Vinonaama Kiviniemeä ei kyllä enää kaivata uutisiin pyörimään. Boy-Kataisessakin on jo riittämiin. 40 sentin lapsilisäkorotus on jo pilkan tekoa.
Lapsilisän 40 sentin korotus-porvarien saavutus.
5
71
Vastaukset
- Harhainen eläkeläine
Ällistyneellä isoäidillä tais lorahtaa tena ladyn sijasta kusta päähän. Ei lapsilisään tarvitakaan mitään korotuksia. Ihme vitun määkijöitä ootte ja käsi ojossa rahaa ruinaatte. Jos kerran lapsia tekee niin elättäköön kukin itse ne, eikä yhteisestä pussista kun panohetkelläkään ei oltu pussia aukaisemassa.
Kyllä jämpti on niin.- Ällistynyt isoäiti
Jos eduskunnat ja hallitukset, eli kansan edustajat, olisivat tuota mieltä, eihän mitään lapsilisää olisi olemassakaan. Pidä perusasiat mielessä sinäkin.
- Perskurallallei
Rahaa riittää kyllä EU:n konkurssipesien tukemiseen mutta lapsilisiin ei. KELA lopetti lapsilisän maksamisen meille tilapäisen ulkomaan työkomennuksen vuoksi. Pitäisi ilmeisesti heidän mielestään jäädä Suomeen työttömäksi ja olla jatkuvasti käsi ojossa armopaloja kerjäämässä. Ei kiitos, mieluummin töissä vaikka missä kuin Suomesssa työttömänä nahjustelemassa.
- kllklklk
Ei oman maan lapset ole niin tärkeitä kuin Portugalin tai Kreikan. Kokoomus tekee kaikkensa ollakseen rähmällään.
- miksi...........
harhainen eläkeläinen on niin lapsia vihaava, lapset on tulevia veronmaksajia ja mistä muuten eläkkeelle olet päässyt, tuntuu, että korvien välissä on vika, otapas huomioon, että minä työssä käyvänä maksan koko ajan verorahoillani sinun eläkettäsi. Vanhuuseläkkeellä et ainakaan ole, mikä minä olen velvollinen sinua elättämään ja kehtaat määkiä pienestä lapsilisistä, HÄPEÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736