Naurettavaa jos isabella onkin oikeesti raskaana!! ei kai se nyt voi olla niin tyhmä että se ei sitä itse tajua, jos esim sen kuukautiset ei oo tullu ja kai sen muutenkin tuntee jos lapsi potkii mahassa ym?!? ja muutenkin sen maha ei oo niinkun yhtään kasvanu :DD
isabellan raskaudesta ei oo muutenkaan annettu mitään muita merkkejä paitsi se dvd-juttu, jota ei välttämättä edes tajunnu. Itse ainakin ymmärsin sen niin, että lääkäri oli siksi "enhän mä..." kun ei olisi halunnut ottaa niitä isabellan rahoja vastaan.
Ja minkähänlainen lapsi sieltä sitten onkaan tulossa kun isabella on koko raskauden ajan käyttänyt alkoholia...
Isabellan raskaus
11
2328
Vastaukset
- katsonut
"enhän mä.." Lääkäri tarkoitti sillä, ettei ollut laittanut sitä dvd:tä pyörimään. Ruudussa näkynyt sikiö oli oikeasti Isabellan. Lääkärillähän meni aikaa, ennenkuin sai sikiön näkymään näytössä. Ja siinähän lääkäri vielä totesi Isabellan mahan olevan kovin pieni raskausviikkoihin nähden...
- meh likes isabel
http://img864.imageshack.us/img864/6023/isabellatissit2.jpg
Tuo Isabellan feikki pönstä pilaa paljon mut muuten iha jees. Kaikkea vittii väkertää ku on tarpeeks pervo. - takkari
Isabella ja Cindy kävivät yhtä aikaa ultrassa, joten raskaudet alkoivat suurin piirtein yhtä aikaa. Ei oikeen natsaa noiden mahojen koon suhteessa. Cindyllä oli iso maha ennen synnyttämistä, mutta Isabella on käyttänyt tekomahaa, joten sen alla lienee ollut pienempi maha? Tai sitten Isabellan poltot olivat taas hänen huijausta...
- 87k
Kyllähän se oikeasti on raskaana.
Ja ei kauheen hyvää lasta tullut kun kuoli noin kuukauden jälkeen synnytksestä.
Ihme muuten ettei Isabella ole kenellekään kertonut, että lapsen kuolema oli hänen omaa syytään- 7+11
"Ja ei kauheen hyvää lasta tullut kun kuoli noin kuukauden jälkeen synnytksestä."
no eihän kuollut ... siellähän se elää terveenä ja hyvin voivana Ossin ja Cindyn hellässä hoivassa. - 87k
7+11 kirjoitti:
"Ja ei kauheen hyvää lasta tullut kun kuoli noin kuukauden jälkeen synnytksestä."
no eihän kuollut ... siellähän se elää terveenä ja hyvin voivana Ossin ja Cindyn hellässä hoivassa.Mistä tiedät, missä näin on sanottu?
Eikös se juurikin Isabellan lapsi ollut joka kuoli ihan yhtäkkiä, eli kyllä sillä viinan käytöllä jotain vaikutuksia oli - selis
87k kirjoitti:
Mistä tiedät, missä näin on sanottu?
Eikös se juurikin Isabellan lapsi ollut joka kuoli ihan yhtäkkiä, eli kyllä sillä viinan käytöllä jotain vaikutuksia oliJohan se on monet kerrat tullut selväksi, että Jenni vaihtoi niiden vauvat joten kuollut vauva oli oikeasti Cindyn ja Ossin ja elävä "O.J" (joka on siis Cindyllä ja Ossilla) on oikeasti Sebastianin ja Isabellan lapsi.
Juurikin esim. Jennin jättämässä kirjeessä tämä tuli selville. - 87k
selis kirjoitti:
Johan se on monet kerrat tullut selväksi, että Jenni vaihtoi niiden vauvat joten kuollut vauva oli oikeasti Cindyn ja Ossin ja elävä "O.J" (joka on siis Cindyllä ja Ossilla) on oikeasti Sebastianin ja Isabellan lapsi.
Juurikin esim. Jennin jättämässä kirjeessä tämä tuli selville.Niin, ja etkö ole huomannut että sarjassa on jo kahden vuoden ajan uskoteltu katsojille vähän joka asiassa muuta mitä on tapahtumassa? eli ns. fuulattu.
Niinhän katsojat luulee että vauvat olisi vaihtunut, mutta näihän ei todellakaan ole....
- qwdwd
Aika hyvin jos ei omaa raskauttaan pysty havaitsemaan. Kylläpä sitten täytyy olla todella imbesilli. Huono veto käsikirjoittajilta. Katsojien aliarvioimista.
- Toivottavasti
Isabella ja Sebastian odottavat jo toista yhteistä pienokaistaan, ja saavat Alexander OJ:n myös kotiin.
- JK
VAIN NIIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483