Tänään tuli kierreltyä tossa lähellä jotain kasvitarhoja, ei löytynyt punakoivua mitä etittiin,
mutta löysin kivan näköisen kukkataimen, tiedättekö mikä tuo on (mä kyllä tiedän) ???
http://s123.photobucket.com/albums/o316/finessa/?action=view¤t=sateinenmaanantai051.jpg
http://s123.photobucket.com/albums/o316/finessa/?action=view¤t=sateinenmaanantai049.jpg
Kukkataimi....
11
92
Vastaukset
Tiedän, annan muiden vastata. Istutin noita viime syksynä ja tänään just huomasin että ekat kukat on tulossa.Arvelutti vähän talvella että noinkohan paleltuvat mutta hyvin on kestäneet.
- Sikra...
Toi on aika jännä kasvi, kun on ikivihreä...toi puutarhuri mistä ostettiin noita, niin sanoi nähneensä nyt ekakerran sen kukassa...
Sikra... kirjoitti:
Toi on aika jännä kasvi, kun on ikivihreä...toi puutarhuri mistä ostettiin noita, niin sanoi nähneensä nyt ekakerran sen kukassa...
Mulla saattaa olla jossain viimevuotisessa videossa samanlaisia kukassa, sain ne niin hyvässä kasvuvauhdissa että osa kukki jo istuttaessa.
Tulee mieleen jotkut trooppisten merien ja koralliriuttojen jutut, noi on niin eksoottisen näköisiä.
Mulla on ne kasvamassa paikassa missä ei ikinä vesi makaa ja näyttävät viihtyvän.- Sikra...
Haukullinen kirjoitti:
Mulla saattaa olla jossain viimevuotisessa videossa samanlaisia kukassa, sain ne niin hyvässä kasvuvauhdissa että osa kukki jo istuttaessa.
Tulee mieleen jotkut trooppisten merien ja koralliriuttojen jutut, noi on niin eksoottisen näköisiä.
Mulla on ne kasvamassa paikassa missä ei ikinä vesi makaa ja näyttävät viihtyvän.Juu tykkäävät kuulema kuivasta aurinkoisesta kasvupaikasta...
- Myy-Pikkuinen
Hienoja kukkia, mut en tiedä minkä nimisiä ovat.
- pved_eirek
Joitakin mehikasveja, googleta vaikka sillä sanalla :)
- issu56
No minä vastaan, että mullakin on noita muutama ja Alppimehitähtinä ne silloin ostin :).
Hitto kun ei tuolta pihalta millään malttaisi tulla sisälle, varsinkin kun tänään oli huikean lämmin päivä. Joku mehitähti taitaa olla.Minulla on tuollainen,mutta tarkkaa nimeä en tiedä.
Ollut monta vuotta,mutta ei ole kukkinut kylläkään kun muutaman kerran,jostain syystä.Ehkä ei ole sitten ihan parhaassa paikassa.Mutta kiva kumminkin,kun ikivihreä.- Sikra...
Kuivahkossa, aurinkoisessa paikassa kuulema viihtyy...
Seittimehitähti (Sempervivum arachnoideum)
- Sikra...
Mulle nuo myytiin nimellä Seittimehitähti (Sempervivum arachnoideum)
Täälä ei ole tänään ollutkuin 20, mutta hyvä sekin...- issu56
Aha...heh, kumpiakohan nuo omani nyt sitten mahtavat olla... No aivan sama, sillä tosi kauniita ne kukkiessaan on kumpainenkin, niinkuin mehitähdet yleensäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625