Evoluutio on ihmisoikeusrikos

Ihminen2011

Olen ihminen ja minut on luotu Jumalan kuvaksi. Olen arvokas ja tärkeä Hänen silmisään. Siksi minulle kuuluu ihmisoikeudet ja loukkaamaton ihmisarvo.

Evoluutio-opetuksen kautta ihmisarvoani on kuitenkin loukattu. Evoluutioteorian mukaan olen vain joku eläin, joka on sukua apinalle ja kaukaisempaa sukua matelijoille ja kaloille.
Tämä on räikeä loukkaus minua ja monia muita, ellei kaikkia ihmisiä kohtaan. Se on pahempaa kuin mikään rasismi.
Kenelläkään ei ole oikeutta riistää minulta tai muilta ihmisiltä heidään ihmisarvoaan minkään opetuksen muodossa.

Kehoitankin täten ihmisoikeusjärjestöjä ja humanitäärisiä piirejä tekemään asiasta rikosilmoituksen kaikkia niitä tiedemiehiä, tutkijoita, koulujen biologian kirjojen tekijöitä, TV:n ohjelman tuottajia ja muita henkilöitä, vastaan, jotka ovat myötävaikuttaneet ja edelleen vaikuttavat siihen, että tällaista oppia Suomessa opetetaan ja suositaan.
Samalla vaadin koulujen biologian opetukseen sellaista muutosta, että mainitun kaltaiset ihmisoikeusrikkomukset poistetaan koulujen opetusohjelmista.

8

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --- ,,, ---

Kerrotko ne todisteet minkä perusteella et ole eläin?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihminen

Vaikka uskonto onkin sumentanut pääsi olet silti eläin. Totuutta harhasi eivät miksikään muuta.

• äöl,

Trolliksi melko hyvä, annan tuollaiset 7 pistettä. Seuraavalla kerralla yrittäessäsi esiintyä mahdollisimman pölvästinä uskovaisena, hillitse vähän pahimpia ylilyöntejä ja typeryyksiä, niin voi olla että joku ottaa sinut tosissaan ja luulee ihan oikeaksi uskovaiseksi.

• Gorilla 200kg

Rauhoitu! Istu puunoksalle ja ota vaikka banaani.

• arjuuna

Jos jumala on luonut ihmisen omaksi kuvakseen, niin silloinhan hän on luonut maan matosenkin omaksi kuvakseen
      Kummankahan näköinen se jumala mahtaa olla
      Maan matonenkin elää suorassa yhteydessä synnyttäjäänsä mutta ihminen ei, sillä mato elää paratiisissa mutta ihminen ei koska hänellä on pahasta materiasta kehityksen kautta
      syntynyt ego sielu joka on aikaa ja ainetta ja siten syyn ja seurauksen lain alaiseksi joutunut, eikä näin ollen voi elää paratiisitilaan
      Ihminen voi kyllä palata tuohon tilaan, niin sanotussa psykologisessa kuolemassa
      jossa tuo ajan luoma psykologisnen keskus hajoaa, ja joksikintulemisena ilmenevä aika päättyy, koska se on vain harhaa joka pitää ihmistä vallassaan
      Kun tuo kuolema tapahtuu, niin päättyy myös kärsimys tuska ja pelko

• "Olen ihminen ja minut on luotu Jumalan kuvaksi. Olen arvokas ja tärkeä Hänen silmisään. Siksi minulle kuuluu ihmisoikeudet ja loukkaamaton ihmisarvo."

Kädessäni on nyt kirja. Se on minulle arvokas ja tärkeä kirja. Oikeuttaako se kirjalleni oikeuden hyvään kohteluun ja lukuisiin oikeuksiin kuten paikan hyllyllä? Ei. Kirjan näennäisenä omistaja saatan julmasti paiskata kirjan roskakoriin, polttaa sen, tehdä jopa räikeästi tarpeeni sen päälle vain, KOSKA MINÄ PYSTYN. Kuvittele, että olet kuin tuo kirja. Vaikka sinulla olisi ihmisarvo, ja oikeudet, ei se estä maanjäristyksiä, tulvia tai tautiepidemiaa pyyhkäisemästä sinua pois. Christchurch on Uuden-Seelannin toisteksi suurin kaupunki, nimetty Kristuksen mukaan, mutta se on raunioina kahden peräkkäisen maanjäristyksen jäljiltä.

"Evoluutio-opetuksen kautta ihmisarvoani on kuitenkin loukattu. Evoluutioteorian mukaan olen vain joku eläin, joka on sukua apinalle ja kaukaisempaa sukua matelijoille ja kaloille."

Onko mahdollista olla sekä ihminen, että eläin? Minusta se on mahdollista, jopa todennäköistä. Minun koirani on eläin, mutta se itkee, nauraa, pelkää ja suuttuu aivan samoin kuin kuka tahansa ihminen. Onko loukkaus koiraani kohtaan kutsua sitä eläimeksi? Jos on, miten se puolustaa koirien oikeuttaan?

" Tämä on räikeä loukkaus minua ja monia muita, ellei kaikkia ihmisiä kohtaan. Se on pahempaa kuin mikään rasismi."

Minä en koe itseäni loukatuksi, vaikka kuulun kategoriaan: eliö, kädellinen.

Kenelläkään ei ole oikeutta riistää minulta tai muilta ihmisiltä heidään ihmisarvoaan minkään opetuksen muodossa."

Kuka määrittää arvot? Evoluutio on vain tiedostamaton koneisto, joka pyrkii edistämään eliöiden elinmahdollisuuksia. Jos tahdomme määrittää arvot evoluution perusteella, emme kykene tietämään mikä on oikein tai väärin: yksikään ihminen tuskin kykenee näkemään mihin suuntaan kehitys menee, tai mihin sen PITÄISI mennä.

Jos arvot ovat ihmisten määrittämiä, eikö puhdas järki sulje pois ihmisarvojen rikkomisen? Minä tahdon elää, olen ihminen: on siis todennäköistä, että muut kokevat samoin. Jos tahdon, etteivät muut vie henkeäni, ei minun tule tappaa muita ja niin edespäin. Näin minä uskon, ja silti tukeudun evoluutioon.

• readmorethanonebook

Tämä, toivottavasti ei tosissaan kirjoitettu, aloitus kertoo vain sen kirjoittajan perverssistä suhtautumisesta tietoisiin eläviin olentoihin.
      Mikä siinä, että ihmistä verrataan toisiiin eläviin tietoisiin olentoihin, on niin loukkaavaa? Tai siinä että kääpiösimpanssit, nuo mainiot otukset, ovat lähimpiä sukulaisiamme?

Minusta on jokseenkin huvittavaa, että pidät tätä loukkauksena vaikka itse uskot ihmisen tulleen maan tomusta. Mikä siinä on niin paljon arvokkaampaa? Se taikuus vai?

• Tasa-arvoa

"Evoluutio-opetuksen kautta ihmisarvoani on kuitenkin loukattu"

Minun ihmisarvoani on loukattu painovoima-opetuksella. On todella epäoikeudenmukaista miten painovoiman silmissä olemme me ihmiset eriarvoisia. Painovoima taitaa olla itsekäs, en pidä siitä. Vaadin painovoima-opetuksen lopettamista ja sen korvaamista opetuksella että se on saatanan tekosia.

• Vamp.Lestat iolainen

Vaadin matematiikan opettamisen poistamista, koska uskvaisena olen tyhmä kuin saapas, enkä ymmärrä.
      Maapallo on litteä. Soitin Australiaan ja kysyin ovatko he ylösalaisin. Näin ei kuulemma ole. Siis maantieto uusiksi.
      Lisäksi lapsia pitää kieltää lukemasta raamattua, niistä kohdista joista haluavat. Jos he lukevat koko kirjan, niin löytävät sieltä kohtia. joista ilmenee, että koko kirja on täyttä paskaa.
      Opettaja joka opettaa uskontoa, ei ole pätevä jos ei ole harrastanut yhtään pedofiliaa. Joka koulusta valittakoon tähän tarkoitukseen oppilaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe