Jos nämä nyky reppanat saa vielä häärätä tässä tilanteessa jossa maan talous on jo kuralla ja Europpa on konkurssikypsä,niin ei tarvitse olla ennustaja voidakseen ymmärtää että kohta rytisee täälläkin !
Kuka ottaa sitten vastuun ?
KANSA ALKAA OLLA VALMIS KADULLE ?
13
143
Vastaukset
- ehkä se on hän?
Eero Heinäluomi?
- SDP on PASKA
Kusiluoma?
- Hyvä kysymys
Kerro sinä se ja kerro samalla mitä kadulla marssiminen auttaa?
- KaikYhesKoos
Kukin voi marssia ihan omassa kotona. Eli otetann sellainen kävelyasento ja aletaan marssia paikallaan. Tämä on kätevää tehdä esim telkkaria katsoessa.
- Ja on muuten
täysin yhtä hyödyllistä kuin kaduilla marssiminen.
Diktatuureissa marssimisella voidaan saavuttaa paljonkin; demokratioissa se on hyödytöntä.
- k v g
Eikö olis helpompaa laittaa se käteis-jykä kadulle ni ei muiden tarttis.
- Orvas-kesi pesi
sasi kävelemään koska autolla se ukkeli vain TAPPAA viattomia :
PS tukka ja kalju ei pysy samassa päässä.. - joku esim.
MITÄ OLIS LISTALLA KUN KADULLA MARSITTAIS ?
mitkä olis isommat epäkohdat? - R/R
RAHAN LAPIOIMINEN ULOS SUOMESTA ,,koska omatkin kansalaiset kärsii JO NYT amatöörimäisestä talouspolitiikasta !
SIINÄ ISOIN JA AINOA syy, miksi kadulle olisi mentävä osoittamaan yhtenevää KANSAN SYVÄÄ TAHTOA. - nälkäinen opisk.
samaa mieltä,nyt pitäisi jo kansan jyrähtää oikein Jytkyn edestä.
- vili-uistin
,,,TOIMINTAA ! kyllä kansan tahto pitää täyttyä 100 % muutoin uudet vaalit ja niin kauan äänestetään että tyhmempikin katainen käsittää mitä tarkoittaa sanat : KANSAN TAHTO !
- Syssi **
Tapahtukoon mitä tahansa Suomessa, niin vellihousukansa isottelee vaan netin keskustelupalstoilla. Nähtiinhän se edellinenkin "yleislakko" Hah.. moniko teistä oli eduskuntatalolla osoittamassa mieltään?
Minä olin, vaan eipä ollut monia mun lisäkseni.
Ett silleen se menee.
Kyllä se niin menee, että kokoomus, keskusta ja rkp ovat hallituksessa ja sama paska jatkuu. ... ja me Suomalaiset, me kitistään kotisohvilla ja ootellaan seuraavia vaaleja. - se on niin jännää
viimeistään juhannuksena leimahtaa, koulut loppuu ja nuoret availee silmiään ja katsoo kauhulla mitä on tarjolla, kyllä se siitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760