Ihan oiken asumistuet pois...lapsilisät verolle eläkkeet leikkauksen niin sitä pitää
oikeeta puhetta,,oikein sydäntä lämmitää :) ja kaikki verovähennykset pois
velallisilta :) ,, siiinähän vingutte,, Nyt juon kakkukahvit päivän kunniaksi;;
hyvä että kaikki menee varolle
6
98
Vastaukset
- 9+4
Jutta komensi Jyrkin leikkaamaan toimimattomat listat.
Timo on kuulemma tehnyt uudet paremmat listat. - persut ei myönny!!!
Ei mene, hyrki vaan uhoo. Nyt on vaarassa että hänetkin potkitaan pois.
- ypqieurqpiurq
Jyrki on vielä niin nuori poika, että yrittää nyt näyttää mahtinsa... heh... nyt kuitenkin kun uhmaa liikaa, käy kalpaten...
- metall-leidi
Ole si9nä iloinen kun ei sulla iomeisesti ole lapsia ja eläkekään ei ehkä ole ajankohtainen.Tuollainen sielun syvistä pahansuopaisuuden vesistä kumpuava ilo kertoo siitä kyltymättömästä ahneudesta että yksin olet sinä iloinesi ja yksin juot sinä kakkukahvia.
Iloitse sinä henkisesti alamittainen ihminen! - olgakorput
Nimimerkki Olen Iloinen,et taida tietää pienituloisista ja eläkeläisistä mitään.Elä kuukausi 669euron tulolla,josta maksat vuokran 498euroa ja muut pakolliset kulut. Saat juoda kakkukahvisi yksinään.
- Missä realismi?
"Nimimerkki Olen Iloinen,et taida tietää pienituloisista ja eläkeläisistä mitään.Elä kuukausi 669euron tulolla,josta maksat vuokran 498euroa ja muut pakolliset kulut. Saat juoda kakkukahvisi yksinään. "
Kukaan ei elä moisilla tuloilla. 498E vuokra toi about 80% asumistukea ja niin tai näin,minimissään jää elämiseen 419E/kk,KOSKA TOIMEENTULOTUKI.Älä tule tänne suoltamaan noita aivopierujasi tiedolla,mikä ei pidä paikkaansa.Turha esittää,ettäkö Suomessa joutuisi tosiaan 669 tuloilla maksamaan itse kokonaan 498 vuokran ja elämään lopuilla 171 eurolla kuukauden ja MAKSAMAAN SIITÄ KAIKEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293253No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10989
- 152976
- 6914
- 21899
- 31890
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852