2. Totuus Paavalilta

Tämä löytyy hänen jäähyväispuheestaan Efeson seurakunnan vanhimmille:

"Minä tiedän, että lähtöni jälkeen teidän joukkoonne tulee julmia susia, jotka
eivät laumaa säästä.

Teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka julistavat totuudenvastaisia
oppeja vetääkseen opetuslapset mukaansa.

Olkaa siis valveilla ja muistakaa, että minä kolmen vuoden ajan olen lakkaamatta, yötä päivää kyynelsilmin opastanut itse kutakin teistä."

Näin vuonna 53. Vasta vuonna 90 Efeson seurakunnan johtajaksi tuli Diotrefes,
vailla Totuuden Henkeä oleva ihminen, joka varmaankin hyvin täytti ne Saatanan Paavalille antamat ohjeet seurakunnan johtajaksi:

"Seurakunnan kaitsijan tulee olla moitteeton, yhden vaimon mies, raitis, harkitseva, rauhallinen, vieraanvarainen ja taitava opettamaan.

Seurakunnanpalvelijan on oltava yhden vaimon mies, ja hänen on pidettävä huolta lapsistaan ja perheväestään.

Seurakunnan vanhimman tulee olla nuhteeton ja yhden vaimon mies, ja hänen lastensa tulee olla uskovia, ei hillittömän eikä kurittoman maineessa."

Eikä Saatana tietenkään Paavalille sanonut tätä tärkeintä asiaa: Seurakunnan johtajan tulee olla Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut.

Mutta jo paljon ennen tätä, kun Paavali vuonna 47, 14 vuoden kuluttua Damaskoksen tien tapahtumista saapui 10 vuotta kestäneen Saatanan koulutuksen jälkeen Jerusalemiin, tuli hänestä juuri se vääryyden ihminen, joka veti opetuslapset mukaansa.

Tämä selviää helposti apostolien teoista. Helluntain jälkeen tuon 14 vuoden ajan kaikki tapahtui lähinnä apostoli Pietarin johdolla, luvut 1-12.

Mutta kun Paavali luvussa 13 saapuu opetuslasten keskuuteen, on koko apostolien tekojen loppu, luvut 13 - 27 , Paavalin ympärillä pyörimistä.

Hän itse oli juuri se opetuslasten joukosta noussut mies, joka totuudenvastaisilla
opeillaan sai monet opetuslapset peräänsä.

Kenties juuri siksi, että hän oli oppinut mies, kuten itseään mainosti:

"Minä olen juutalainen. Olen syntynyt Kilikian Tarsoksessa mutta kasvanut tässä kaupungissa. Gamalielin oppilaana minut on kasvatettu isiemme lain kaikkien vaatimusten mukaan. Kiivaasti minä taistelin Jumalan puolesta, juuri niin kuin te kaikki tänään teette."

45

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niko.

"Minä tiedän, että lähtöni jälkeen teidän joukkoonne tulee julmia susia, jotka
      eivät laumaa säästä.

Teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka julistavat totuudenvastaisia
      oppeja vetääkseen opetuslapset mukaansa.

Olkaa siis valveilla ja muistakaa, että minä kolmen vuoden ajan olen lakkaamatta, yötä päivää kyynelsilmin opastanut itse kutakin teistä."

Kuinka hyvin tämä on nähtävissä myös tänäkin päivänä.

• pakkahuoneenkatu

Ei ainakaan gnostilainen, kun Jeesus omien sanojensa mukaan oli Gnosis ("Minä olen tie, ja totuus, ja elämä"). Gnosis tarkoittaa parantajaa. Lääketieteessä tehdään diagnostiikka, eli parannetaan jumalallisen tiedon avulla.

• Ihmettelemistä

Opetat siis että saatana oli niin voimakas että riisti Jeesukselle valitun aseen ja eksytti Paavalin? Kuitenkin Paavali kertoi myös totuuden- varoitti itsestään.
      Paavali sanoi saaneensa oppinsa Jeesukselta eikä se ollut ihmisten mukainen. Gal. 12:1. Turhaanko Jeesus siis opetti häntä ja vihollinen voitti? Jumala salli sitten Paavalin kirjeiden kautta eksyttää kaikki tulevat sukupolvetkin.
      Kerrotko tarkkaan mitkä Paavalin opetukset ovat totta.
      Pietari kuitenkin puolusti Paavalia viisaaksi. 2.Piet.3:15-16

Miten sinä tunnistat Diotrefeksen hengettömyyden? Hän vaikuttaa kunnolliselta mieheltä mutta hänen opetuksiaan en löytänyt..

Olet opettanut paljon saatanasta ja sen voimasta - paljon enemmän kuin Jeesuksesta Kristuksesta ja Jumalan teoista. Meille opetat vain sitä miten olemme kaikki porttoseurakuntien jäseniä, paholaisen paaduttamia ja eksyttämiä - kukaan ei pelastu.

• Olen äskettäin aloittanut näiden Paavalin totuuksien kertomisen.

Paavali oli Jeesuksen oppilaana 3-4 vuotta, mutta sen jälkeen Saatanan oppilaana 10 vuotta.

Älä unohda sitä, että tämä raju eksytys on Jumalan lähettämä, joten kaikki sen peruspilarit ovat kirjoitettu Raamattuun.

Apostoli Johanneksen todistus Diotrefeksen saatanallisen hengen paljastaa:

"Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee
        sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa. Siksipä minä sinne tultuani
        aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä
        pahoja puheita. Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta
        veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä
        seurakunnasta."

Ja kun Johannes sitten Efesoon palattuaan meni tästä huomauttamaan,
        toimittivat nämä antikristukset hänet vankeuteen pois seurakunnalta
        totuutta vaatimasta:

"Minä veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta
        tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska
        olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

• Vielä pelastumisesta:

Saatana lupasi Paavalille, että kaikki pelastuvat armosta. Ja tämäkin ilmoitus on Pyhän Hengen pilkkaa, koska Jeesuksen pelastuksen tie alkaa tästä

Eivät opetuslapset helluntaina Pyhä Hengen saatuaan alkaneet hyppiä ilosta tasajalkaa, ja hokea armosta pelastumistaan, vaan kertoivat heti totuuden:

"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

Tätä Uutta liittoa hallitsevat Jeesuksen Kristuksen käskyt, joista kaksi tärkeintä todellisen armon omistajaksi pääsemiseksi ovat tässä:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen.

Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

• Kysymyksenasettelija
        TeuvoSuni kirjoitti:

Vielä pelastumisesta:

Saatana lupasi Paavalille, että kaikki pelastuvat armosta. Ja tämäkin ilmoitus on Pyhän Hengen pilkkaa, koska Jeesuksen pelastuksen tie alkaa tästä

Eivät opetuslapset helluntaina Pyhä Hengen saatuaan alkaneet hyppiä ilosta tasajalkaa, ja hokea armosta pelastumistaan, vaan kertoivat heti totuuden:

"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."

Tätä Uutta liittoa hallitsevat Jeesuksen Kristuksen käskyt, joista kaksi tärkeintä todellisen armon omistajaksi pääsemiseksi ovat tässä:

"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."

"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen.

Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

Jumalako sinulle ilmoitti, että Paavali on Pahan Hengen vallassa?

• Kysymyksenasettelija kirjoitti:

Jumalako sinulle ilmoitti, että Paavali on Pahan Hengen vallassa?

Miksi sinun on mahdotonta ymmärtää näin selvää apostoli Johanneksen ja Jeesuksen ilmoitusta synnin alkuperästä:

Johannes:

"Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot".

Jeesus:

"Synti on siinä, että ihmiset eivä usko minuun."

"Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
        Orja ei pysy talossa ikuisesti, mutta poika pysyy.
        Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

Vaikka Jeesus kutsui Saulin opetuslapsekseen, ei hän pystynyt tätä Saatanan koulussa Paavaliksi synnytettyä miestä Saatanan orjuudesta vapauttamaan, koska Paavali ei pystynyt puhdistamaan sydäntään Jumalan paaduttaman kansan isiltä perimästä elämästä.

Vaikka Pyhän Hengen koulussa tuon puhdistusmenetelmänkin tietoonsa sai:

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?

Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
        - Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani. Siksi Herra sanoo

- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.
        Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias.

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."

Tähän puhdistukseen ei Paavali pystynyt, ja siksi jäi Saatanan synnin orjuuteen. Kun hän vielä Rooman vankeuteen vietynäkin kerskui sillä, ettei ollut rikkonut isiltä perimäänsä uskoa vastaan:

"Kun sitten olimme perillä Roomassa, Paavalille annettiin lupa asua omassa asunnossa yhdesä häntä vartioivan sotilaan kanssa.

Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaiset johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanman koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

Ja tämä siksi, että Saatana sai Paavalin uskomaan, että hänen antamat erinomaiset ilmestyksetkin olivat Jumalasta.

Tässä oli syy myös siihen, miksi sinäkin olet jäänyt synnin orjuuteen. Olethan rakentanut uskosi Jeesuksen totuuden sijasta Paavalin valheiden varaan, ja siksi totuutta lukiessasi koet olosi kiusatuksi.

• sivusta seuraaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Miksi sinun on mahdotonta ymmärtää näin selvää apostoli Johanneksen ja Jeesuksen ilmoitusta synnin alkuperästä:

Johannes:

"Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi tyhjäksi Paholaisen teot".

Jeesus:

Vaikka Jeesus kutsui Saulin opetuslapsekseen, ei hän pystynyt tätä Saatanan koulussa Paavaliksi synnytettyä miestä Saatanan orjuudesta vapauttamaan, koska Paavali ei pystynyt puhdistamaan sydäntään Jumalan paaduttaman kansan isiltä perimästä elämästä.

"Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä? Voivatko Kristus ja Beliar olla yhtä mieltä? Mikä voi liittää uskova sellaiseen, joka ei usko?

Miten jumalien kuvat soveltuvat jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
        - Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani. Siksi Herra sanoo

- Lähtekää pois heidän joukostaan ja erotkaa heistä älkääkä koskeko mihinkään saastaiseen niin otan teidät vastaan ja olen olevat teidän Isänne ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni.

Rakkaat ystävät! Kun kerran olemme saaneet tällaiset lupaukset, meidän tulee puhdistautua kaikesta ruumiin ja hengen saastaisuudesta ja Jumalaa peläten pyhittää elämämme kokonaan hänelle."

Tähän puhdistukseen ei Paavali pystynyt, ja siksi jäi Saatanan synnin orjuuteen. Kun hän vielä Rooman vankeuteen vietynäkin kerskui sillä, ettei ollut rikkonut isiltä perimäänsä uskoa vastaan:

"Kun sitten olimme perillä Roomassa, Paavalille annettiin lupa asua omassa asunnossa yhdesä häntä vartioivan sotilaan kanssa.

Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaiset johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:

"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole missään millään tavoin rikkonut kansamme enkä isltä perimiämme säädöksiä vastaan. Nyt minut on vangittuna tuotu tänne."

Tämän parempaa todistusta ei Paavalista voi antaa, että hän todella oli loppuunsa asti sidoksissa Jumalan paaduttaman kansan oppeihin, eli Saatanaan, kuten Jeesus tämän näin selvästi omalle kansalleen sanoi:

"Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella mitä minä sanon?

Te olette lähtöisin Saatanasta, hän on teidän isänne ja hänen tahtonsa te tahdotte tyydyttää.
        Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
        Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

Tässä on myös todistus sille, miksi Saul, ei vielä neljän vuoden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen voinutkaan lähteä Kristuksen valittuna, vaan vasta 10 vuoden Saatanman koulutuksen jälkeen täynnä syntiä, Saatanan lähettiläänä. Joka vaati Saulia myös vaihtamaan nimensä, jolla ei ollut mitään sidoksia Jeesukseen Kristukseen, joka Saulin kutsui.

Siksi tämä pysyi Paavalissa loppuun saakka:

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää. Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."

Jotta nämä valtavat ilmestykset eivät tekisi minua ylpeäksi, olen saanut pistävän piikin ruumiiseeni, Saatanan enkelin kurittamaan itseäni, etten ylpistyisi."

Ja tämä siksi, että Saatana sai Paavalin uskomaan, että hänen antamat erinomaiset ilmestyksetkin olivat Jumalasta.

Tässä oli syy myös siihen, miksi sinäkin olet jäänyt synnin orjuuteen. Olethan rakentanut uskosi Jeesuksen totuuden sijasta Paavalin valheiden varaan, ja siksi totuutta lukiessasi koet olosi kiusatuksi.

Voisitko vastata kysymykseen!

• sivusta seuraaja
        sivusta seuraaja kirjoitti:

Voisitko vastata kysymykseen!

Etkö Teuvo pysty vastaamaan? Et kykene vastaamaan kyllä tai ei.

• sivusta seuraaja kirjoitti:

Etkö Teuvo pysty vastaamaan? Et kykene vastaamaan kyllä tai ei.

Joka ainoan totuuden olen tänne Kristukselta saadun Hengen ja tehtävän mukaisesti ilmoittanut:

Kyllä Paavali jäi Saatanan synnin orjuuteen.

Montako kertaa se on toistettava?

• sivusta seuraaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Joka ainoan totuuden olen tänne Kristukselta saadun Hengen ja tehtävän mukaisesti ilmoittanut:

Kyllä Paavali jäi Saatanan synnin orjuuteen.

Montako kertaa se on toistettava?

Sinulta kysyttiin kysymys, selkeä sellainen, vastaisitko siihen!

nimimerkillä: "kysymyksenasettelija" klo. 16:30 kysyi:
        "Jumalako sinulle ilmoitti, että Paavali on Pahan Hengen vallassa?"

Teuvo, kyllä vai ei!?

• sivusta seuraaja kirjoitti:

Sinulta kysyttiin kysymys, selkeä sellainen, vastaisitko siihen!

nimimerkillä: "kysymyksenasettelija" klo. 16:30 kysyi:
        "Jumalako sinulle ilmoitti, että Paavali on Pahan Hengen vallassa?"

Teuvo, kyllä vai ei!?

Kristuksen Pyhä Henki, joka on hänen, ja Jumalan eli hänen todellisen Isän yhteinen Henki, on kaikki Saatanan Paavalille antamat erinomaiset ilmestykset paljastanut.

Miksi et enää usko edes Paavalin omaa todistust siitä, että hän oli Pahan hengen vallassa?

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
        Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

Ja synnin isä on juuri Paholainen, eli Saatana.

• sivusta seuraaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kristuksen Pyhä Henki, joka on hänen, ja Jumalan eli hänen todellisen Isän yhteinen Henki, on kaikki Saatanan Paavalille antamat erinomaiset ilmestykset paljastanut.

Miksi et enää usko edes Paavalin omaa todistust siitä, että hän oli Pahan hengen vallassa?

"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
        Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.

Ja synnin isä on juuri Paholainen, eli Saatana.

Et kykene vastaamaan.

• Mistä se kiikastaa?
        sivusta seuraaja kirjoitti:

Et kykene vastaamaan.

Etkö osaa lukea, vai onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.

• sivusta seuraaja
        Mistä se kiikastaa? kirjoitti:

Etkö osaa lukea, vai onko sinulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.

Heh, vaikka niin, mutta kiertelyä ja kaartelua voi harrastaa kysymyksen edessä ovelasti vaikka maailman loppuun asti, vastaamatta siihen suoraan!

• TeuvoSuni kirjoitti:

Olen äskettäin aloittanut näiden Paavalin totuuksien kertomisen.

Paavali oli Jeesuksen oppilaana 3-4 vuotta, mutta sen jälkeen Saatanan oppilaana 10 vuotta.

Älä unohda sitä, että tämä raju eksytys on Jumalan lähettämä, joten kaikki sen peruspilarit ovat kirjoitettu Raamattuun.

Apostoli Johanneksen todistus Diotrefeksen saatanallisen hengen paljastaa:

"Kirjoitin muutaman sanan seurakunnalle, mutta Diotrefes, joka mahtailee
        sen johtajana, ei pidä meitä missään arvossa. Siksipä minä sinne tultuani
        aionkin huomauttaa hänelle siitä, mitä hän oikein tekee levittäessään meistä
        pahoja puheita. Eikä hänelle sekään riitä. Hän kieltäytyy itse ottamasta
        veljiä vastaan, estää niitä, jotka haluavat sen tehdä, ja jopa erottaa heitä
        seurakunnasta."

Ja kun Johannes sitten Efesoon palattuaan meni tästä huomauttamaan,
        toimittivat nämä antikristukset hänet vankeuteen pois seurakunnalta
        totuutta vaatimasta:

"Minä veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta
        tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska
        olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

"Paavali oli Jeesuksen oppilaana 3-4 vuotta, mutta sen jälkeen Saatanan oppilaana 10 vuotta."

Paavali ei koskaan tavannut Jeesusta.

• Se on Saatanan erinomaisen työn tulos sinun kohdallasi, kun hänen oppinsa mukaan totuus on vääryyttä, mutta valhe ja vääryys totuutta.

• Ilokseni saan todeta, että Saatanan Paavalia puolustavat joukot vähitellen häipyvät.

• millä perusteella

sinä porttovalittu-suni kuvittelet automaattikirjoituksen avulla saavasi henkivoimilta tietoa, jolla voit kumota suuren osan Jumalan ilmoitusta Raamatussa.

Eiköhän se ole tuollaiselle reppanalle vähän liian iso pala purtavaksi vai tajuatko edes pientä osaa siitä mitä yrität?

• millä perusteella kirjoitti:

sinä porttovalittu-suni kuvittelet automaattikirjoituksen avulla saavasi henkivoimilta tietoa, jolla voit kumota suuren osan Jumalan ilmoitusta Raamatussa.

Eiköhän se ole tuollaiselle reppanalle vähän liian iso pala purtavaksi vai tajuatko edes pientä osaa siitä mitä yrität?

Minulla ei ole käytössä mitään automaattikirjoitusta. Ei edes kymmensormijärjestelmää, kun vain kahdella sormella tätäkin viestiä näppäilen.

Jumalan paaduttaman et enää pysty uskomaan edes tiä hänen ilmoitustaan, että tämä lopun ajan raju eksytys on hänen tahtonsa mukaan tapahtunut.

Siksi kaikki sen perustukset ovat tallennettu Raamattuun:

Tämän totuuden viestitti niin Paavali kuin Johanneskin:

"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnusekoja ja ihmeitä. Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole uskoneet totuuteen, joka olisi pelastanut heidät.

Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen, vaan ovat valinneet vääryyden."

"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle siihen saakka kun Jumalan sanat toteutuvat.

Nainen, jonka näit, on se suuri kaupunki, joka hallitsee maan kaikkia hallitsijoita."

Ja tuo porttonainen, on Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli tämä
        maailmanlaajuinen portto, kun se antoi itsensä näille Saatanan palvelijoille,
        ja jonka pääjohtokeskus on Vatikaani: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti.

• glups.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minulla ei ole käytössä mitään automaattikirjoitusta. Ei edes kymmensormijärjestelmää, kun vain kahdella sormella tätäkin viestiä näppäilen.

Jumalan paaduttaman et enää pysty uskomaan edes tiä hänen ilmoitustaan, että tämä lopun ajan raju eksytys on hänen tahtonsa mukaan tapahtunut.

Siksi kaikki sen perustukset ovat tallennettu Raamattuun:

Tämän totuuden viestitti niin Paavali kuin Johanneskin:

"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnusekoja ja ihmeitä. Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole uskoneet totuuteen, joka olisi pelastanut heidät.

Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen, vaan ovat valinneet vääryyden."

"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle siihen saakka kun Jumalan sanat toteutuvat.

Nainen, jonka näit, on se suuri kaupunki, joka hallitsee maan kaikkia hallitsijoita."

Ja tuo porttonainen, on Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli tämä
        maailmanlaajuinen portto, kun se antoi itsensä näille Saatanan palvelijoille,
        ja jonka pääjohtokeskus on Vatikaani: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti.

>>>Minulla ei ole käytössä mitään automaattikirjoitusta.

• glups. kirjoitti:

>>>Minulla ei ole käytössä mitään automaattikirjoitusta.

Saatanan valheita syötät, koska totuutta vastaan et voi muuta keinoa käyttää.

Kirja on kirjoitettu tavallisella kirjoituskoneella. Tämä Jeesukselta saatu tehtävä ei liitty millään tavalla Saatanan automaattikirjoituksiin:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoanijohonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Huomaa: "Puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua".

• asiat selviksi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Saatanan valheita syötät, koska totuutta vastaan et voi muuta keinoa käyttää.

Kirja on kirjoitettu tavallisella kirjoituskoneella. Tämä Jeesukselta saatu tehtävä ei liitty millään tavalla Saatanan automaattikirjoituksiin:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo,mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
        Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoanijohonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Huomaa: "Puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua".

Mutta Ved.2 todisti, että olit näyttänyt hänelle koneella kirjoitettuja papereita, joita ilmeisesti henki oli sinulla kirjoituttanut, heti kun sormesi näppäimistölle laskit. Ja että itselläsi ei ollut muistikuvaa eikä käsitystä, mitä olit kirjoittanut.

Etkö silloin ole todellakin jonkin voiman vietävissä, ilman järjestystä ja kontrollia? Oikea Jumalan henki sen sijaan on järjestyksen henki, ja hurmostilassakaan Jumalan hengessä ihminen ei saa tuhoa aikaan.

Millaista tekstiä papereissasi olikaan?

• asiat selviksi kirjoitti:

Mutta Ved.2 todisti, että olit näyttänyt hänelle koneella kirjoitettuja papereita, joita ilmeisesti henki oli sinulla kirjoituttanut, heti kun sormesi näppäimistölle laskit. Ja että itselläsi ei ollut muistikuvaa eikä käsitystä, mitä olit kirjoittanut.

Etkö silloin ole todellakin jonkin voiman vietävissä, ilman järjestystä ja kontrollia? Oikea Jumalan henki sen sijaan on järjestyksen henki, ja hurmostilassakaan Jumalan hengessä ihminen ei saa tuhoa aikaan.

Millaista tekstiä papereissasi olikaan?

Kyllä Vedättäjä tarkoin tiesi, että se oli Saatanan henki joka erään kerran sähkökirjoituskonetta riepotti niin, ettei mitään selvää tekstiä paperille tullut.

Se arkki on vieläkin tallessa, jonka voin kyllä lähettää kirjeessä sille, joka ilmoittaa nimensä osoitteensa.

Se on yksi ainoa arkki, eikä nippua papereita.

• Ved.2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kyllä Vedättäjä tarkoin tiesi, että se oli Saatanan henki joka erään kerran sähkökirjoituskonetta riepotti niin, ettei mitään selvää tekstiä paperille tullut.

Se arkki on vieläkin tallessa, jonka voin kyllä lähettää kirjeessä sille, joka ilmoittaa nimensä osoitteensa.

"Kyllä Vedättäjä tarkoin tiesi, että se oli saatanan henki joka erään kerran sähkökirjoituskonetta riepotti,..."

Yksi ongelma tuon sähkökirjoituskoneen käyttäytymisessä vaan on! Sähkökirjoituskoneen muistissa voi olla esim. 8 merkkiä. Tai sitten siihen on tullut jokin vika? Riippuu koneesta.

Mutta kaikkein oleellista on tuo TS:n hallussa oleva konsepti, missä tuo mahdollinen sanoma on. Mitähän siinä lienee olikaan ?

Mutta vakuuttavastihan tuo silloin koettiin, mistä lähteestä kyseinen kirjoitus oli!
        Jälkeenpäin olisi hyvä nähdä tuo paperi muistin virkistämiseksi. Sanoma kait ratkaisee aika paljon?

• Ved.2
        TeuvoSuni kirjoitti:

Jos et voi sitä julki tuoda, niin lähetä se vaikka tuntemaasi osoitteeseen. "Yksi ainoa arkki."

• Ved.2 kirjoitti:

"Kyllä Vedättäjä tarkoin tiesi, että se oli saatanan henki joka erään kerran sähkökirjoituskonetta riepotti,..."

Yksi ongelma tuon sähkökirjoituskoneen käyttäytymisessä vaan on! Sähkökirjoituskoneen muistissa voi olla esim. 8 merkkiä. Tai sitten siihen on tullut jokin vika? Riippuu koneesta.

Mutta kaikkein oleellista on tuo TS:n hallussa oleva konsepti, missä tuo mahdollinen sanoma on. Mitähän siinä lienee olikaan ?

Mutta vakuuttavastihan tuo silloin koettiin, mistä lähteestä kyseinen kirjoitus oli!
        Jälkeenpäin olisi hyvä nähdä tuo paperi muistin virkistämiseksi. Sanoma kait ratkaisee aika paljon?

Jos olet Saatanalta saanut hänen tekstiensä selittämisen lahjan, niin voit kyllä sen julkaista kaikille palstaa seuraaville.

• glups.

Paholainen viettelee loppuunsa asti ihmistä, toiset uskovat sen lavertelun, toiset eivät.

Loppuun asti, eli hamaan kuolemaan.

Niin kauan kuinka ovat maanpäällä, ja kun on n.2 metriä multaa päällä, totuus valkenee.

• Paholaisen pääjohtokeskusksia ovat hänen totuudesta luopuneilla ihmisillä rakennuttamansa loistavat jumalanhuoneet, joiden johtajuutta hän kerran Jeesuksellekin tarjosi:

"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmisto veljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.
        Kaikkein mahtavaimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille; Hänen Erinomaisuutensa, His Eminence, Hänen Pyhyytensä, His All Holines, Hänen Kaikki Pyhyytensä, His Beatitude, Hänen Autuutensa, Korkeasti Siunattu, Korkeasti Pyhitetty.

Ja ihme olisi ollut, jos ei tällaisilla arvonimillä olisi saatu paria miljardia ihmistä maailmassa uskomaan, että Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa palvelijoita nämä kaikki varmasti ovat. Kun joka puolella maailmaa loistavissa temppeleissään häntä palvelevat.

• Raamattu kunniaan
        TeuvoSuni kirjoitti:

Paholaisen pääjohtokeskusksia ovat hänen totuudesta luopuneilla ihmisillä rakennuttamansa loistavat jumalanhuoneet, joiden johtajuutta hän kerran Jeesuksellekin tarjosi:

"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun."

Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, vanhemmisto veljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat.
        Kaikkein mahtavaimmat arvonimet on Saatana antanut ortodokseille; Hänen Erinomaisuutensa, His Eminence, Hänen Pyhyytensä, His All Holines, Hänen Kaikki Pyhyytensä, His Beatitude, Hänen Autuutensa, Korkeasti Siunattu, Korkeasti Pyhitetty.

Ja ihme olisi ollut, jos ei tällaisilla arvonimillä olisi saatu paria miljardia ihmistä maailmassa uskomaan, että Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa palvelijoita nämä kaikki varmasti ovat. Kun joka puolella maailmaa loistavissa temppeleissään häntä palvelevat.

Teukan harhaopit rehottaa

Näin on kun hänen juttujaan lukee. Ne eivät löydy Raamatusta.

Kunnioittakaamme KOKO Jumalan sanaa,siitä ei saa ottaa mitään pois,eikä siihen saa mitään omia oppeja lisätä.

• Raamattu kunniaan kirjoitti:

Kunnioittakaamme KOKO Jumalan sanaa,siitä ei saa ottaa mitään pois,eikä siihen saa mitään omia oppeja lisätä.

Ilman kaltaisiasi tekopyhitettyjä ja Jumalan paaduttamia, ei totuudesta kirjoittamisesta minulle kovinkaan suurta hyötyä olisi.

Mutta kun sinä inhoat jopa nimeänikin, nimittelemällä Teukaksi tai Teivoksi, niin silloin tapahtuu taivaassa tämä:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

Ilman sinua ei taivastilini olisi tänään kasvanut, kiitos, että tulit paikalle.

Jokaisen kirjoittamani totuuden takana on Kristuksen Totuuden Henki, ja kaikki ne löytyvät Raamatusta.

Mutta Jumalan lähettämän rajun eksytyksen tuloksen hänen paaduttamansa eivät niitä Raamatusta löydä.

• Johanneksen ilmestys
        Raamattu kunniaan kirjoitti:

"Kunnioittakaamme KOKO Jumalan sanaa,siitä ei saa ottaa mitään pois,eikä siihen saa mitään omia oppeja lisätä. "

JUMALAN SANA : Jumalan sana, Jumalan laki, 10 käskyä on Jumalan testamentti. Kaikki mikä on Jumalan sanaa vastaan, jopa raamatussa, on Jumalan julkista pilkkaamista, Jeesuksen (joka on vahvistanut Jumalan sanan, Jumalan lain, 10 käskyä) julkista pilkkaamista = suomen perustuslain mukaan laitonta ja suomalaisten pilkkaamista

• glup.
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ilman kaltaisiasi tekopyhitettyjä ja Jumalan paaduttamia, ei totuudesta kirjoittamisesta minulle kovinkaan suurta hyötyä olisi.

Mutta kun sinä inhoat jopa nimeänikin, nimittelemällä Teukaksi tai Teivoksi, niin silloin tapahtuu taivaassa tämä:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
        kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."

Ilman sinua ei taivastilini olisi tänään kasvanut, kiitos, että tulit paikalle.

Jokaisen kirjoittamani totuuden takana on Kristuksen Totuuden Henki, ja kaikki ne löytyvät Raamatusta.

Mutta Jumalan lähettämän rajun eksytyksen tuloksen hänen paaduttamansa eivät niitä Raamatusta löydä.

>>>ja kaikki ne löytyvät Raamatusta.

• Johanneksen ilmestys kirjoitti:

"Kunnioittakaamme KOKO Jumalan sanaa,siitä ei saa ottaa mitään pois,eikä siihen saa mitään omia oppeja lisätä. "

JUMALAN SANA : Jumalan sana, Jumalan laki, 10 käskyä on Jumalan testamentti. Kaikki mikä on Jumalan sanaa vastaan, jopa raamatussa, on Jumalan julkista pilkkaamista, Jeesuksen (joka on vahvistanut Jumalan sanan, Jumalan lain, 10 käskyä) julkista pilkkaamista = suomen perustuslain mukaan laitonta ja suomalaisten pilkkaamista

Oletko käynyt sillä uskovien kasteella, jonka joku alkuseurakunnan väärämielinen on onnistunut Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään, vaikka Raamatussa on ilmoitus siitä, ettei se kuulu Jeesuksen opetuksiin?

Tässä vielä sinullekin Jeesuksen ilmoitus siitä, minkä arvon hän antaa kirjoituksille:

Ju"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
        iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.

Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät:
        teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä
        olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne
        ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta malalta."

Se mitä Jeesus tänäkin päivänä valituilleen Henkensä kautta puhuu, sillä ei ole mitään tekemistä Raamatun tapahtumien kanssa. Sillä Jeesuksen Henki ei ole Raamatun lehditlä kenenkään sydämeen otettavissa.

• .
        TeuvoSuni kirjoitti:

Oletko käynyt sillä uskovien kasteella, jonka joku alkuseurakunnan väärämielinen on onnistunut Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään, vaikka Raamatussa on ilmoitus siitä, ettei se kuulu Jeesuksen opetuksiin?

Tässä vielä sinullekin Jeesuksen ilmoitus siitä, minkä arvon hän antaa kirjoituksille:

Ju"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
        iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.

Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät:
        teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä
        olette vastaanottavaisia.

Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne
        ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta malalta."

Se mitä Jeesus tänäkin päivänä valituilleen Henkensä kautta puhuu, sillä ei ole mitään tekemistä Raamatun tapahtumien kanssa. Sillä Jeesuksen Henki ei ole Raamatun lehditlä kenenkään sydämeen otettavissa.

Tämä on Raamattu palsta, oletko muuten sitä huomannut.

• . kirjoitti:

Tämä on Raamattu palsta, oletko muuten sitä huomannut.

Sekö vain on sinun ilosanomasi?

Ikinä en olisi näihin keskusteluihin tullut, jos Pyhä Henki ei olisi minua tänne heinäkuussa 2005 lähettänyt, tällaisella käskyllä:

"Kokeile, mitä täällä on saa aikaan totuus!"

Ja sinäkin sen tiedät, mitä se on sinussa saanut aikaan, sillä olosi on totuuden edessä kiusallista, koska totuus ei kuulu niihin himoihin, jotka sinua miellyttävät:

"Älköön kukaan kiusauksiin jouduttuaan ajatelko, että kiusaus tulee Jumalalta. Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän itse kiusaa ketään.

Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttelee. "

• Palstaa pitkään seur
        TeuvoSuni kirjoitti:

Sekö vain on sinun ilosanomasi?

Ikinä en olisi näihin keskusteluihin tullut, jos Pyhä Henki ei olisi minua tänne heinäkuussa 2005 lähettänyt, tällaisella käskyllä:

"Kokeile, mitä täällä on saa aikaan totuus!"

Ja sinäkin sen tiedät, mitä se on sinussa saanut aikaan, sillä olosi on totuuden edessä kiusallista, koska totuus ei kuulu niihin himoihin, jotka sinua miellyttävät:

"Älköön kukaan kiusauksiin jouduttuaan ajatelko, että kiusaus tulee Jumalalta. Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän itse kiusaa ketään.

Jokaista kiusaa hänen oma himonsa; se häntä vetää ja houkuttelee. "

Taaskaan et totellut saamaasi käskyä Teuvo. jo kuusi vuotta olet paksua palturia puskenut. milloin kokeilet sitä totuutta?

• epäuskoinen

Tämä ei kuulu tähän aloitukseesi, mutta silti rohkenen kysyä:

Jos on epäuskon vallassa, muiden mukana, syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan, voiko sen saada anteeksi?

• Jos ajattelet, että epäuskon vallassa oleva voisi saada Pyhän Hengen pilkan anteeksi, kun kerran Paavalikin sai:

"Minä kiitän Herraamme Kristusta Jeesusta, joka on antanut minulle voimaa. Kiitän häntä siitä, että hän katsoi minut luotettavaksi ja otti minut palvelukseensa, vaikka olin ollut herjaaja, vainooja ja väkivallantekijä. Hän armahti minut, koska epäuskoni tähden en tiennyt, mitä tein."

Saatanan hengen ilmoituksen armosta pelastumisesta Paavali luuli saaneensa Jumalalta, kuten kaikki ne muutkin yli 20 erinomaista ilmestysta, joita hän alkoi markkinoida Jumalan ilmestyksinä.

Jeesuksen opetuksista ihmisen pelastumiseksi, ei löydy tuota armosta pelastumista.

Paratiisin ensimmäisestä "herätyskokouksesta" johtuen jokainen ihminen syntyy maailmaan valmiiksi herkistettynä mitä erilaisimmille ihmisopeille, ja sen saa aikaan juuri Saatana:

"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.
        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

Tästä johtuen myös valitut ovat erilaisten Saatanan oppien vallassa siihen hetkeen saakka, kun Jumala antaa Poikansa heille ilmestyä, ja ottaa opetuslapsekseen.

Siksi hän varmasti varjelee jokaisen valittunsa Pyhän Hengen pilkasta pitämällä heidän suunsa kiinni siihen hetkeen saakka, kun he saavat Kristukselta Hengen jatehtävän.

Minut hän hän varejli sillä, että piti minua vihansa alla, joten mitkäänn porttoseurakuntien opit eivät saaneet minusta otetta, vaikka luterilaiseen kirkkoon kuuluinkin.

• Johanneksen ilmestys

1 "Efeson seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo hän, joka pitää niitä seitsemää tähteä oikeassa kädessään, hän, joka käyskelee niiden seitsemän kultaisen lampunjalan keskellä:
      2 Minä tiedän sinun tekosi ja vaivannäkösi ja kärsivällisyytesi, ja ettet voi pahoja sietää; sinä olet koetellut niitä, jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi;
      3 ja sinulla on kärsivällisyyttä, ja paljon sinä olet saanut kantaa minun nimeni tähden, etkä ole uupunut.
      4 Mutta se minulla on sinua vastaan, että olet hyljännyt ensimmäisen rakkautesi.
      5 Muista siis, mistä olet langennut, ja tee parannus, ja tee niitä ensimmäisiä tekoja; mutta jos et, niin minä tulen sinun tykösi ja työnnän sinun lampunjalkasi pois paikaltaan, ellet tee parannusta.
      6 Mutta se sinulla on, että sinä vihaat nikolaiittain tekoja, joita myös minä vihaan.
      7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'

"Efeson" : Kreikka: εν εφεσω, suomen kielellä "Jeesuksen"

"jotka sanovat itseänsä apostoleiksi, eivätkä ole, ja olet havainnut heidät valhettelijoiksi" : eivät noudata sanantarkasti Jumalan sanaa, Jumalan lakia, 10 käskyä opeissaan, eivätkä noudata sanantarkasti Jeesuksen oppeja opeissaan, eivätkä noudata "maan jonka jumala on antanut" k e Suomen perustuslakia, vaan uskonnon/kultin/lahkon/sektin perustajan (apostolin) lakeja ja oppeja = valehtelijoita

"ensimmäisiä tekoja" : Jumalan sana, Jumalan laki, 10 käskyä ja Jeesuksen opit ovat alkuperäiset testamentit jotka ovat Jumalan ja Jeesuksen

"nikolaiittain" : nikoliittain, Nikean kirkolliskokous

• Ensimmäinen tällainen apostoli oli Paavali.

Älä sinäkään sotke Suomen lakeja Jumalan ilmoituksiin, Sillä Jumalan laita ja jonkun maan maalliset lait ovat kaukana toisistaan. Kuten tämäkin laki uskonrauhan rikkomisesta:

Kenen etuja turvaamaan tähän maahan on säädetty laki, jossa sanotaan:

"Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa ja häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta muutoin pitää pyhänä, voi oikeus tuomita teosta sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta."

Kun tässä mainitaan Jumalan nimi, on heti syytä tutkia hänen antamansa
        ilmoitukset tästä samasta asiasta. Onko hän todella sanonut, että kaikki se, mikä ihmisten mielestä on pyhää, on hänestä lähtöisin?

Jeesus sanoo: "Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi: - Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on
        kaukana minusta.
        Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."

Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Voiko tätä selvemmin sanoa: "Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Näin on itsestään selvää, ettei tätä lakia ole laadittu Jumalan, vaan hänen vastustajansa, tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen Antikristus-poikansa tahdon mukaan, varmistamaan sen, ettei hänen hallitsemassa maailmassa kukaan voisi julistaa totuutta ilman rangaistusta.

Tällä lailla se on tehnyt perustuksen myöskin sille, että kuka tahansa, joka sen antaman unen, näyn tai ilmestyksen perusteella oman kirkkokunnan tai lahkon perustaa - kuten niitä tämäkin maa on jo täyteen perustettu - saa heti lainvoiman totuutta vastaan.

Kun taas ne, jotka puhuvat totta, ovat tässä maailmassa jääneet tällaista lainsuojaa vaille, kuten ilmoitettu on:

Aamos: "Voi teitä, jotka teette lainkäytöstä katkeraa koiruohoa ja jätätte heitteille oikeuden. Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa (tai suomi24 raamattukeskustelussa) vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden.

Ainoan tähän liittyvän lain on Jumala säätänyt Pyhän Hengen pilkkaamisesta:

"Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.
        Sen tähden sanon teille: jokainen synti ja herjaus tullaan antamaan ihmisille anteeksi, mutta joka puhuu Pyhää Henkeä vastaan, hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä, eikä tulevassa maailmanajassa."

Pyhä Henki on Totuuden Henki, ja totuuden pilkkaamisesta on Jumala tämän lain antanut. Eikä hän ole sen täytäntöönpanoa luovuttanut yhdellekään maalliselle oikeusistuimelle, vaan toteuttaa sen itse viimeistään viimeisellä tuomiolla.

Mikäli Totuuden Hengen saanut ihminen saa haasteen oikeuteen totuuden
        julistamisesta, käynnistyy varsin ihmeellinen oikeusprosessi, jossa syyttäjä itse syyllistyy Pyhän Hengen pilkkaan.

Kristuksen valittu ei oikeuteen joutuessaan tarvitse lakimiestä häntä puolustamaan, sillä senkin asian on Jumala jo ennalta näin valmistanut:

"Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olko huolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua.

Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

• Jeesus on tie

Paavalin kirjeet ovat ihanaa evankeliumia, vaikka sinä toista väität.

• Oman tekopyhän uskosi mukaan Paavalin kirjoitukset, varsinkin ne Saatanan erinomaiset ilmestykset, ovat sinulle varmasti ihanaa evankeliumia, kuten tämäkin:

Tämä viesti on täydellistä Kristuksen hengen herjausta, joka vapauttaa kaikki omansa Saatanan synnin siteistä:

Johannes:

Jeesus:

• Tai sitten ei

1.Joh 4

4:7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
      4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
      4:9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
      4:10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
      4:11 Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
      4:12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
      4:13 Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.
      4:14 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
      4:15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
      4:16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
      4:17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
      4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
      4:19 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
      4:20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
      4:21 Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä. >> Jakeen lisätiedot

• Saatana ja Antikristus palvelijoineen, joita on "kuin hiekkaa meren rannalla", rakastavat valhetta ja vääryyttää:

"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.

Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut toisten tuomitsija."

Jumalalta Hengen ja tehtävän saaneiden julistus on toisenlaista. Se on samanlaista tänään, kuin se oli Hesekielinkin aikana.

Hänen kirjeiden tutkimisen jälkeen Pyhä Henki tehtävän minulle antoi:

"Minä lähetän sinut ihmisten luo, joilla on kovat kasvot ja taipumaton sydän. Sinun tulee sanoa heille: 'Näin sanoo Herra Jumala.

Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa. Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.

Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe