Isabellan raskaus

11+20

Naurettavaa jos isabella onkin oikeesti raskaana!! ei kai se nyt voi olla niin tyhmä että se ei sitä itse tajua, jos esim sen kuukautiset ei oo tullu ja kai sen muutenkin tuntee jos lapsi potkii mahassa ym?!? ja muutenkin sen maha ei oo niinkun yhtään kasvanu :DD
isabellan raskaudesta ei oo muutenkaan annettu mitään muita merkkejä paitsi se dvd-juttu, jota ei välttämättä edes tajunnu. Itse ainakin ymmärsin sen niin, että lääkäri oli siksi "enhän mä..." kun ei olisi halunnut ottaa niitä isabellan rahoja vastaan.
Ja minkähänlainen lapsi sieltä sitten onkaan tulossa kun isabella on koko raskauden ajan käyttänyt alkoholia...

11

2328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsonut

      "enhän mä.." Lääkäri tarkoitti sillä, ettei ollut laittanut sitä dvd:tä pyörimään. Ruudussa näkynyt sikiö oli oikeasti Isabellan. Lääkärillähän meni aikaa, ennenkuin sai sikiön näkymään näytössä. Ja siinähän lääkäri vielä totesi Isabellan mahan olevan kovin pieni raskausviikkoihin nähden...

    • meh likes isabel
    • takkari

      Isabella ja Cindy kävivät yhtä aikaa ultrassa, joten raskaudet alkoivat suurin piirtein yhtä aikaa. Ei oikeen natsaa noiden mahojen koon suhteessa. Cindyllä oli iso maha ennen synnyttämistä, mutta Isabella on käyttänyt tekomahaa, joten sen alla lienee ollut pienempi maha? Tai sitten Isabellan poltot olivat taas hänen huijausta...

    • 87k

      Kyllähän se oikeasti on raskaana.

      Ja ei kauheen hyvää lasta tullut kun kuoli noin kuukauden jälkeen synnytksestä.

      Ihme muuten ettei Isabella ole kenellekään kertonut, että lapsen kuolema oli hänen omaa syytään

      • 7+11

        "Ja ei kauheen hyvää lasta tullut kun kuoli noin kuukauden jälkeen synnytksestä."

        no eihän kuollut ... siellähän se elää terveenä ja hyvin voivana Ossin ja Cindyn hellässä hoivassa.


      • 87k
        7+11 kirjoitti:

        "Ja ei kauheen hyvää lasta tullut kun kuoli noin kuukauden jälkeen synnytksestä."

        no eihän kuollut ... siellähän se elää terveenä ja hyvin voivana Ossin ja Cindyn hellässä hoivassa.

        Mistä tiedät, missä näin on sanottu?

        Eikös se juurikin Isabellan lapsi ollut joka kuoli ihan yhtäkkiä, eli kyllä sillä viinan käytöllä jotain vaikutuksia oli


      • selis
        87k kirjoitti:

        Mistä tiedät, missä näin on sanottu?

        Eikös se juurikin Isabellan lapsi ollut joka kuoli ihan yhtäkkiä, eli kyllä sillä viinan käytöllä jotain vaikutuksia oli

        Johan se on monet kerrat tullut selväksi, että Jenni vaihtoi niiden vauvat joten kuollut vauva oli oikeasti Cindyn ja Ossin ja elävä "O.J" (joka on siis Cindyllä ja Ossilla) on oikeasti Sebastianin ja Isabellan lapsi.

        Juurikin esim. Jennin jättämässä kirjeessä tämä tuli selville.


      • 87k
        selis kirjoitti:

        Johan se on monet kerrat tullut selväksi, että Jenni vaihtoi niiden vauvat joten kuollut vauva oli oikeasti Cindyn ja Ossin ja elävä "O.J" (joka on siis Cindyllä ja Ossilla) on oikeasti Sebastianin ja Isabellan lapsi.

        Juurikin esim. Jennin jättämässä kirjeessä tämä tuli selville.

        Niin, ja etkö ole huomannut että sarjassa on jo kahden vuoden ajan uskoteltu katsojille vähän joka asiassa muuta mitä on tapahtumassa? eli ns. fuulattu.

        Niinhän katsojat luulee että vauvat olisi vaihtunut, mutta näihän ei todellakaan ole....


    • qwdwd

      Aika hyvin jos ei omaa raskauttaan pysty havaitsemaan. Kylläpä sitten täytyy olla todella imbesilli. Huono veto käsikirjoittajilta. Katsojien aliarvioimista.

    • Toivottavasti

      Isabella ja Sebastian odottavat jo toista yhteistä pienokaistaan, ja saavat Alexander OJ:n myös kotiin.

    • JK

      VAIN NIIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe