a-v..aurinkoinen..annikoo..ja kaik muutkii mukavat typsyt, naatitaan muksast päiväst ;o)
Tietenkii mie kattellisil ukoilkii hyvää päivää toivottelen ;o))
Ykkösein, Satusein..;o)
58
116
Vastaukset
- aurinkoinen...
Moikkelis Pena:)
Täällä yksi typsy ilmoittautuu:D Hengissä ollaan vielä niinkuin siekin:)
Onkohan sulla ollut kivvvaa tänään??
Myrskyisä tuuli täällä on nyt.Tien päälle kaatui puukin.Onnaksi en jäänyt alle:)
Ehditköhän mennä jo poijes:(- pahapena
Poies kerkesin männä, kuka sitä ny sisäl tämmöttel ilmal viihtys :)
Just tulin sielt varrelta virran, kaks kertoo hyppäsin jojen yl, enkä puonna ku kerran. Ihan mukavoo täs ompi ollunna pitkin päivää.
Vai on tuuli käynnä sielläpäin, kylläpä tuo täälkii puhaltelloo :) - aurinkoinen...
pahapena kirjoitti:
Poies kerkesin männä, kuka sitä ny sisäl tämmöttel ilmal viihtys :)
Just tulin sielt varrelta virran, kaks kertoo hyppäsin jojen yl, enkä puonna ku kerran. Ihan mukavoo täs ompi ollunna pitkin päivää.
Vai on tuuli käynnä sielläpäin, kylläpä tuo täälkii puhaltelloo :)Mun on pakko viihtyä sisällä kun on niin kovia sadekuuroja ja kait se on ukkostakin:(
Höh ..mä muistan että sovittiin että et mee enää hyppiin sinne joelle :)))
Olen jo pelännyt että oot tippunut sinne jokeen iäksi kun ei oo näkynyt täällä:)
Mul on ollut niin kiirusta että luulin tänään että huomenna on jo Maanantai:) - pahapena
aurinkoinen... kirjoitti:
Mun on pakko viihtyä sisällä kun on niin kovia sadekuuroja ja kait se on ukkostakin:(
Höh ..mä muistan että sovittiin että et mee enää hyppiin sinne joelle :)))
Olen jo pelännyt että oot tippunut sinne jokeen iäksi kun ei oo näkynyt täällä:)
Mul on ollut niin kiirusta että luulin tänään että huomenna on jo Maanantai:)Siulhan onkii sit ollu mänö pääl, ko maanantakiks huomista luulit, huomenha onkii tää lepopäivä, tiijä sit, tullooks tuota nii levättyy :)
Kylhä mie siel joen yl käyn hyppimäs, pyssyypi tää kunto korkial, enkä oo monasti puonnu, tulloo ain välil uituukii :)
Ai siel on sadelt, tääl on tuo pouvan pekka paistant koko päivän, vielkii tuol tuo mollottaa :)
Shorsilois ko kuleksin pihal, nii jo pit sissään karkuun männä, naapurin emännät meinas kimppuun käyvä :) - aurinkoinen...
pahapena kirjoitti:
Siulhan onkii sit ollu mänö pääl, ko maanantakiks huomista luulit, huomenha onkii tää lepopäivä, tiijä sit, tullooks tuota nii levättyy :)
Kylhä mie siel joen yl käyn hyppimäs, pyssyypi tää kunto korkial, enkä oo monasti puonnu, tulloo ain välil uituukii :)
Ai siel on sadelt, tääl on tuo pouvan pekka paistant koko päivän, vielkii tuol tuo mollottaa :)
Shorsilois ko kuleksin pihal, nii jo pit sissään karkuun männä, naapurin emännät meinas kimppuun käyvä :)Kyllä se vaan helepotti kun huomasin että on vasta sunnuntai huomenna:)
Kaadoinkin tuota kirsikkaa lasillisen kun huomenna vapaapäivä:) Himskatti kun tekis mieli bilettämään:))
Olisi varmaan hauskaa sua vaklia siellä pusikossa kun yrität aina uudestaan,ja uudestaan hypätä yli:)))
Mie yritin käydä tässä välissä ulkonakin mutta en kyllä enää tohdi mennä.Tuuli sieppaa vielä mukaan:)) Saattaa tuua vielä sun ovelle:DMutta eihän se ookkaan pahin paikka:)
Olitko ihan varma että ei ollut niitä shotsiloisiakaan sulla jalassa kun niin kuumana kävivät...tai no varmaan haluaisivat riisua ne viimeisetkin housut sulta:)) - pahapena
aurinkoinen... kirjoitti:
Kyllä se vaan helepotti kun huomasin että on vasta sunnuntai huomenna:)
Kaadoinkin tuota kirsikkaa lasillisen kun huomenna vapaapäivä:) Himskatti kun tekis mieli bilettämään:))
Olisi varmaan hauskaa sua vaklia siellä pusikossa kun yrität aina uudestaan,ja uudestaan hypätä yli:)))
Mie yritin käydä tässä välissä ulkonakin mutta en kyllä enää tohdi mennä.Tuuli sieppaa vielä mukaan:)) Saattaa tuua vielä sun ovelle:DMutta eihän se ookkaan pahin paikka:)
Olitko ihan varma että ei ollut niitä shotsiloisiakaan sulla jalassa kun niin kuumana kävivät...tai no varmaan haluaisivat riisua ne viimeisetkin housut sulta:))Mänehän tok bilettämmään, jospa silt tuntuupi, ko hokasitkii, et huomenis onkii vast sunnuntaki ;)
Ai iha mieli tekis tulla vakkoilemmaa, ko mie hyppelen.
Jos tuo tuuli siut tänne lennättää, nii eihä tää mikkään paha paikka oo, enkä miekää oo paha ;)
Kyl miul ol shortsit jalas, muistaaksein ;)
Nyt mie lähen tekkee viel pienen iltalenkin, ko ilmakii on nii lämmin ja laulurastas vai mikä hää lienee lauleloo nii mukavan kuuloselt.
Sit mie alankii taas kuuntelee tukan kasvuu ;) - aurinkoinen...
pahapena kirjoitti:
Mänehän tok bilettämmään, jospa silt tuntuupi, ko hokasitkii, et huomenis onkii vast sunnuntaki ;)
Ai iha mieli tekis tulla vakkoilemmaa, ko mie hyppelen.
Jos tuo tuuli siut tänne lennättää, nii eihä tää mikkään paha paikka oo, enkä miekää oo paha ;)
Kyl miul ol shortsit jalas, muistaaksein ;)
Nyt mie lähen tekkee viel pienen iltalenkin, ko ilmakii on nii lämmin ja laulurastas vai mikä hää lienee lauleloo nii mukavan kuuloselt.
Sit mie alankii taas kuuntelee tukan kasvuu ;)No voisin mennäkkin mutta kun täällä on noi baarit kiinni ja vilkastuu vasta Juhannukselta ja sitten vasta ovat taas auki.
No varmaan saisin hihitellä siellä puiden takana sun touhuja:)) Niin ja jos vielä uimaankin menet;))
Niin samaa mieltä oon että olisi turvallinen paikka vaikka tuuli nakkaisikin sinne;)
Mie en kyllä vielä malti mennä nukkumaan kun olikin se sunnuntai huomenna:))
Pahiksein, ykkösein,,, pus pus pusssss,,,
sori että nyt vasta tulin kotiin,,, piilopirtti piti mukanaan,,, ja siellä oli kaikenmoista kivaa ;o))),,, Oli ruohonleikkuuta, kasvihuoneen uudistusta, ja pihakukkasten kohennusta,,, Siis kaikkea kivaa, you nou ;o))),,, pusssssss ;o))),,,- pahapena
Hyvänen aikanen ykkösein ;o)
Nytpä tul pussuu siinä määrin, et ei taija uni tulla simmuun ;o)
Ihanko puutarhuriks oot alkanu...siin sitä puuhaa piisaa...kaikenlaist mukavaa, ai nou ;o)...Tarvihteeko tulla selkää hieroo?...;o) pahapena kirjoitti:
Hyvänen aikanen ykkösein ;o)
Nytpä tul pussuu siinä määrin, et ei taija uni tulla simmuun ;o)
Ihanko puutarhuriks oot alkanu...siin sitä puuhaa piisaa...kaikenlaist mukavaa, ai nou ;o)...Tarvihteeko tulla selkää hieroo?...;o)Huh, oon ihan otettua,,, sie minnuu oot ootellu ;o))), tai tiesinhän mie sen,,, oonhan miekii sinnuu kaivannu,,, iltasella meinannu unetkii jäähä tulemati kun mietiny missä miun ykkösein on ;o))),,,
No miehä oon puutarhuri, kirvesmies, puuseppä, putkiasentaja, ja jokapaikan hyölä ;o))), en ees välillä tiiä että mikä oon milläkin hetkellä ;o))),,,
No kolottelloohan tuo selästä,,, notta varmaan jottain apuva siehen sais tietennii antaa,,, jouvaksie?,,, tai jouvathan sie ko mie pyyvän, tälleen nätisti ;o))),,,- pahapena
mokka-mari kirjoitti:
Huh, oon ihan otettua,,, sie minnuu oot ootellu ;o))), tai tiesinhän mie sen,,, oonhan miekii sinnuu kaivannu,,, iltasella meinannu unetkii jäähä tulemati kun mietiny missä miun ykkösein on ;o))),,,
No miehä oon puutarhuri, kirvesmies, puuseppä, putkiasentaja, ja jokapaikan hyölä ;o))), en ees välillä tiiä että mikä oon milläkin hetkellä ;o))),,,
No kolottelloohan tuo selästä,,, notta varmaan jottain apuva siehen sais tietennii antaa,,, jouvaksie?,,, tai jouvathan sie ko mie pyyvän, tälleen nätisti ;o))),,,Kylhän mie jouvan, mut en taija kerkee ku aamuks vaik het ottasin polkutapyörän essiin ;o)
Sullahan sit onkii monta ammattii, taijankii pyytää sinnuu remontti-mariks, jos jottain remontoitavaa tulloo ;o)
Eläkä sie miun takkii unijais mänetä, tallelhan mie oon, ikävissäin kylläkii ;o)
Nytkii tääl on lämpöö 23 varjos, taijankii lähtee viel lenkille myöhemmin iltasel, jot uni tulloo, muuten ei tulis, ku pusuja pistit tullee nii tuhottomast ;o)
Tai onhan mul se tyyny...jyy nou :o) pahapena kirjoitti:
Kylhän mie jouvan, mut en taija kerkee ku aamuks vaik het ottasin polkutapyörän essiin ;o)
Sullahan sit onkii monta ammattii, taijankii pyytää sinnuu remontti-mariks, jos jottain remontoitavaa tulloo ;o)
Eläkä sie miun takkii unijais mänetä, tallelhan mie oon, ikävissäin kylläkii ;o)
Nytkii tääl on lämpöö 23 varjos, taijankii lähtee viel lenkille myöhemmin iltasel, jot uni tulloo, muuten ei tulis, ku pusuja pistit tullee nii tuhottomast ;o)
Tai onhan mul se tyyny...jyy nou :o)No voihan :o(((,,, sie noppeena miehenä polkaset puol vällin, mie tuun autolla vastaan,,,
No oiskoon niin jotta monitoiminenkun oon, niin oma apu paras apu ;o))),,, juu, voinhan mie tullakkii siul hanslankariks,,, mut palakasta pittää ens sopia,,, ;o),, mie ku oon tämmönen rotunainen, niin en halavalla lähe,,, mie vaan pelekään tikkaille kiipeemistä, jotta kattojen ja seinien yläpuolinen maalaus ja restaurointi, se ei onnistu,,, mie en itteäin halua loukata puttoomisten kans,,, mennee imago nurin samalla;o))),,,- pahapena
mokka-mari kirjoitti:
No voihan :o(((,,, sie noppeena miehenä polkaset puol vällin, mie tuun autolla vastaan,,,
No oiskoon niin jotta monitoiminenkun oon, niin oma apu paras apu ;o))),,, juu, voinhan mie tullakkii siul hanslankariks,,, mut palakasta pittää ens sopia,,, ;o),, mie ku oon tämmönen rotunainen, niin en halavalla lähe,,, mie vaan pelekään tikkaille kiipeemistä, jotta kattojen ja seinien yläpuolinen maalaus ja restaurointi, se ei onnistu,,, mie en itteäin halua loukata puttoomisten kans,,, mennee imago nurin samalla;o))),,,Mikäs se sellane palakka on..talkootöitä tarkotin ;o)
Hyväsyvämmellisenä tuut tietennii avittaa, oisinhan mäkin lähtennä pyöräilee, mut perkules, unohtu toi ketjujen rasvaus, ei onnannukka nyt selän hierominen ;o) pahapena kirjoitti:
Mikäs se sellane palakka on..talkootöitä tarkotin ;o)
Hyväsyvämmellisenä tuut tietennii avittaa, oisinhan mäkin lähtennä pyöräilee, mut perkules, unohtu toi ketjujen rasvaus, ei onnannukka nyt selän hierominen ;o)Luonnossa aattelin maksaa,,, sitte syssymmällä kun vatut kypsyy,,, olisit saanu parilitraa kypsiä hyvässä paikassa kasvaneita vattuja,,,
Muista ny rasvat viikolla ne ketjut!!! tiiä vaikka viikolla, tai ainaskii ens viikolopun a ois tarvetta ;o),,,- pahapena
mokka-mari kirjoitti:
Luonnossa aattelin maksaa,,, sitte syssymmällä kun vatut kypsyy,,, olisit saanu parilitraa kypsiä hyvässä paikassa kasvaneita vattuja,,,
Muista ny rasvat viikolla ne ketjut!!! tiiä vaikka viikolla, tai ainaskii ens viikolopun a ois tarvetta ;o),,,Mä käväsin kaivelee kommerost tippakannun, et ketjut tulloo rasvattuu ;o)
Nyt taijan hilpasta sinne iltalenkille, et toi nukkusmar...eikus maija..;o)..tulis ja tuudittais mut höyhensaarille..enkäs lähe bilettää..kylhän sä sen tiijät ;o)
Funtsi, tääl toi mittari näyttää viel kahtakybää, oiskohan se koht kesä ;o)
Hyvät yöt ja mahoton PUSSSSSSSSSSSSS....;o) pahapena kirjoitti:
Mä käväsin kaivelee kommerost tippakannun, et ketjut tulloo rasvattuu ;o)
Nyt taijan hilpasta sinne iltalenkille, et toi nukkusmar...eikus maija..;o)..tulis ja tuudittais mut höyhensaarille..enkäs lähe bilettää..kylhän sä sen tiijät ;o)
Funtsi, tääl toi mittari näyttää viel kahtakybää, oiskohan se koht kesä ;o)
Hyvät yöt ja mahoton PUSSSSSSSSSSSSS....;o)Tiiähän mie,,, itekkii tuota telkkua tuossa tuijotellu,,,
Katellaan,,, mie ainakii otan sen tyynyliinan het tuohon soffatyynyn päälle,,, sitte mie hallaan sitä lujaa ;o))), eikös se niin pitönykki männä ;o)))
Hyvää nukkuaikaa, kivoja nukkuleffoja ja isosti PUSSSSSSSS,,,
Pahiksein,,, mie tuossa salaattia tein ison kupillisen,,, siks hiukan hippaseen tuli vastaus,,, sori :o(((,,,
- annikoo..
Kyl käyp katteeks....katetta varmaan kohta muuten tarvii täällä....siis pään päälle...näyttää nyt siltä....vaikka hieno päivä on ollut....
- pahapena
Meinaako sadetta pukkaa vai hellehattuuko katteeks tarvitset, päivä on todella ollut bueno :)
- annikoo..
pahapena kirjoitti:
Meinaako sadetta pukkaa vai hellehattuuko katteeks tarvitset, päivä on todella ollut bueno :)
Kukkahattutäditkin kastuu kohtapuoliin......synkäksi meni....mutta ehkä se noita nuoria voi hillitä .....no enpä tiedä.... kun nuori on ja intoa juhlia.....
- pahapena
annikoo.. kirjoitti:
Kukkahattutäditkin kastuu kohtapuoliin......synkäksi meni....mutta ehkä se noita nuoria voi hillitä .....no enpä tiedä.... kun nuori on ja intoa juhlia.....
Kyllähän toi juhlinta tänään monel nuorel tahtoo karata käsist, mut toivottavast ei kellekkään satu mitään vakavampaa.
Mul on pojanpoika yökyläs ja määräys on et klo 22.00 ollaan sit oven sisäpuolel tai tukka pöllyy ( ikä 14 v )
On naatittu, enemmän ja vähemmän jonkun kirosanankin kera välillä.;))
Tottakait sitä työssä oleva ihminen nauttii, kun muut bilettää.;-PNaatitaan naatitaan, mut kiroilusta 1€ sakko,,,
Biletetään joku toinen päivä, sillon kun toiset tippa linssissä on pakotettuja olemaan ihan kuuniallisesti ;o))),,,- pahapena
Mä mittään bilettäny oo, oon tehny kovasti tätä ajattelutyötä ;-P
Eläkä viljele niit kirosanoja, tee työtäs laulellen ;) mokka-mari kirjoitti:
Naatitaan naatitaan, mut kiroilusta 1€ sakko,,,
Biletetään joku toinen päivä, sillon kun toiset tippa linssissä on pakotettuja olemaan ihan kuuniallisesti ;o))),,,Mulle taisi tulla sitten roimasti sakkoja?;))
Satumainen.Nainen kirjoitti:
Mulle taisi tulla sitten roimasti sakkoja?;))
No laita sinne sakkokuppirahastoon,,, mä sitte lasken ne viikon kuluttua ;o))),,,
mokka-mari kirjoitti:
No laita sinne sakkokuppirahastoon,,, mä sitte lasken ne viikon kuluttua ;o))),,,
Taitaa tulla konkurssi nyt mulle.;-P
Sauna odottaa...ja sähkölasku.;))- oikea.heippa.
Sauna odottaa...ja sähkölasku.;))Sauna, sähkölasku ja kirosanasakot. On siinä lauantai-iltaa tarpeeksi.
pahapena kirjoitti:
Eläkä viljele niit kirosanoja, tee työtäs laulellen ;)Pahis ;o))),,, etkö oo bilettäny?,,, ;o))) en usko (*_*), tai uskonhan mä,,,
oikea.heippa. kirjoitti:
Sauna, sähkölasku ja kirosanasakot. On siinä lauantai-iltaa tarpeeksi.
Saunan yliajasta tulee se sähkölasku.;)
Kun kiuas on jo kuumana ollut jonkun aikaa, ei passaa notkua tässä kauan.;)Satumainen.Nainen kirjoitti:
Sauna odottaa...ja sähkölasku.;))No laita ensviikolla sinne sakkokuppiin ne kirosanojen fyffet,,, mut muista,,, mä olen se kirjanpitäjä ,ja pidän tarkan rätingin ;o))),,,
Paljokos nyt arvelet olevan koossa,,, mieti joka heleketin sana,,, kyllä sä muistat ne,,, ;o))),,,- oikea.heippa.
Saunan yliajasta tulee se sähkölasku.;)
Kun kiuas on jo kuumana ollut jonkun aikaa, ei passaa notkua tässä kauan.;)Juu no sassiin lauteille, ällös turhaan kuluta sähköä. Palstat on ja pysyy:) Sauna ei saa odottaa.
mokka-mari kirjoitti:
No laita ensviikolla sinne sakkokuppiin ne kirosanojen fyffet,,, mut muista,,, mä olen se kirjanpitäjä ,ja pidän tarkan rätingin ;o))),,,
Paljokos nyt arvelet olevan koossa,,, mieti joka heleketin sana,,, kyllä sä muistat ne,,, ;o))),,,Saanko anteex, jos laitan kätösen raamatulle ja rukoilen sata kertaa?;)
oikea.heippa. kirjoitti:
Juu no sassiin lauteille, ällös turhaan kuluta sähköä. Palstat on ja pysyy:) Sauna ei saa odottaa.
Kauheelta tuntuis, jos tuo sauna juoksis karkuun...eikä odottais.;)
Okkei okkei...sä voitit.;)pahapena kirjoitti:
Eläkä viljele niit kirosanoja, tee työtäs laulellen ;)Jaa mun laulut oli tästä karannut? Hauskaa iltaa Penalle.:)
- oikea.heippa.
Kauheelta tuntuis, jos tuo sauna juoksis karkuun...eikä odottais.;)
Okkei okkei...sä voitit.;)Jos siinä on pyörät alla, voi olla että sauna on kadonnut joku aamu:)
- pahapena
Jaa mun laulut oli tästä karannut? Hauskaa iltaa Penalle.:)
Ehtoota, ehtoota ;)
Onkohan mul joku selkämania, ku tahtosin selänpesijäks sulle ja mokka-marin selkää ois kiva hieroo ;-P Satumainen.Nainen kirjoitti:
Saanko anteex, jos laitan kätösen raamatulle ja rukoilen sata kertaa?;)
No tän kerran,,, mutta muista ette ala pyllistelemään minnekkään päin,,, se menee kuitenki ketuille,,, ;o),,, ja muista kirjottaa päiväkirjaan aavemaria ainakin kymmenen kertaa ;o))),,,
pahapena kirjoitti:
Ehtoota, ehtoota ;)
Onkohan mul joku selkämania, ku tahtosin selänpesijäks sulle ja mokka-marin selkää ois kiva hieroo ;-PIhan selvästi oot maanikko.;D
Eihän se hieronta pahaa tekisi, kun vaan osaa hieroa oikeista paikoista oikealla ajalla.;))oikea.heippa. kirjoitti:
Jos siinä on pyörät alla, voi olla että sauna on kadonnut joku aamu:)
Heipalle.;) Sauna oli tallessa vielä, mutta yhtenä jouluna meinasi karata meidän uuni, kun eräs löi pökköä pesään niin paljon, että laki halkesi uunista.;)
Tuli mieleen Kalle Päätalo ja se muurari, joka rakensi uunia hirsiarinan päälle....ja ne sanat: se uuni vaihtaa paikkaansa...;)
Meinasi karata meidän uuni ulos jäähylle, kun sille tuli liian kuuma.;))mokka-mari kirjoitti:
No tän kerran,,, mutta muista ette ala pyllistelemään minnekkään päin,,, se menee kuitenki ketuille,,, ;o),,, ja muista kirjottaa päiväkirjaan aavemaria ainakin kymmenen kertaa ;o))),,,
Ei oo tapana pyllistellä, edes Mekkaan päin.;))
Okei...mä olen kilttinä kuin pieni sieni nyt.=)
täältä alariviltä toivottelen mukavaa päivää takas penalle :-)
mokka-mari kirjoitti:
Basa,,, saakos täältä rivien välistä toivotella sinulle ja HÄNELLE kivaa kesää ;o))),,,
Ja minä toivotan tästä rivin alta samaa!;)
mokka-mari kirjoitti:
Basa,,, saakos täältä rivien välistä toivotella sinulle ja HÄNELLE kivaa kesää ;o))),,,
tokihan saa ja ilolla semmosia toivotuksia lueskelen ja jytky-rystyllä takaisin kimpautan :-)
- pahapena
BASA !
Tää on kääntyny jo iltapuolelle, mut eihän tollaset pikkuseikat meit haittaa ;)
Meillehän on tärkeintä, et olut on about 7 asteista ja maukasta ;)
Hyvää illanalkua takasinpäin. Satumainen.Nainen kirjoitti:
Ja minä toivotan tästä rivin alta samaa!;)
astun askeleen alemmas ja toivotan mukavaa päivää vielä alemmalta riviltä :-)
- exnikki
Vaatimattomuus kaunistaa, mutta sidu maistuu edelleen ja tuon siivittämänä....
http://www.youtube.com/watch?v=-82VZ521iY0
----
huomenna fillarilla pitkin ojan pohjia.. ;-)) pahapena kirjoitti:
BASA !
Tää on kääntyny jo iltapuolelle, mut eihän tollaset pikkuseikat meit haittaa ;)
Meillehän on tärkeintä, et olut on about 7 asteista ja maukasta ;)
Hyvää illanalkua takasinpäin.pena!
taas jälleen kerran huomaan miten menit suoraan asian ytimeen. moista luotettavuutta ei oo koettu sitten lada 1200 ällän jossa oli kampi starttimoottorin keljuilun varalle!
anteeksi proosallinen vertauskuva :-)kielibasa kirjoitti:
tokihan saa ja ilolla semmosia toivotuksia lueskelen ja jytky-rystyllä takaisin kimpautan :-)
Kerroppa HÄNELLEKKIN terkut ;o))),,,
mokka-mari kirjoitti:
Kerroppa HÄNELLEKKIN terkut ;o))),,,
kerron kyllä, kiitoksia kovasti :-)
- pahapena
exnikki kirjoitti:
Vaatimattomuus kaunistaa, mutta sidu maistuu edelleen ja tuon siivittämänä....
http://www.youtube.com/watch?v=-82VZ521iY0
----
huomenna fillarilla pitkin ojan pohjia.. ;-))Vanha kunnon Louishan siin veti mukavan tuntusen biisin.
- exnikki
pahapena kirjoitti:
Vanha kunnon Louishan siin veti mukavan tuntusen biisin.
niinhän tuo hoilas ;-)) Oon jotenkin jäänyt koukkuun tuohon Vahvakäden jazziin.. Kumman kaunista ja tunteella tuleepi.. ;-))
tuossa muutama, jos sattuu kiinnostamaan...
http://www.youtube.com/watch?v=U-Oz5Xmi2ew&feature=list_related&playnext=1&list=AVGxdCwVVULXfC9Q-wGwVaotcA_HZcgIfU - pahapena
exnikki kirjoitti:
niinhän tuo hoilas ;-)) Oon jotenkin jäänyt koukkuun tuohon Vahvakäden jazziin.. Kumman kaunista ja tunteella tuleepi.. ;-))
tuossa muutama, jos sattuu kiinnostamaan...
http://www.youtube.com/watch?v=U-Oz5Xmi2ew&feature=list_related&playnext=1&list=AVGxdCwVVULXfC9Q-wGwVaotcA_HZcgIfUJees musaa, mulle on toi blues jotenkin kolahtanu mieleen, varsinkin just nää vanhemmat starat. Aikoinaan kun ne veteli sitä akustisella skitalla, kylhän noi B.B. King ja em. Gary Moorekin sai sähköskitasta ihan kuultavii soundeja esiin.
- exnikki
pahapena kirjoitti:
Jees musaa, mulle on toi blues jotenkin kolahtanu mieleen, varsinkin just nää vanhemmat starat. Aikoinaan kun ne veteli sitä akustisella skitalla, kylhän noi B.B. King ja em. Gary Moorekin sai sähköskitasta ihan kuultavii soundeja esiin.
-siedettäviä juuh;)) Tässä lisää sulateltavaa....:-)) Onko tuttu?
ELP
http://www.youtube.com/watch?v=Gm1OJ0LAgt4 pahapena kirjoitti:
Jees musaa, mulle on toi blues jotenkin kolahtanu mieleen, varsinkin just nää vanhemmat starat. Aikoinaan kun ne veteli sitä akustisella skitalla, kylhän noi B.B. King ja em. Gary Moorekin sai sähköskitasta ihan kuultavii soundeja esiin.
Tässäpä sitä tulee taas kerran.;)
http://www.youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1197043Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1164811L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa624064TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6932134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2431520- 661388
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581378Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531326Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121002