Kyllä on aikaa ajella firman autolla pitkin, poikin Imatraa työajalla HOITAMASSA OMIA ASIOITAAN !!
Kyllä Stora Enso tuottaakin tappiota kun duunarit eivät tee töitään !!
Johtajat Pistäkää ajot tarkkailuun!!
Stora Enson Imatran Duunarit !
15
234
Vastaukset
- NIMIÄ Vailla!!
Kaukopään Imatran duunarien työaika ajot firman autoilla TARKKAAN SYYNIIN !!!!! JOHTAJAT HERÄTKÄÄ !!
Ahonenkin on jo pihalla sotkemasta AY- TOIMINTAA. - TARKKAILUUN !!
IMATRAN KAUKOPÄÄN JA TAINIONKOSKEN TEHTAIDEN DUUNARIT!!
Kyllä on aikaa ajella firman autolla pitkin, poikin Imatraa työajalla HOITAMASSA OMIA ASIOITAAN !!
Johtajat Pistäkää ajot tarkkailuun!! - Tainion trukkikuski
sääli on sairautta ,,mutta KATEUS pitää aina itse a nsaita..
Me tiedämme jo kuka pelle näitä viestejä Imatralla tehtailee,, poika on väliin putooja jo 4 polvessa.
ja ip -osoite on tiedossa....tarkkeile pelle postiasi !- tietoo on!!
Sä kun VITUN RUNKKAAVA PELLE LUULET TIETÄVÄSI KAIKKI SANOPPA KUKA OLEN JA MISSÄ ASUN..?? En todellakaan asu Imatran haisevassa paskassa.
Odotan sua .....hehheheheheh,paska läjä! - PA kollinen
ip osoitteeni on tallennettu ja tiedossa, hanki elämä.
- Sttora ENso tj
Ei muuta kuin kenkää kommari laiskureille! Painukaa sinne Heinäluoman polvelle silityksiä vartomaan.
- pulpperin perttip
pomoille potkut ry tainoin os
- eheheehheeehe
IMATRAN KAUKOPÄÄN JA TAINIONKOSKEN TEHTAIDEN DUUNARIT!!
Johtajat Pistäkää ajot tarkkailuun!!- PA kollinen
Kyllä tuo autonkäyttö ja ajokortti kuuluu paperialalla jo firman töiden mielekkääseen hoitamiseen,itse löin volkkarin avaimet aina uuden työhöntulijan, joskus kouraan joskus sievään kätöseen ja he oppivat "kerrasta".
- vituttaako..hähähäh
Tainionkosken Tosiaan RUnkkaava trukki kuski vedä ittes hirteen ennen kuin sen joku tekee sulle......?
- kuula tulee....pam!!
Tainionkosken Tosiaan RUnkkaava trukki kuski vedä ittes hirteen ennen kuin sen joku tekee sulle......?
- Portvaht.Ossi
KUKA SIE OOT JOS ET SE ONANOIVA RULLAMIES rullan takaa ?
Mie olen porttivahti ,,enkä laske sinuu e nää sisälle,,,,, en hanuriini,,,enkä duuniin,,,,,,,,,!
Mitäs nyt sanot haalausmies jo 6 polvessa ? - Storra Enzo tj
Tervemenoa kortistoon, vitun runkkarit!
- w-i-t-u
Tervemenoa kortistoon, w-i-t-u-n runkkarit!
- hehehehhe
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251