MTV:n 2-jakso

"karavaanarit"

vieläkin surkeempi kuin eka , vois keskeyttää koko ohjelman ennenkuin saa vieläkin enemmän pahaa-aikaan eli tuhoo koko Caravaanarien ( eli oikeiden semmoisten) maineen ! Eihä nuo bimbot ole mitää karavaanareita jo sitten tuo bussi j....o !

21

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MItä vikaa?

Mitä vikaa ohjelmasa oli? Ei mitään!
      Olisi kiva tietää, mitä tyytymättömät rutisijat laittaisivat tilalle. Mikä olisi ojelman teema????
      Tässä vaiheessa rutinat loppuvat, kun pitäis esittää jotain tilalle.

• 019 alueen normaali

Harvassa tv-sarjassa puhumattakaan tosielämästä , näkee noin iloisia ihmisiä,jotka nauttivat lähes joka asiasta.

Aviopareilla pitää olla SAMANLAINEN LUONNE , normaalissa sivilielämässä ukot kulkevat omia polkujaan ja muijat käyvät kutomassa
        mattoja paikallisessa kansanopistossa. Kun " Aimo" ja " Vieno" tulee asuntoautolla vastaan ajattelen AINA,että onko tuo nainen alistettu/pakotettu
        tekemään sitä mikä ei häntä kiinnostä tippaakaan.

• tukatomies

Sepä on tän koko homman ongelma. Mitää ei uusita, mitään ei muuteta. uusia karavaanareita ei tule tarpeeksi. 10-15 vuotta ja tälle järjestölle käy kiun Nokialle. Liian itseppäinen ja omaan napaan tuijottava, sekä vanhoillinen. Kuihtuu pois. Nykyinen karavaanari on 55-70 vuotias. Mietitäämpä asiaa vaikka 10 vuoden tähtäimellä :)

• Kenen pitäis muuttaa

Niin, kenen tässä pitäisi muuttaa ja mitä? Mm. liitto ei ole tämän ohjelman kanssa vastuussa mistään, kun ei ole edes tuottajana. Muutos pitää lähteä meistä itsestä. aluksi sitä voisi muuttaa korjaamalla omia asenteitaan, eikä aina odottaa valmiiksi katetteua pöytää. Tekemällä itse jotain ja lopettaa turhat narinat. Ota yhteyttä ohjelman tuottjaan. Yhteystiedot löytyy ohjelman lopputeksteistä.

• tukatomies
        Kenen pitäis muuttaa kirjoitti:

Niin, kenen tässä pitäisi muuttaa ja mitä? Mm. liitto ei ole tämän ohjelman kanssa vastuussa mistään, kun ei ole edes tuottajana. Muutos pitää lähteä meistä itsestä. aluksi sitä voisi muuttaa korjaamalla omia asenteitaan, eikä aina odottaa valmiiksi katetteua pöytää. Tekemällä itse jotain ja lopettaa turhat narinat. Ota yhteyttä ohjelman tuottjaan. Yhteystiedot löytyy ohjelman lopputeksteistä.

Niin tarkoitin asennetta, uutta asennetta, jota tällainen ohjelma tuo. uusia tuulia ja nuorekkuutta. Kuitenkaan väheksymättä perinteitä. Eli tälläinen ohjelma luo uusia tuulia ja asenteita. Liitto nyt ei muutu, vaikka mitä tapahtuu....

• älyätkö

Tunnen paljon nuoria karavaanareita ikähaarukassa 30-50 vuotiaita. Jopa jokusia 20-30 vuoden välillä olevia. Melkein jokainen heistä on myös SFC:n jäsen.

Eniten uusia karavaanari harrastuksen pariin tulevia on juuri eläkkeelle jääneistä pariskunnista. Jos näin jatkuu tulevaisuudessakin, niin joka vuosi eläkkeelle jääneistä osa siirtyy karavaanari harrastuksen pariin. Siltä osin tulevaisuudessa jatkuvuus näyttää turvatulta.

• ddfhdfdf

Älyän, mutta ovat papparaisten joomiehiä....

• eho

Olemme olleet karavaanareita v- 93 lähtien.Tämä ohjelma ei todellakaan ole mikään karavaanari ohjelma ja antaa aivan väärän kuvan.Olimme viime kesänä Kuturannassa,tango viikonloppuna,niin kun tapoihin kuuluu.Tämä kuvausryhmä oli siellä silloin,odotan mielenkiinnolla sitä jaksoa koska se toivottavasti näyttää mitä on "olo" Sfc-alueilla.Ja mitä busseihin tulee niin ne on aivan ok kun ne on niitä oikeita Kylähulluja karavaanareita.Olen ollut heidän kanssa samaan aikaan Kalajärven SFC alueella ja tunnelma oli todella hieno.Ottivat mukaan tälläiset asuntoauton omaavat reilusti kemuihinsa mukaan.

• kusi_kopperoita

Ohjelma kertoo suoraan totuuden tuosta porukasta: tyhjäpäitä, jotka täyttää päänsä alkoholilla.

• Tuolla ohjelmalla

ei todellakaan ole mitään tekemistä oikean karavaanarin kanssa ! Karavaanari yli 30 v. !

• Caravaanari 2004

Suututtaa oikeen kun tehdään ohjelmaa aiheesta josta ei näköjään ole mitään käsitysta.Caravaanari elämä on aivan toisen laista, mitä nyt näytetään,ei ole mitään tekemistä kyseisen asian kanssa.Caravaanareiden ikä-haarukkakin on jo jonkinverran korkeenpi mitä tässä ohjelmassa olevat missit ja muut julkkikset.
      Ihmeellistä sekoilua ja teko naurulla mukamas hauskaksi saatua täysin laadutonta ohjelmaa.Kyllä harmittaa..

• El coyote

Aivan huippusarja, saa nauraa ihan kusena. jumankauta, mitä sakkia karavaanarit on.

• vähän asiaakin

Täältä löytyy aivan toisenlainen ohjelma matkailuautomatkasta Norjaan. Voit katsoa TV2:lta tai täältä Yle Areenasta.
        http://areena.yle.fi/video/1306782419953

• apukuski totom

20v karavaani eloa, vanhemmillani. Länsisuomessa asuvat ja mökille kulkevat 600km, jolloin asuntoauto on mukavuustekijä. Lähdetään aamulla aikaisin ja nukutaan noin puolimatkassa. Tehdään ostokset vaikka Ylivieskan Kärkkäisellä, tai käydään Kaustisten kansaparannus keskuksen mukavuus laitoksella. Mökillä ollaan ja tupa lämpimäksi, ensimmäinen yö nukutaan autossa, auto saattaa talvella olla autotallissa. isä teki 10v sitten mökille ison autotallin, jotta auto mahtuu. Pois tuulesta ja tuiskusta.
      Isän golleeka, myös karavaanari käyvät lapin reissuilla ja samalla kylässä vanhemmillani. He taasen kulkevat hillasoilla ja syksyisin puolukka metsillä.
      Oulun Eedenin parkkipaikalla on paljonkin karavaani henkisiä, samoin läheisellä camping alueella. Vanhempani käyvät usein Eedenin ravintolassa rentoutumassa, syömässä pitkän kaavan mukaan. Seuraavana päivänä käyvät sukuloimassa, ennekuin menevät mökillensä. Zeppelin kuuluu myöskin olevan shoppailu kohde, on muuten pohjois-suomen ensimäinen ostoskeskus, valmistunut 1993-94.
      Tälläistä on suomieläkeläisen karavaanari elo. Ei kiirettä ja tehdään mitä lystää.
      Heräävät aikaisin aamulla äiti viimeistään klo.6.00, alottaa leipomukset, joten mökillä on jo pulla-ja sämpylä lämpimäiset aamukahviksi. Juhannusjuusto tehdään aina juhannukseksi.
      Lapinmatkailua, eivät paljoakaan harrasta, isä on syntynyt n. 600km Oulusta ylempänä. Joten lapin lumo tuli koettua, jo lapsena.
      Jokainen on omanlaisensa karavaanari, joku on itseksensä ja joku, jotkut kerääntyvät yhteen. Joillekin maistuu väkevä, taas toisille ei.
      Setäni kanssa, en enää lähde mihinkään lapinlumo matkalle. Helkatin moista kalijottelua, tais mennä sedältä isoja määriä tripla mäyräkoiria, kertaa 4, tai viisi. No onneksi ei sentään samalla kulkuneuvolla kuljettu, hänellä oli kuski. Ei muuta, kuin kauhiaa.

• KaikkienKamu

Muakin ahdistaa kun karavaanarit puetaan samaan formuun. Mä olen omanlaiseni karavaanari ja mulle on ihan sama millaisia muut on. Mä en karavaanaa kenenkään muun takia kuin itseni ja oman perheeni vuoksi. Me vietetään kivaa lomaa yhdessä ja karavaanikulkuneuvo on yöpymistä ja helppoa matkustamista varten. Sen kummempaa filosofiaa karavaanista ei multa saa. En harrasta ns. etutelttaelämää, en kyllä takatelttaelämääkään. Mä kuljen tien päällä perheen kanssa, katsomme erilaisia maisemia, kuljemme paikasta A paikkaan B ja nautimme lomasta! Hyvää kesää kaikille.

• Ei tumbelo
        KaikkienKamu kirjoitti:

Muakin ahdistaa kun karavaanarit puetaan samaan formuun. Mä olen omanlaiseni karavaanari ja mulle on ihan sama millaisia muut on. Mä en karavaanaa kenenkään muun takia kuin itseni ja oman perheeni vuoksi. Me vietetään kivaa lomaa yhdessä ja karavaanikulkuneuvo on yöpymistä ja helppoa matkustamista varten. Sen kummempaa filosofiaa karavaanista ei multa saa. En harrasta ns. etutelttaelämää, en kyllä takatelttaelämääkään. Mä kuljen tien päällä perheen kanssa, katsomme erilaisia maisemia, kuljemme paikasta A paikkaan B ja nautimme lomasta! Hyvää kesää kaikille.

Ohjelma on ihan ok. Se vahvistaa omaa itsetuntoa, kun näkee muiden tumbeloivan asuntoauton tratissa. Ainakin itse olen aika hyvä kuljettaja jo vuosien ajan.

• jag heter heikki

Minä tykkään formaatista. Kivat "näyttelijät" valittu viihdyttämään meitä,joille
      asuntoautomatkailu on tulevaisuutta. Mukkulla lienee 1.paikka minne leirimme pystytämme. Ensiviikolla lähdemme etsimään käytettyä kulkupeliä Kotkan suunnalta. Myös vanha linja-auto voi tulla kyseeseen. Rahaa on varattu 35000 euroa. Mukavan tuntuista porukkaa noilla alueilla pyörii ja itsekin tykkään viikonloppuisin ottaa alkoholia.

• Romanoff

Tunnen erittäin suurta myötähäpeää jaksossa esiintyneiden teennäisten näytteliöitten puolesta, koska tuntuu että ohjalman käsikirjotus on peräsin täysin näytteliöitten omasta päästä . Näin käy kun päästää kameramiehen kuvaaman sellasta, jossa ei ole mitään tolkkua.
      Maikkarille ohjelma kuitenkin sopii erittän hyvin, koska se nostaa kanavan ohjelmatasoa huomattavasti entiseen verraten.

• muori69

että te olette marisevia ! ryhdistäytykää ja nauttikaa hyvästä ohjelmasta

• Pärekori Ja Ocktavia

Miten helvetissä paikassa jossa vaunu on toisen kupeessa kiinni on kivaa.

• Purholainen.

Kivoja ihmisiä Messilässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe