Kokoomuksen kannatus kasvaa
http://yle.fi/uutiset/teemat/vaalit_2011/2011/06/perussuomalaiset_haastaa_kokoomusta_2635577.html
Kokoomus suurin puolue, kannatus noussut
9
64
Vastaukset
- oikaisija Olli
Mikään ei ole epäuskottavampaa kuin taloustutkimuksen "teettämä" gallup Ylelle tai iltapäivälehdille.
- 20
Ja Persut liki samoissa, kykypuolueen persuuksissa kylmä rinki sen kuin kylmenee.
- jos korjauskerroin?
Korjauskerroin poistettuna persut ylivoimaisesti suurin!
- Ynnälaskija
Kun ei olisi.
- KOK Suomen puolesta
Kokoomus käy ensi vuoden vaaleihin (pressavaalit ja kuntavaalit) voitontahtoisena.
- Kokoomus johtaa
Noinhan se on.
- 18 % luokkaa on oike
Ainoa mitä en ymmärrä on , Miksi Kokoomushaluaa pettää itseään ja yleisöä ,
Kun edelliset Gallupit ilmestyi , oli kokoomuksella paniikki päällä. Nytkö sitten
se on poistunut , kun valheella osoitetaan Isoimmaksi. - Väärin toimittu
Tästä voidaan vetää se johtopäätös,että hallitusneuvotteluissa ovat aivan väärät puolueet.Oli virhe eriyttää Portugalin tukipaketti hallitusneuvotteluista.Suomen ei pidä eikä olisi pitänyt osallistua lainoitukseen ja takauksiin.Nyt neuvoteltaisiin koko,sdp,rkp ja ps. hallituksesta.Tämä olisi kansalaisten tahto ilman kriisimaiden pakettia.Muista asioista olisi päästy huomattavasti helpommin yhteisymmärrykseen kuin nyt näyttää käyvän.Yksikään maa joka ei ole hyväksynyt Eu:n sille luomia ehtoja on saanut neuvoteltua uudet entistä paremmat ehdot.Mikäli emme olisi osallistuneet kriisimaiden tukemiseen,mitä meille olisi tapahtunut.Meillä ei ehkä olisi tulevaisuudessa yhtä paljon virkamiehiä Eu:n hallinnossa.Tämä ei olisi katastrofi Suomelle,mutta tukipaketit ovat.Mikäli joku olisi voinut taata tämän loppuvan tähän,olisi voitu jotain pikku "vippiä" antaakkin,mutta tämä vain paisuu paisumistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203