Olen papereiden mukaan virallisesti yksi maailman johtotähdistä koska voin muuttaa maailman teollisuuden tuotosten suuntaa toiset voivat sanoa mitä tahansa mutta paperit eivät valehtele.meinaa voin siis muuttaa maailman tietotekniikan kehityksen suuntaa juuri sinne päin minne haluan jos ette usko niin ajatelkaapa näin että jokainen uusi puhelin malli esimerkiksi tarvitsee uudet tuotantolaitokset . Ja miten se on sitten mahdollista. no näin. identiteetti tulee nykyään paikannuksesta osittain ja modernit äly laitteet ovat sitä siten että ne ovat henkilökohtaisia id tunnuksia. No koska myös olen niin sanottu osuuden omistaja virallisesti papereiden m
ukaan"jotkut eivät sitä ehkä tunnista todeksi" mutta historia kertoo totuuden. Ja kun olen osakas ei minun myöskaan
tarvitse itse miettiä mistä raha tulee koska muut sitä tekevät minulle.koska oikeus valtioiden lakien mukaisesti minulla on aina oikeus vapaaseen lliikkumiseen ja ruokaa pöytään tai sitten vaihtoehtoisesti oikeus maa tilkuun josta voi ruokani itselleni hankkija. No siitä tullaan sitten siihen ettå koska minulla on aina oikeus rahaan ja "huom' omille jälkeläisilleni" voin sillä rahalla hankkia sellaisia laitteita joilla voin todeta henkilö identiittini oikeaksi.eli voin aina päivittää uudestaan jotta identiteettini olisi turvattu. Ja siitä tullaan sitten taas siihen .koska identiteetti turvaaminen johtaa aina uusimpaan ja modernisempaan ja teknillisesti vaikeammin rakennettavissa oleviin teknisiin ratkaisuihin ei kukaan muu pysty rakentamaan kyseisiä korkean teknologian laiteita ilman vuosikymmenten kehitystä. ehkä jopa satojen. ei kukaan pysty viemään identiteettiå senkään takia että kyseistä korkean teknologian järjestelmää suojaa maailman vahvimmat asevoimat. Jo sen takia että kyseiset maailman vahvimmat asevoimat ovat riippuvaisia kyseisestä korkean teknologian teollisuudesta.ei pelkästää" ase teknologiaa vaan myös heidän identiteetti turvaa. Ja koska maailmassa ei ole resulsseja pitää vanhaa teollisuutta pystyssä uuden tullessa tilalle. Vanha teollisuus aina revitään alas ja näin ollen monet joutuvat työttömiksi. Ja vanha teknologia joutuu samalla romukoppaan. Eli siitä tulee viraton ei toimivaa. Siitä taas tullaan siihen että että nyt kun itse hommaan uutta teeknologiaa identiteettini turvaksi joutuvat muut päivittämään mös uuteen jopa nekin jotka jossain välissä ovat hetkeksi onnistuneet viemään identiteettini.koska paperit eivät valehtele. Oikeus valtoissa.mutta tästa tullaan sitten siihen että kun olemme oikeus valtoita meillä kaikilla on oikeus vapaaseen liikkumiseen ja ruokaa pöytään. On meidän pakko karsia pikku hiljaa turhia maailman kulutus resulsseja oikeus valtoiden mukaisesti. eli se tarkoittaa sitä että esimerkiksi ajoneuvojen käyttö alkaa radikaalisesti jossain vaiheessa laskemaan.
olen papereiden
totta vai tarua
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780