Mitä järkeä tukea velkaantuneita EU maita??
Markat takaisin, Suomi itsenäiseksi valtioksi.
Markat takaisin !
11
102
Vastaukset
- gdgdgsdgfgf
Niin, kyllä Suomen pitäisi saada takaisin omat rahat (markat) ollaanhan sitä niin yksin täällä pohjopisessa niiden eurojen kanssa. No, onhan sentään Viro, jossa myös eurot. Elikkäs, missä niitä euroja on? Saksa, Itävalta, Italia, Ranska, Espanja, Slovenia, Kreikka, Benelux. Kuinka pitkä matka oli Suomeen? Ruotsi? Norja? Tanska? Latvia? Liettua? Puola?
- ggsdf
Jaa, ei kannata paljoa lueskell mitään Frankfurter Allgemeinea, jossa puhutaan, että EU:jn periferioissa eli takamailla on vakavia vaikeuksia.. Missä näitä periferioita sitten on? koillinen, kaakko, luode, lounas. Eli vaikeuksia on nyt luoteessa (Kreikka), lounas (Portugali), kaakko (Irlanti). Näähän on juuri niitä maita, jotka joutui lainaamaan rahaa EU:lta.
Suomi taas kuuluu tavallaan ydinp:en, eli vaikeuksia ei ole eikä tule. Ja Vanhanen oli täysin väärässä, kun sanoi, että todennöisesti Suomi joutuu kulkemaan saman tien kuin esim. Kreikka. - kjskjkjsaksa
ggsdf kirjoitti:
Jaa, ei kannata paljoa lueskell mitään Frankfurter Allgemeinea, jossa puhutaan, että EU:jn periferioissa eli takamailla on vakavia vaikeuksia.. Missä näitä periferioita sitten on? koillinen, kaakko, luode, lounas. Eli vaikeuksia on nyt luoteessa (Kreikka), lounas (Portugali), kaakko (Irlanti). Näähän on juuri niitä maita, jotka joutui lainaamaan rahaa EU:lta.
Suomi taas kuuluu tavallaan ydinp:en, eli vaikeuksia ei ole eikä tule. Ja Vanhanen oli täysin väärässä, kun sanoi, että todennöisesti Suomi joutuu kulkemaan saman tien kuin esim. Kreikka.Missäs sitä EU tietoa sitten liikkuu.
Elikkäs eiköhän Brysselistä valu tieto ensin Hesariin ja näihin suomalaisiin paikallislehtiin ym. ja sitten nää keskieurooppalaiset ynnä muut saksalaiset käy ammentamassa tätä tietoa Lapin kelomajoista.
Toinen mahdollisuus olis tietenkin, että Saksa ykkösenä ja keskuspankin isäntänä saisi ensimmäisenä tietoa EU:n ydintoiminnasta ja jos sattuisi muistamaan, niin jotain voisi riittää Suomeenkin, onhan Hesassa se ratsastajapatsaskin.. - fgdgfgfgf
kjskjkjsaksa kirjoitti:
Missäs sitä EU tietoa sitten liikkuu.
Elikkäs eiköhän Brysselistä valu tieto ensin Hesariin ja näihin suomalaisiin paikallislehtiin ym. ja sitten nää keskieurooppalaiset ynnä muut saksalaiset käy ammentamassa tätä tietoa Lapin kelomajoista.
Toinen mahdollisuus olis tietenkin, että Saksa ykkösenä ja keskuspankin isäntänä saisi ensimmäisenä tietoa EU:n ydintoiminnasta ja jos sattuisi muistamaan, niin jotain voisi riittää Suomeenkin, onhan Hesassa se ratsastajapatsaskin..Niin, kyllä nyt taas nähdään, mitä nää Nico Rosbergerit ja Vataset on tehnyt. Eli kannatta ilman muuta pysyä nyt vähän aikaa poissa ja odotella, että Suomi siirtyy vähän keskemmälle..
- gfagfg
fgdgfgfgf kirjoitti:
Niin, kyllä nyt taas nähdään, mitä nää Nico Rosbergerit ja Vataset on tehnyt. Eli kannatta ilman muuta pysyä nyt vähän aikaa poissa ja odotella, että Suomi siirtyy vähän keskemmälle..
Viikonlopun FA:ssa kirjoiteltiin, että Saksassa on nyt EU:n kovin veto, eli laman jälkeen talous nousee ripeimmin Saksassa. Joskin laman sanottiin olevan syvin toisen maailmansodan jälkeen.
- gddggsd
ggsdf kirjoitti:
Jaa, ei kannata paljoa lueskell mitään Frankfurter Allgemeinea, jossa puhutaan, että EU:jn periferioissa eli takamailla on vakavia vaikeuksia.. Missä näitä periferioita sitten on? koillinen, kaakko, luode, lounas. Eli vaikeuksia on nyt luoteessa (Kreikka), lounas (Portugali), kaakko (Irlanti). Näähän on juuri niitä maita, jotka joutui lainaamaan rahaa EU:lta.
Suomi taas kuuluu tavallaan ydinp:en, eli vaikeuksia ei ole eikä tule. Ja Vanhanen oli täysin väärässä, kun sanoi, että todennöisesti Suomi joutuu kulkemaan saman tien kuin esim. Kreikka.Jos Suomi on EU:n Kuusamo, niin onhan sekin jotain..
- gddsvdsfs
gddggsd kirjoitti:
Jos Suomi on EU:n Kuusamo, niin onhan sekin jotain..
Ei, kuule itse asiassa, jos puhutaan totta, niin Hesarissa ei oo mitään tietoa esim. erilaisista sijoitusvaihtoehdoista, kun taas esim viikonlopun Frankfurter Allgemeine. Kun tsiikailet tarkemmin sen taloussivuja, niin sä pystyt sen perusteella vaikka väsäämään sijoitusoppaan..
- sevvvvv
gddggsd kirjoitti:
Jos Suomi on EU:n Kuusamo, niin onhan sekin jotain..
Mitä sitten Matti Nykänen on tehnyt, eikä mies oo kertonut siitä juuri mitään! Jos mies nielee EU-keittoa, niin voipi näkyä jossain..
- dhdfhdfghhdf
Joo, nyt tarvitaan Seppäsen klaania ja base-hyppyjä ym. jne.
- gsdfgfgdfgsd
Aika mielenkiintoinen filosofia mun mielestä niissä base-hypyissä. Elikkäs, vaikka ne on helvetin vaarallisia sinänsä, niin on olemassa jotain vielä pikkuisen vaarallisempaa.
No, jos sulla on jostain syystä vain kaksi vaihtoehtoa: base-hyppy tai sitten kuolema, niin kumman teet, ja alatko sen jälkeen treenaamaan kyseistä alaa. Tän jälkeen en jaksanut kehitellä ajatusta pidemmälle..
- ostovoima mennyt
Markan ostovoima oli parempi. Nyt eurolla ei saa kuin limupullon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483