Nyt tarvitaan apua,tapasimme 1-2.6 polttari porukan Tampereella Härmälä leirinta-alueella ja nyt haluaisimme saada heihin yhteyttä :) Sen verran tiedämme että yks niist oli Make ja yks jos oikeen muistamme niin Turo...Nyt oikeesti AUTTAKAA MEITÄ :)
HÄRMÄLÄN POLTTARI PORUKKA
10
386
Vastaukset
- fdsfggg
Kyllä sitä munaa saa muualtakin.
- lada
nyt ei ole siit kyse!!!
- LADA
OIKEESTI TÄÄ RUPEE OLEEN AIKA PIINAA KU EI TIETOO TUU :(
- Ladaton
Täällä Poris on ainakin Virtasen ja Harmaajärven Turo.
- lada
Tarkempia tuntomerkkejä? :)
- hei kuuraparta
Pitkä parta,lihava, punainen nuttu, piippolakki, laulaa joululauluja ja hohottaa alvariinsa,punaiset posket, ajaa kelkalla niin että kipinät lentää.
Ring any bells?- LADA
heh heh....Onko tää oikeesti jotenki hauskaa?Nyt ei oikeen ymmärrä ett miks pitää pilailla??!!!Jumalauta jos haluun jonku ihmisen löytää niin miks pitää päätä aukoo??!!
- Ehkä havaintoja
Oliko Ko.Polttariporukalla "pahvinukke" messissä, jokaisen piti kirjottaa rantapalloon jotain???
- LADA
Ei mulla ainakaan tommosta silmään pistäny,illalla ei ainakaan semmosta näkyny.Kuis niin?
- LADA
Taisin kadottaa kaiffarin kokonaan :( Paska homma koska suuri kaipuu jäi :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027