Minä olen leikannut itse hiukseni jo yli 20 vuoden ajan ja hyvältä näytän!
Kuka sinun pehkosi " kynii"?
Leikkaatko itse hiuksesi?
12
101
Vastaukset
- perskarvat
ja munakarvat on helpompi leikata
- komia mies
Vuodesta -98 leikannu itte!
- Tapani.M
Oikein!
- 3+5
Jotain kymmenkunta vuotta leikannut itse. Kai se jälkikin on hyvää kun luulevat, että käyn parturissa.
- parturit yli 20e
Itse leikkaan, apivälineinä kunnon parturinsakset ja hiustenleikkuukone ja käsipeili.
Säädän leikkauspituuden 15 mm ja jätän päälaelle 20mm.
Tasoitus saksilla.
Jälki parempi kujin monella parturilla.
- Huuko Saves
Joo noille rahastajille pitäisi jotain tolkkua saada. Sillä klipsutushinnalla saa ison kasan ruokaa maanviljelijältä.
- Doc.X
Tottakai olen leikannut kuluja mahtavasti muutenkin.
Netistä löytyy vaikka mitä juttuja ja oppaita .
Kiinnostaisi oppia myös joitakin muita leikkaus-juttuja .
Kirurgia yms. myös kiinnostaisi kun sairausmenot vaan kasvat jatkuvasti.
Etenen pienin mutta varmoin askelin kohti omavaltaista terveydenhuoltoa soveltaen myös erilaisista harrastuksista saatuja kokemuksia esim.kesätöissä tienkunnostuksessa saatua katupora-kokemusta kohti vaativimpia operaatioita.
On monenlaisia 10-20 tuntia kestäviä lyhyt-kursseja joissa saatua kokemusta voi käyttää luovasti hyödyksi omavaltaisessa terveydenhuollossa pitää vaan löytää sopivia kursseja jotka liittyvät jotenkin esim. leikkaamiseen ,neulomiseen yms.
Aion aloittaa seuraavaksi erilaisten leikkaus ja neulonta tekniikoiden käytännön harjoittelut tuolla kansalaisopiston huonekalujen entisöinti-kurssilla. - Suomen Papillon
Noin 8-9 vuotta olen hoitanut parturin homman itse ja vieläpä samalla kotiparturikoneella.Helpoksi asian tekee se, että ajelen vajaan sentin sängen joka on paitsi helppohoitoinen myös olemukselleni sopiva. Olen jo vanhempi äijän käppyrä eikä minua kiinnosta mitä muut asiasta tuumii. Joka on katsonut elokuvan Papillon tietää, että olen saman näköinen kuin hän. Mihinkään skineihin en kuulu silti enkä koskaan tule kuulumaan.. kaikki hörhöilyni tapahtui ennen kuin täytin 7v ja tulin järkiini.
Olen laskenut, että omatoiminen tukanleikkuuni on säästänyt minulle reilut 500€ josta on jo vähennetty koneen hinta, koneen joka edelleen toimii kuin aito rolex. - jhjghuhjuhybghybg
Kaikki kaljut eivät onneksi ole natseja.
- 10+2
Eivätkä kaikki natsit kaljuja.
- alkuperäisasukas
Pääasiasiassa itse kotiparturikoneella ja saksilla
- dsdddddddddddd
Onhan se helppoa, jos tarvii vain siiliksi/kaljuksi vetää, mutta jos pitää yrittää lyhentää, ohentaa ja leikata muotoa, niin menee melko arpapeliksi, että saa joka puolelta edes välttävästi symmetrisen. Tietenkään, eihän sen pakko ole olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944