Haen neliveto maasturia ja kalliit dieselverot ei kiinnosta. Vaihtoehdot? Penkkitilaa pitäisi olla normaali 5hengen verran. Kysymys kuuluukin; Opel Frontera vai Subary Forester? Haen siis vanhempaa -90 mallia.
Frontera vai forester..
6
350
Vastaukset
- 11+3
forester on farmari ja frontera opel. ota jeep cherokee tai grand cherokee
- sgrrhthtdhdhdrr
Jeeppi syö bensaa niin paljon, ettei kannata normaaliautoiluun ajatellakkaan.
Forester on citymaasturi, kuten x-trail ja cr-v. Kaikki varmasti hyviä vaihtoehtoja. Tilaa löytyy eniten X-trailista ja foresterista. Syö löpöä normi auton verran, joku 10l/100km - opf94
Mulla on 2,4 frontera vm 94 mökkiautona.Hyvin pääsee perille vaikka on lunta tullut! Ei oo diesel veroja. Saa vetää 2400 kg kärryä!
- matukaasturi
minäkään en haluaisi maksaa veroja ollenkaan!!! silti haluaisin ilmaisen terveyden huollon, julkiset palvelut,ilmaiset bussikyydit,sosiaalihuollon rahat myös,tietkin,millä nämä bussit liikkuvat,olisivat paremmassa kunnossa!! katuvalotkin palaisivat kirkkaammin,kun veroja ei maksaisi kukaan!!!!! siksi minä en halua omistaa edes bensa katumaasturia,kun se huonontaa suomalaista yhteiskuntaa!!!!!!!!!
- a siantuntia
osta enemin toyoyta rav4 on hyva j a mastokelponen ja hyväajaa ja edulinen yläpitää
- Aapinen käteen
8 kirjoitusvirhettä yhdessä lauseessa ja vielä otsikkokin väärinkirjoitettu. Tuollaista on aika ikävä lukea, oli virheet tahallisia tai ei. Jos se on jotenkin hauskaa kirjoittajan mielestä, ei se ainakaan minulle aukene.
Rav-4 ei sitäpaitsi ole erityisen maastokelpoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869