Olen kirjoittanut eri keskustelupalstoilla käytyjen keskustelujen pohjalta kirjan, Oletko Jeesuksen opetuslapsi? Minulla on jonkun verran kirjaa itselläni, ja haluaisin lahjoittaa niitä kaikille kiinostuneille.
Kirjassa ei ihan kaikkeen löydy vastausta ja monia kohtia voisi ehkä täydentää. Siinä on kuitenkin minun mielestäni koottu paljon hyvää asiaa ja Raamatusta löytyviä vastauksia, erilaisiin kristinuskoa koskeviin kysymyksiin. Vaikka vastaukset eivät ihan täydellisiä olisikaan, olisi minun mielestäni useamman hyvä tuntea ne asiat ja Raamatun kohdat, jotka kirjassa käsitellään. Toki sama onnistuu Raamattuakin lukemalla, tähän kirjaan vastauksia on kuitenkin koottu eri aiheisiin liittyen, joten se ehkä auttaa löytämään paremmin tiettyjä asiaoita koskevat kohdat.
Minulle voi ilmoittaa kiinnostuksesta vaikka lähettämällä profiilini kautta viestin.
Oletko Jeesuksen opetuslapsi?
RB
1
<50
Vastaukset
- veli_r
Pieni moka näköjään kävi tuossa, kun kirjoitin ilman rekisteröityä nimimerkkiä. Jos siis kiinnostusta on, tämän nimimerkin kautta pitäisi voida ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760