukaa viitti pelaa siis niinku selvimpäin. Elikkä emmää aineskaa viitti semmost. Ööö, ku mä otan enne pelii pul
      lon votkaa ja toise pullo pelinaikaan ja kolmane sit ku peli siis niinku looppu nii sit kaiki mene tosi hyvi.Nii et kippis vaa, öööö.

    • salmela r.

      sitä ku on kännisä niin sitte voi vaika näyttä muna köyhälle kansale.

    • Ö. Salmela

      Koht meil siis on niiko ne juhhlat kume voittetti MM 2012. Mä oooli eille yhtesä kuntosalisa ja elikkä mä siiis punersin pengiltä elikkä siis punteja.
      Muttt sit munn tulis niiko jano ja mä ryyypäsi vähä niiko viskii ja kinii.
      Soon hyvä toi kini ko se maissttuu kattajamarjale ja soon hyvä.
      Mut tänä mä on juannu vaa virralista kisajuama ko on karrjalan ollut. Tai elikkä siismä joi kyl tommmone 2 litra viski mut ei tunu misssää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe