Sinä nainen, joka vilkutit minulle kotoasi isosta ikkunasta Damissa punaisten lyhtyjen loisteessa. Välillämme oli selvästi juuri oikeenlaista kemiaa ja hymyilit minulle pitkään ja annoitpas vielä lentosuukonkin. Harmi, että minun piti jatkaa matkaani, mutta voisit ottaa minuun yhteyttä esimerkiksi lennättimellä.
Nainen Amsterdamissa
3
137
Vastaukset
- Roxanne!
Pidin housujesi pullotuksesta -lompakon aiheuttamasta. Olen varma, että tulisimme oikein kivasti toimeen. Minulla ei ole mahdollisuutta ottaa sinuun yhteyttä lennättimellä, mutta ajattelin pullopostia. Muista olla tarkkana aina merenrannalla kulkiessasi, ja katsele aaltoja, että saat viestini.
- sharmaramiia
Punaisten lyhtyjen alla on moni nähnyt vaikka mitä ja vielä enemmän jäänyt mieleen ...saati käyntiä terveyskeskuksessa.
Lennättimet on aikaa sitten heitetty mustanmullan alueelle ,sinne ei yllä enää punaiset lyhdyt eikä lentosuukotkaan. - oikea nainen
Hitto miten hauska juttu:)Muistuttaa erehdyttävästi näitä typeriä viestejä täällä kun sä hymyilit mulle kaupassa tyyliin:)Mut tässä pistettiin halvalla.Helvetin hyvä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536