Palvelen Jehovaa koko sielustani

Matt. 22:37

http://youtu.be/5is353hktKs
. Jehova, oi Suvereeni,
sua rakastan ja ain tottelen.
Koskaan en sua pettää voisi,
saat aina täyden antaumuksen.
Käskysi nyt nöyrästi täytän,
tahtosi teen mielelläni

Sinua, oi Jumalani,
palvelen koko sielustani

18

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahve in siempre

Se on hienoa, että palvelet Jumalaa. Tiesitkö vain, että Jumalanpalveluksesi on turhaa ilman Jeesusta Kristusta. Sillä jolla ei ole poikaa, sillä ei ole isääkään. Monet ovat ne jotka kadotukseen joutuvat ja jotka sanovat: "Sinua minä Herrani palvelin". Pelastus ei ole Jehovassa, vaan yksin Jeesuksessa Kristuksessa ja joka kieltää Jeesuksen jumalisuuden, kieltää Isän.

• psalmi 98:1

Nyt sävel soi, ja uusi laulu kertoo:
        jo alkanut on valta Kristuksen.
        Myös syntynyt on puhdas uusi kansa,
        ja tervehtii se häntä iloiten:

Nyt Jehovaa käy palvomaan,
        vie sanomaa Kuninkaastaan.
        Voit oppia tän Valtakunnan laulun
        ja ylistää näin suurta nimeään
        http://youtu.be/YhhJHTTejwg

• Kristus esimerkkimme

Laulu 5
        Kristus, Esimerkkimme
        (Roomalaisille 5:8)
        1. Kun antoi Jehova maan päälle Poikansa,
        rakkauden suuren näin ilmaisi hän.
        On Kristus leipämme, hän kuoli vuoksemme,
        ja kauttaan saada nyt voi elämän.
        http://youtu.be/QJlvxXVRODc

• Jehova in siempre

Pelastus on yksin Jeesuksessa. Käänny pian ennenkuin joudut kadotukseen!

• Yasū‘

Pimeyden voimat hyökkäävät Jeesuksen nimeä, avukseen huutavia/huutaneita
        vastaan.
        Jeesuksen tähden heitä vainotaan.-----
        - - -
        Suomenkielinen nimi Jeesus tulee latinan sanasta Iēsus, joka perustuu kreikan sanaan Iēsoûs (kreik. Ἰησοῦς).
        Tämä puolestaan on transkriptio alkuperäisestä arameankielisestä nimestä, Jēšūa‘ (ישוע),
        joka taas on kehittynyt Vanhan testamentin hepreankielisestä muodosta Jehōšūa‘ (יהושע).
        Nimen alkuperäinen merkitys on ”Jahve pelastaa”.
        Myös arabiankieliset kristityt käyttävät arameasta johdettua nimimuotoa Yasū‘ (يسوع).
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesus_islaminuskossa#Sanan_alkuper.C3.A4

Nimi Jeesus tarkoittaa siis =="JAHVE PELASTAA "
        Jeesus tuli "Isänsä nimessä"....pelastukseksi ihmiskunnalle.
        Kiitetty olkoon Jahven nimi...
        ..
        Joel 2:32
        32 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avukseen Jehovan nimeä, pääsee turvaan, ----
        .
        Sefanja 3: 9 Sillä silloin minä muutan kansoille puhtaan kielen, jotta ne kaikki huutaisivat avukseen Jehovan nimeä palvellakseen häntä olka olkaa vasten.’

Apt 2:21Ja jokainen, joka huutaa avukseen Jehovan nimeä, pelastuu.”

Roomalaisille 10:13

"Ja jokainen, joka huutaa avukseen Jehovan nimeä, pelastuu.”

• Einari Kare
        Yasū‘ kirjoitti:

Pimeyden voimat hyökkäävät Jeesuksen nimeä, avukseen huutavia/huutaneita
        vastaan.
        Jeesuksen tähden heitä vainotaan.-----
        - - -
        Suomenkielinen nimi Jeesus tulee latinan sanasta Iēsus, joka perustuu kreikan sanaan Iēsoûs (kreik. Ἰησοῦς).
        Tämä puolestaan on transkriptio alkuperäisestä arameankielisestä nimestä, Jēšūa‘ (ישוע),
        joka taas on kehittynyt Vanhan testamentin hepreankielisestä muodosta Jehōšūa‘ (יהושע).
        Nimen alkuperäinen merkitys on ”Jahve pelastaa”.
        Myös arabiankieliset kristityt käyttävät arameasta johdettua nimimuotoa Yasū‘ (يسوع).
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesus_islaminuskossa#Sanan_alkuper.C3.A4

Nimi Jeesus tarkoittaa siis =="JAHVE PELASTAA "
        Jeesus tuli "Isänsä nimessä"....pelastukseksi ihmiskunnalle.
        Kiitetty olkoon Jahven nimi...
        ..
        Joel 2:32
        32 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avukseen Jehovan nimeä, pääsee turvaan, ----
        .
        Sefanja 3: 9 Sillä silloin minä muutan kansoille puhtaan kielen, jotta ne kaikki huutaisivat avukseen Jehovan nimeä palvellakseen häntä olka olkaa vasten.’

Apt 2:21Ja jokainen, joka huutaa avukseen Jehovan nimeä, pelastuu.”

Roomalaisille 10:13

"Ja jokainen, joka huutaa avukseen Jehovan nimeä, pelastuu.”

Jeesus on Jehova,amen.

• - helel -
        Einari Kare kirjoitti:

Jeesus on Jehova,amen.

Jeesus ei ole Jehova, eikä asiaa muuta miksikään aamenet.

• Einari Kare
        - helel - kirjoitti:

Jeesus ei ole Jehova, eikä asiaa muuta miksikään aamenet.

Jeesus on nimeenomaan Jehova,amen

• Einari Kare kirjoitti:

Nimenomaan ei ole.
        Piste.

• party-party ;)
        Einari Kare kirjoitti:

Einari Kare5.6.2011 20:24
        Jeesus on nimeenomaan Jehova,amen.
        --
        saisinko perustelut tuohon outoon väittämään?

Mun faija on mun Isä- mä olen sen Poika. ---

Jos Poika on Faija, mä olen..ööh--
        mä olenkin mun Faija?

Kiva, pääsen nuoren äitipuoleni punkkaan budjaamaan, painukoon Faija mun ruttunaamasen läskin muijan luo ;D

• ko.koo

Rahojesi ja mielenterveytesi pelastus on, kun et usko kaiken maailman mielikuvitusolentoihin.

• - helel -

Kookoo-parka. Täällä sitä vaan kiukutaan kun pukamat hiertävät. Ehkä Jehova on lähettänyt ne sinulle rangaistukseksi?

Kevennetään hiukan:

Junassa nuori pari ja vanhempi mies istuvat samassa osastossa.
        Tyttö näyttää siltä että hänen olonsa ei ole niitä kaikkein mukavimpia, joten poikaystävä tietysti tiedustelee syytä hänen huonoon oloonsa.
        "Päätäni särkee", sanoo tyttö.
        Nuorimies suutelee häntä otsaan ja kysyy: "Onko nyt parempi?"
        "Kyllä", sanoo tyttö.
        Poika tiedustelee sattuuko tyttöä muualle ja tyttö näyttää huuliaan. Ja niinpä poikaystävä suutelee tyttöä huulille.
        "Parempi nyt?"
        "Paljon parempi"
        "Sattuuko vielä johonkin?"
        Tyytö osoittaa niskaansa ja poika suutelee häntä osoitettuun paikkaan.

Julkiseen lepertelyyn ärsyyntynyt vanhempi mies kääntyy nuoren miehen puoleen ja kysyy: "Anteeksi mutta hoidatko myös peräpukamia?".

• Lue kirjasta

Palvelet oman sanasi mukaa masoreetti jäljentäjien peitesanaa 'JeHoWaH'. Ei se ole, eikä ole tarkoitettukkaan, nimeksi millekkään.

• Pupil

Tunnetko uskontokuntasi historiaa? Uskotko, että Jehovan todistajien Vartiotorniseura on äänitorvi taivaasta?

Miksi kaikkivaltias Olento kaikista ihmisistä ja järjestöistä olisi valinnut ‘äänitorvekseen’ C.T. Russellin, tunnetun okkultistin ja Voidellun vastaisen siionisti-vapaamuurarin? Miksi hän yleensäkään valitsisi toista äänitorvea, maanpäälle hänen poikansa sijalle? Taivaasta lähetetty poikansa, on edelleen ainut välimies ja hänen sanansa opettaja? Opetuksensa hän ihmisenä opetti kasvokkain apostoleilleen, jotka kirjoittivat kaiken kirjoihin. Se joka väittää olevansa muu äänitorvi, on laiton sellainen ja osoittaa suurta epäuskoa kaikkivaltiaan Olennon Pojan kuolemasta ylösnousemiseen.

• wikitietoa

Jahve eli Jehova (hepreaksi ‏יְהֹוָה,‎

ilmaistaan joskus kreikankielisellä termillä Tetragrammi, "neljä kirjainta")
        on Jumalan nimi heprealaisessa Raamatussa
        eli Vanhassa testamentissa,
        ja se muodostaa pohjan juutalaisuuden ja muiden vanhaa seemiläistä kulttuuriperimää olevien yksijumalisten uskontojen, kuten kristittyjen ja islaminuskoisten, jumala-käsitykselle.

Nimi suomennetaan tavallisesti ”minä olen”.
        Tarkemmin sanottuna se on hepreankielen verbin ha·wah´ ’tulla [joksikin]’ imperfektiivinen kausatiivimuoto; ’hän saattaa tulemaan [joksikin]’.

Nimen alkuperäinen ääntämisasu on todennäköisesti ollut Jahve, mutta sanaan on liitetty vokaalimerkit sanasta Adonai, Herra, jolloin syntyy muoto Jehova. Vokalisoinnin tarkoituksena on estää lukijaa vahingossa lausumasta pyhää nimeä.
        Kristittyjen käyttämissä Raamatunkäännöksissä käytetään usein Herra-sanaa
        tai muuta kiertoilmausta Jahve-sanan sijaan.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Jahve

• Your friend

Vartiotorni ei ole opettanut sinulle koskaan mikä palvontasi kohde on. Suggestio voimalla se on riepotellut sinua valheen silmin kohti Vartiotorni järjestön johdon päämäärää, Uutta asiainjärjeltystä, joka hanke ei ole taivaasta. Jehova, on masoreettien keksintö ja Jehovantodistajat on JF Rutherfordin keksintö.

Logonsamukainen torni-järjestö toimii suggestiovoimalla. Kun sen suggestio on ihmiseen vaikuttanut, hänen silmänsä sokaistuu näkemästä; hänen korvansa lukkiutuu kuulemasta – totuutta. Varo siis, valevälimiehen luiopiokirjallisuutta ja luopiosivustoja, jotta et tarttuisi heidän suggestiosiirappiinsa, niinkuin kärpänen takertuu kärpäspaperiin. Kärpäspaperiin jääneiden korvat on soitettu kuuroiksi, toitottamalla 'muka nimeä' jehova ja hänen silmänsä häikäisty psykedeellisin kuvin ja suggestiovertauksin. Eivät he edes enään tajua sanan ’jehowah’ alkuperää, vaan luulevat raamatussa kaikkien vanhurskaiden olleen Rutherfordin (1931) jehovantodistajia.
      Masoreettijäljentäjien, JHWH:n vokalointeja on kolme. Heidän vokalointinsa eivät ehdota tetragrammin lausumismuotoa, eikä yksikään heidän JHWH vokaloinneistaan ole nimisana (substantiivi). Vokaalit, neljän konsonantin seassa, tarkoitetaan vain viitteeksi, mitä sanaa milloinkin haluttiin lukijan käyttävän JHWH:n sijalla, peitteenä. Kts. alla.
      1. JeHoWaH lisätty (oa, adonin vokalit) vihjataan: sano adon (herra).
      2, JeHoWiH lisätty (oi, elohim vokalit) vihjataan: sano Elohim (Kaikkivaltias).
      3. JeHWaH lisätty (ae, ’ha'Šemin vokalit) vihjataan: sano ha'Šem (nimi).
      Lähde: (Wikipedia, The Free Encyclopedia, on-line) JAHVE / Alkuperä
      Jehowah, jehovih ja jehvah, eivät ole nimiä ja masoreettien keksiminä, ne kukin ovat samanarvoisia vihjeitä, kustakin peitesanasta, jota käyttää.
      Nimi ei ole mikä tahansa sana, jonka kirjainten joukossa esiintyy tetragrammin konsonantit. Heprean konsonanteista (jod he wav he) יהוה | JHWH, tulee suomeksi OLET, substantiivina. Konsonantit (alef he jod he) אהיה | ’HJH, lausutaan hepreaksi ”ehje”, suomeksi OLEN, ~ Olento, substantiivina.
      Mooses kuuli nimenä ’ehje’, olen.
      Vaikka joissakin raamatunkäännöksissä JHWH on korvattu tekstissä masoreettien yhdellä peitevihjeellä ’jehowah’, se ei muuta merkitse, kuin vihjettä: ’sano adon (herra)’. Siitä seuraa, että J. F. Rutherfordin keksimä ja 1931 alaistensa seurassa käyttöön ottama nimi ’Jehovan todistajat’, merkitsee, että he ovat yhden masoreettien vihjesanan todistajia. Miten kukaan raamatun heprelaisista alkuperäiskirjoittajista, olisi käyttänyt korkeimasta Olennosta, masoreettien keksimää sanaa ’jehowah’: sano herra? Kaikkivaltiaan vanhin poika, ihmispojaksi tultuaan, käytti valtavimmasta Olennosta nimeä, Isä. Hänen aidot opetuslapsensa, saavat myös käyttää tuota nimeä. Opettaja sanoo Ilm 2:13 Antipasta todistajakseen:

”Sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä Saatana asuu.”

Hänen oppilaansa ovat myöskin hänen palvelijoitaan:

Juudas, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja Jaakobin veli, kutsutuille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesukselle Kristukselle varjellut. – Juud 1:1.

-- sitä varten, että minä olisin Kristuksen Jeesuksen palvelija pakanain keskuudessa... – Room 15:16.

Suoraa palvelu suhdetta opetuslapsilla Isään ei ole, vaan kaikki tapahtuu Pojan kautta. Hän on opetuslasten ainut edustaja Isään päin. Älä usko valhetta, lähtekää pois heidän yhteydestään, ettette tulisi heidän synteihinsä osalliseksi.

• NIMI ?

-”Sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoan-
        Mikä on tämä NIMI jonka Jeesus rukoili pyhitettävän..ei kait sentäs PIILOTETTAVAN?

• - helel -

Siis täysin uskomatonta. Edes yhdessä aloituksessa ei saa todistaja rauhassa puhua uskostaan kun sinne on pakko tunkea exien propagandaa. Teillä on noita juttuja jo niiiiiin monessa aloituksessa että lopettakaa tuo häiriköinti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe