Piti lopettaa, mutta

Rak. het

Olin aikeissa häipyä lopullisesti tältä palstalta, kun mieleeni juolahti ajatus. Voisin lyöttäytyä yhteen kaikkien teidän uskovaisten kanssa TOSI PAHOJA syntejä vastustamaan.

Ruvetaan keräämään adressia seuraavia asioita vastaan:

- Ydinvoimalahanke
- Tehomaatalous
- Eläinrääkkäys
- Sodat
- Raiskaukset
- Kasvissyöjien pakottaminen kannibaaleiksi
- Geenimanipulaatio
- Kloonaus
- Suurpetojen riistometsästys
- Jne.

Kuka on mukana?

13

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arethusa

mutta olisiko tämä vain uskovien oma juttu, vai huolittaisiinko myös agnostikot mukaan?

Tällaisen adressin allekirjoittaisin ehdottomasti, mutta kenelle se lähetettäisiin. Jumalalleko?

• Kirsi

"uskovien oma juttu, vai huolittaisiinko myös agnostikot mukaan?"

Älä lähde näihin paholaisen virittämiin juoniin mukaan! Minä tiedän minne uskovaiset huolitaan kun peli vihelletään viimeisen erän päätyttyä poikki mutta, tiedätkö SINÄ, minne agnostikot huolitaan siinä vaiheessa?

Valitse puolesi ennenkuin TUOMARI puhaltaa pilliin pelin päättymisen merkiksi! Laita nimesi OIKEAAN adressiin Arethusa, osoitteen kyllä näköjään tiedät!

TOTUUDESSA ON VOIMAMME JA SITÄ EI KELVOTTOMAT ATEISTIT MEILTÄ VIE!

• Arethusa
        Kirsi kirjoitti:

"uskovien oma juttu, vai huolittaisiinko myös agnostikot mukaan?"

Älä lähde näihin paholaisen virittämiin juoniin mukaan! Minä tiedän minne uskovaiset huolitaan kun peli vihelletään viimeisen erän päätyttyä poikki mutta, tiedätkö SINÄ, minne agnostikot huolitaan siinä vaiheessa?

Valitse puolesi ennenkuin TUOMARI puhaltaa pilliin pelin päättymisen merkiksi! Laita nimesi OIKEAAN adressiin Arethusa, osoitteen kyllä näköjään tiedät!

TOTUUDESSA ON VOIMAMME JA SITÄ EI KELVOTTOMAT ATEISTIT MEILTÄ VIE!

> tiedätkö SINÄ, minne agnostikot huolitaan siinä vaiheessa?

En tiedä, siksihän olenkin agnostikko. Ehkä se selviä sitten kun peli on puhallettu poikki. Tai sitten ei. Turhia paineita en viitsi itse ottaa asiasta, mutta kiitos sinulle huolenpidosta, Kirsi.

• nojuu

Mukana ollaan. Kai mukaan hyväksytään nekin, jotka eivät usko mihinkään.

• particle

Listassasi on pari pahaa, mutta mitä siellä tekee geenimanipulaatio ja kloonaus?
      Ydinvoimakin on vähän niin ja näin, mutta ymmärrän kyllä vastustamisen. Jätteen loppusijoitushan on vähän miten sen ottaa. Minä kyllä muuttaisin päälle asumaan, mutta miten käy tuhansien vuosien aikataulussa...
      Sitten yksi kysymys : söysitkö jossain tapauksessa tomaattia jossa on geenejä?
      Palaan iltapäivällä...

• Kirsi

Valitettavasti mainitsemiasi kohteita ei raamatussa mainita synneiksi ja ne ovat siltä osin taivaspaikkani kannalta toisarvoisia. Kelvottomia ateisteja ja kurjia pakanoita vastustavaan listaan tulen kyllä kirjoittamaan nimeni lihavoituna.

• Harri

>Kelvottomia ateisteja ja kurjia pakanoita vastustavaan listaan tulen kyllä kirjoittamaan nimeni lihavoituna.

Pahinta, mitä jollekin asialle voi tehdä, on puolustaa sitä väärin perustein.

Mitä kertoo kannanottosi uskovaisesta ihmisestä? Hyvääkö?

• darwin

MOT: Joku "viisas uskovainen" täällä joskus kirjoitti, siteeraten suurta Kirjaa: ÄLÄ ISTU SIELLÄ MISSÄ PILKKAAJAT ISTUU..." Tais Kirsi tulla nyt tehtyä oikee emäsynti, mites nyt käy... no mikon mukaan luultavasti niin, että:"KADOTUKSEEN VAAN!!!" (tuli polttelee jo pehvas alla)...

• Kirsi
        Harri kirjoitti:

>Kelvottomia ateisteja ja kurjia pakanoita vastustavaan listaan tulen kyllä kirjoittamaan nimeni lihavoituna.

Pahinta, mitä jollekin asialle voi tehdä, on puolustaa sitä väärin perustein.

Mitä kertoo kannanottosi uskovaisesta ihmisestä? Hyvääkö?

Minä olen itsessäni paha ja syntinen ihminen, mutta olen valinnut OIKEIN kulkea parhaimpien joukoissa. Siinä on se ero minun ja ateistien välillä.

Loppu tulee ja lähdemme eri suuntiin. Tälläkin hetkellä moni on valintansa suhteen epävarma, valitako ikuinen tuli ja kadotus vaiko iankaikkinen elämä. Minä olen jo valinnut. Valitse sinäkin Harri ennenkuin portit sulkeutuvat!

Ps. Hienoa, että uskallat kirjoittaa omalla nimelläsi. Paatuneimmat ateistit kätkeytyvät paholaiselta saamiensa nimimerkkien suojiin ja huutelevat sieltä pilkkahuutojaan. Eikö sekin kerro jo jotain heidän moraalistaan!

• Kirsi
        darwin kirjoitti:

MOT: Joku "viisas uskovainen" täällä joskus kirjoitti, siteeraten suurta Kirjaa: ÄLÄ ISTU SIELLÄ MISSÄ PILKKAAJAT ISTUU..." Tais Kirsi tulla nyt tehtyä oikee emäsynti, mites nyt käy... no mikon mukaan luultavasti niin, että:"KADOTUKSEEN VAAN!!!" (tuli polttelee jo pehvas alla)...

Ota mallia Harrista joka USKALTAA sentään kirjoittaa luokattomat parjauksensa omalla nimellään, eikä turvaudu paatuneimpien evoluutiouskovaisten tapaan nimimerkin suojista kiljumiseen kuteen eräät!

Mutta Kirsi rukoilee sinunkin puolestasi, että järjen valo osuisi sinuun KELVOTON ja tekisit oikean valinnan. Parjauksellasi et saa aikaan kuin pahan mielen itsellesi ja paikan paholaisen pannuhuoneessa!

• Mikko
        Kirsi kirjoitti:

Minä olen itsessäni paha ja syntinen ihminen, mutta olen valinnut OIKEIN kulkea parhaimpien joukoissa. Siinä on se ero minun ja ateistien välillä.

Loppu tulee ja lähdemme eri suuntiin. Tälläkin hetkellä moni on valintansa suhteen epävarma, valitako ikuinen tuli ja kadotus vaiko iankaikkinen elämä. Minä olen jo valinnut. Valitse sinäkin Harri ennenkuin portit sulkeutuvat!

Ps. Hienoa, että uskallat kirjoittaa omalla nimelläsi. Paatuneimmat ateistit kätkeytyvät paholaiselta saamiensa nimimerkkien suojiin ja huutelevat sieltä pilkkahuutojaan. Eikö sekin kerro jo jotain heidän moraalistaan!

Antaa pakanoiden tuhota kaikki maan päällä, me valitut pääsemme iankaikkiseen elämään ja he joutuvat kadotukseen.

Sillä viimeisenä päivänä hän meidät noutaa.

Eikä se päivä ole kaukana, ehkä jo tänään pääsen herrani luo.

• Raamattu roskiin , jos tuollai
        Mikko kirjoitti:

Antaa pakanoiden tuhota kaikki maan päällä, me valitut pääsemme iankaikkiseen elämään ja he joutuvat kadotukseen.

Sillä viimeisenä päivänä hän meidät noutaa.

Eikä se päivä ole kaukana, ehkä jo tänään pääsen herrani luo.

TUO ei ole ihmisen puhetta.Tuo on pahan valtaaman sielun huutoa - kostoa janoaa MIKKO.Vastaa kysymykseeni tyttöjes käännytysluvasta , jos olisivat orpoja.Saisko hindut , kommunistit , ateistit ym.Käännytellä orpotyttöjäs. Sun mielestä sinä saat muiden lapsia.

• Perttu

Hyvä linjaus, mutta ei kai kukaan vegaanin suuhun lihaa tunge? Paitsi fellatiossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      875
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      57
      734
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      643
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      641
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      637
    Aihe