Markat takaisin !

Normisuomalainen

Mitä järkeä tukea velkaantuneita EU maita??

Markat takaisin, Suomi itsenäiseksi valtioksi.

11

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdgdgsdgfgf

      Niin, kyllä Suomen pitäisi saada takaisin omat rahat (markat) ollaanhan sitä niin yksin täällä pohjopisessa niiden eurojen kanssa. No, onhan sentään Viro, jossa myös eurot. Elikkäs, missä niitä euroja on? Saksa, Itävalta, Italia, Ranska, Espanja, Slovenia, Kreikka, Benelux. Kuinka pitkä matka oli Suomeen? Ruotsi? Norja? Tanska? Latvia? Liettua? Puola?

      • ggsdf

        Jaa, ei kannata paljoa lueskell mitään Frankfurter Allgemeinea, jossa puhutaan, että EU:jn periferioissa eli takamailla on vakavia vaikeuksia.. Missä näitä periferioita sitten on? koillinen, kaakko, luode, lounas. Eli vaikeuksia on nyt luoteessa (Kreikka), lounas (Portugali), kaakko (Irlanti). Näähän on juuri niitä maita, jotka joutui lainaamaan rahaa EU:lta.
        Suomi taas kuuluu tavallaan ydinp:en, eli vaikeuksia ei ole eikä tule. Ja Vanhanen oli täysin väärässä, kun sanoi, että todennöisesti Suomi joutuu kulkemaan saman tien kuin esim. Kreikka.


      • kjskjkjsaksa
        ggsdf kirjoitti:

        Jaa, ei kannata paljoa lueskell mitään Frankfurter Allgemeinea, jossa puhutaan, että EU:jn periferioissa eli takamailla on vakavia vaikeuksia.. Missä näitä periferioita sitten on? koillinen, kaakko, luode, lounas. Eli vaikeuksia on nyt luoteessa (Kreikka), lounas (Portugali), kaakko (Irlanti). Näähän on juuri niitä maita, jotka joutui lainaamaan rahaa EU:lta.
        Suomi taas kuuluu tavallaan ydinp:en, eli vaikeuksia ei ole eikä tule. Ja Vanhanen oli täysin väärässä, kun sanoi, että todennöisesti Suomi joutuu kulkemaan saman tien kuin esim. Kreikka.

        Missäs sitä EU tietoa sitten liikkuu.
        Elikkäs eiköhän Brysselistä valu tieto ensin Hesariin ja näihin suomalaisiin paikallislehtiin ym. ja sitten nää keskieurooppalaiset ynnä muut saksalaiset käy ammentamassa tätä tietoa Lapin kelomajoista.
        Toinen mahdollisuus olis tietenkin, että Saksa ykkösenä ja keskuspankin isäntänä saisi ensimmäisenä tietoa EU:n ydintoiminnasta ja jos sattuisi muistamaan, niin jotain voisi riittää Suomeenkin, onhan Hesassa se ratsastajapatsaskin..


      • fgdgfgfgf
        kjskjkjsaksa kirjoitti:

        Missäs sitä EU tietoa sitten liikkuu.
        Elikkäs eiköhän Brysselistä valu tieto ensin Hesariin ja näihin suomalaisiin paikallislehtiin ym. ja sitten nää keskieurooppalaiset ynnä muut saksalaiset käy ammentamassa tätä tietoa Lapin kelomajoista.
        Toinen mahdollisuus olis tietenkin, että Saksa ykkösenä ja keskuspankin isäntänä saisi ensimmäisenä tietoa EU:n ydintoiminnasta ja jos sattuisi muistamaan, niin jotain voisi riittää Suomeenkin, onhan Hesassa se ratsastajapatsaskin..

        Niin, kyllä nyt taas nähdään, mitä nää Nico Rosbergerit ja Vataset on tehnyt. Eli kannatta ilman muuta pysyä nyt vähän aikaa poissa ja odotella, että Suomi siirtyy vähän keskemmälle..


      • gfagfg
        fgdgfgfgf kirjoitti:

        Niin, kyllä nyt taas nähdään, mitä nää Nico Rosbergerit ja Vataset on tehnyt. Eli kannatta ilman muuta pysyä nyt vähän aikaa poissa ja odotella, että Suomi siirtyy vähän keskemmälle..

        Viikonlopun FA:ssa kirjoiteltiin, että Saksassa on nyt EU:n kovin veto, eli laman jälkeen talous nousee ripeimmin Saksassa. Joskin laman sanottiin olevan syvin toisen maailmansodan jälkeen.


      • gddggsd
        ggsdf kirjoitti:

        Jaa, ei kannata paljoa lueskell mitään Frankfurter Allgemeinea, jossa puhutaan, että EU:jn periferioissa eli takamailla on vakavia vaikeuksia.. Missä näitä periferioita sitten on? koillinen, kaakko, luode, lounas. Eli vaikeuksia on nyt luoteessa (Kreikka), lounas (Portugali), kaakko (Irlanti). Näähän on juuri niitä maita, jotka joutui lainaamaan rahaa EU:lta.
        Suomi taas kuuluu tavallaan ydinp:en, eli vaikeuksia ei ole eikä tule. Ja Vanhanen oli täysin väärässä, kun sanoi, että todennöisesti Suomi joutuu kulkemaan saman tien kuin esim. Kreikka.

        Jos Suomi on EU:n Kuusamo, niin onhan sekin jotain..


      • gddsvdsfs
        gddggsd kirjoitti:

        Jos Suomi on EU:n Kuusamo, niin onhan sekin jotain..

        Ei, kuule itse asiassa, jos puhutaan totta, niin Hesarissa ei oo mitään tietoa esim. erilaisista sijoitusvaihtoehdoista, kun taas esim viikonlopun Frankfurter Allgemeine. Kun tsiikailet tarkemmin sen taloussivuja, niin sä pystyt sen perusteella vaikka väsäämään sijoitusoppaan..


      • sevvvvv
        gddggsd kirjoitti:

        Jos Suomi on EU:n Kuusamo, niin onhan sekin jotain..

        Mitä sitten Matti Nykänen on tehnyt, eikä mies oo kertonut siitä juuri mitään! Jos mies nielee EU-keittoa, niin voipi näkyä jossain..


    • dhdfhdfghhdf

      Joo, nyt tarvitaan Seppäsen klaania ja base-hyppyjä ym. jne.

      • gsdfgfgdfgsd

        Aika mielenkiintoinen filosofia mun mielestä niissä base-hypyissä. Elikkäs, vaikka ne on helvetin vaarallisia sinänsä, niin on olemassa jotain vielä pikkuisen vaarallisempaa.
        No, jos sulla on jostain syystä vain kaksi vaihtoehtoa: base-hyppy tai sitten kuolema, niin kumman teet, ja alatko sen jälkeen treenaamaan kyseistä alaa. Tän jälkeen en jaksanut kehitellä ajatusta pidemmälle..


    • ostovoima mennyt

      Markan ostovoima oli parempi. Nyt eurolla ei saa kuin limupullon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe