Etsikää kunniallinen ammatti ja elämä.
Jos minä en mitään muuta kunniallisempaa työtä löytäsi kun
ihmisten häirinnän puhelimella, niin kyllä minä vakaastri harkitsisin päivieni päättämistä.
puhelinmyyjille suositus
3
88
Vastaukset
- Puhelinmyyjäinen
Mutta kun minusta on mukavaa häiriköidä ihmisiä puhelimella. Saan suoranaista mielihyvää ja tyydytystä kaupatessani mitä joutavimpia tavaroita ja minulle vielä maksetaan siitä :D
- Fakta juttu
Helppo homma. Puhelinmyyjien liksa koostuu pääsääntöisesti puhutuista minuuteista. Eli, jos lyöt luurin korvaan heti alkusekunneilla niin myyyjät äkkiä oppivat kenelle ei kannata soittaa.
Jokapäiväisen 200 minuutin puhumiseen saa kuitenkin veivata melko monta numeroa, jos aikoo kasata palkkansa. Ja luuria tarjovat pääsevät "mustalle listalle"melko nopsaan. - jooooooooooooooooooo
Saadaan kuule myynnin mukaan että meillä ainakin soitetaan varsinkin niille jotka lyö luurin kesken puheen aina uudelleen ja uudelleen kunnes ne on kuunnellu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466