VOIKO RUVEN NYPPÄISTÄ POIS? (nopeasti vastauksia)

laserleukkaiss

Moi, oon käynyt laserleikkauksessa, jossa poistettiin ympärysmitaltaan n. 1 cm luomi. Lääkäri kielsi repimästä rupea ja siitä on nyt tasan viikko. Osa ruvesta on lähtenyt itsestään, mutta yhdessä kohti on sellainen ruma möykky rupea, jonka TÄNÄÄN haluaisin pois, nyt aamulla siis ja siksi kaipaankin pikaisia vastauksia. Kokeilin jo vähän repiä sitä, siellä alla on vielä ns. parantumatonta ihoa, punaista, näyttää siltä että verta rupeaisi vuotamaan jos enemmän repisin.

Mut mitä se haittaa, jos revin ruven? Koska mun on pakko saada se pois ! Se myös sattuu aika paljon... en tiiä mitä teen.

Vastailkaapas, kiitooos :)

5

8366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna olla!

Jos ruven repii pois ennen kuin iho sen alla on parantunut, syntyy avohaava ja se kehittää uuden ruven. Jos vielä irti repiessä haavaan on päässyt bakteereita, se tulehtuu ja tulee vielä suurempi rupi ellei pahempaakin.

Anna ruven olla ja peitä se vaikka jotenkin jos näyttää rumalta. Tai sitten et välitä vähääkään miltä näyttää. Jos revit ruven, joudut laittamaan haavan päälle laastarin, onko se sitten paremman näköinen.

• laserlaikkaiss

Äh, mä revin jo ruven ku ei ollu tullu vastauksia, mutta iho näytti parantuneen jo siellä alla, että ei oo varmaan paha juttu :)

• Anna olla!

Jos ei enää vuotanut verta, paranee varmaankin jo hyvin.

Eihän täällä koko aikaa olla päivystämässä, joten voisihan vastausta odottaa edes muutaman tunnin jos sellaisen todella haluaa.

• Anonyymi

Se ei ole vakavaa. Mutta jos iho näyttää hyvältä nii HYVÄ. Kannattaa kuitenkin suojata se🤗

• laserleikkaiss

Joo siis kyllä mä ymmärrän, ettei tääl voi 24/7 olla ihmisii, mut toivoin et sillä hetkellä ollu ku mulla tosiaan oli kiire :DD

mut kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      93
      6484
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      51
      5555
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4339
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      82
      4234
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      76
      3984
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      81
      1361
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      78
      1187
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1165
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      920
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      296
      865
    Aihe