Profetia-asia vastaan pilkkaaminen
Toistuvasti tällä foorumilla eksytään pois palstan aiheesta: profetiat, näyt, jne. Toki keskustelua tulee käydä, esitellä näkemyksiään, jne. Mutta se krooninen pilkkaaminen, jota täällä on harjoitettu lakkaamatta, ei ole tämän palstan aiheeseen kuuluva. Esimerkki.
Täällä avattiin ketju otsikolla Jumala tekee ihmeitä. Sen sisältö kuuluu loogisesti ja aiheensa mukaisesti profetia-alueeseen. Kysymys on ollut todistettavista tapahtumista, selkeistä ihmeistä ja Jumalan johdatuksesta. Mitä siitä seurasi?
Ensimmäinen vastaus oli ”nikki” 234eg. Siitä alkoi runsas multinikki-sarja. Kaikissa oli ”sama ääni kellossa”: pilkkaamista, solvausta, Jumalan tekojen kiistämisyritystä. Ketjussa esiintyi seuraavat nimmarit, joissa kaikissa pahansuopaa, ilkeilyä, herjoja...
234 eg - 23w4 - 123werd - 35r4ft - 243et - 23gewr - 4345tx – 2q3wer 234egwr – 32gewr – 23q4ew – 123qwer...... ja lisääkin vielä näkyy ketjun loppupuolella...
Toki nikkeilyä voi harjoittaa? Ei se laitonta ole. Mutta sisältö? Kun em. numero-nikki-sarjan tekstit ovat lähes 100 % pilkkaa ja herjaa toisen ihmisen uskoa, Jumalaa ja ihmeellisiä ja iloisia Jumalan tekoja kohtaan --- ”jäljet johtava sylttytehtaalle”. ....Täällä on esiintynyt ”pääpilkkaaja” - joka on ottanut missiokseen pilkata uskovia, uskovien Raamattua, profetioita, Jumalaa, Israelia,jne
Siis: tämä EI OLE kroonisen pilkkaamisen otsikoitu foorumi! Jokainen saa pitää vakaumuksensa, ateisminsa, skeptisyytensä. Toisten uskovakaumuksen krooninen herjaaminen ei tänne kuulu. Keskustelu on näkemusten vaihtamista. Ei loputtomia tyhjiä ja onttoja ”väitteitä”.
Sokea voi väittää: ei ole olemassa aurinkoa kun MINÄ en sitä koskaan ole nähnyt!
Kuuro voi väittää, ei voi olla olemassa musiikkia, kun MINÄ en sitä koskaan kuullut.
Jaloistaan halvaantunut voi väittää, ettei kukaan voi juosta maratonia, kun MINä en siihen pysty...
Ja jumalaton voi väittää, ei ole Jumalaa, kun MINÄ niin väitän. Väitän ja tehostan sitä Jumalan ja uskovien solvaamisella...
Aika aikaansa kutakin...
Profetiat vai pilkkaaminen?
107
398
Vastaukset
- Totisesti on näin
Totisesti!! Tässäkin ketjussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890838
Nuori ihminen kertoi vilpittömästi näkynsä ja heti oli iljettävä, rienaava pilkkaaja kimpussa, nimitellen saatanan palvonnaksi ja eksytykseksi.- -jarmo-
Tämän viestiketjun aloittaja varmasti tarkoitti yleisesti ottaen uskoa. Sen sijaan saatanan palvonnaksi ja eksytykseksi nimitteleminen ei ole pilkkaamista.
Hyvin perusteltuna saatanan palvonta on vain henkien tunnistamista ja mantrat ja meditoinnit ovat juuri sitä kaikessa eksytyksessään.
Linkissä oleva Nuori20vee: näyssä ei ole Jumalaa eikä Pyhän Hengen olemusta. Nimeä sinä Jumalasi, niin minä nimeän omani:
Minun Jumalani on Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala ja Herrani on Jumalan poika, Jeesus Kristus, joka kuoli Golgatalla syntieni tähden, jotta minullakin olisi elämä.
Liittämäsi linkki on ekytystä pahimmassa muodossa, enkä minä sitä pilkkaa, koska taustalla tosiaan ovat henkimaailman aikaansaamat asiat. Nuo henget eivät vaan palvele Jumalaa. - Raamatun sana
-jarmo- kirjoitti:
Tämän viestiketjun aloittaja varmasti tarkoitti yleisesti ottaen uskoa. Sen sijaan saatanan palvonnaksi ja eksytykseksi nimitteleminen ei ole pilkkaamista.
Hyvin perusteltuna saatanan palvonta on vain henkien tunnistamista ja mantrat ja meditoinnit ovat juuri sitä kaikessa eksytyksessään.
Linkissä oleva Nuori20vee: näyssä ei ole Jumalaa eikä Pyhän Hengen olemusta. Nimeä sinä Jumalasi, niin minä nimeän omani:
Minun Jumalani on Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala ja Herrani on Jumalan poika, Jeesus Kristus, joka kuoli Golgatalla syntieni tähden, jotta minullakin olisi elämä.
Liittämäsi linkki on ekytystä pahimmassa muodossa, enkä minä sitä pilkkaa, koska taustalla tosiaan ovat henkimaailman aikaansaamat asiat. Nuo henget eivät vaan palvele Jumalaa.Päivämäärien ennustelu ja erilaisten ennusmerkkien tulkitseminen on Raamatun sanan mukaisesti myös saatanan palvontaa ja eksytystä:
3. Moos. 19:26: Älkää merkeistä ennustelko.
5. Moos. 18:10: Älköön keskuudessasi olko ketään, joka ... ennustelee merkeistä
Jer 14:14: Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille. - -jarmo-
Raamatun sana kirjoitti:
Päivämäärien ennustelu ja erilaisten ennusmerkkien tulkitseminen on Raamatun sanan mukaisesti myös saatanan palvontaa ja eksytystä:
3. Moos. 19:26: Älkää merkeistä ennustelko.
5. Moos. 18:10: Älköön keskuudessasi olko ketään, joka ... ennustelee merkeistä
Jer 14:14: Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille.Täytyy sanoa, että jo nyt oli kaukaa haettua juttua. Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja etsit vain sopivat Raamatun paikat korostaaksesi näkemystäsi. Aikanaan saat tuosta joutua jopa vastaamaankin.
...vai että oikein saatanan palvontaakin vielä! Kaikkea sitä kuulee. - Itseksesköyskiskelet
-jarmo- kirjoitti:
Täytyy sanoa, että jo nyt oli kaukaa haettua juttua. Tuo on vain sinun oma mielipiteesi ja etsit vain sopivat Raamatun paikat korostaaksesi näkemystäsi. Aikanaan saat tuosta joutua jopa vastaamaankin.
...vai että oikein saatanan palvontaakin vielä! Kaikkea sitä kuulee.On muuten karsean iso tuo tukki sun silmässä. :)
- -jarmo-
Itseksesköyskiskelet kirjoitti:
On muuten karsean iso tuo tukki sun silmässä. :)
Katsos peiliin niin näet kuinka sulla on kokonainen kymppipyöräinen tukkikuormarekka ajanut silmääsi. Älä sinä ala katsella muiden silmiä, johan se on jo Raamatussa varoitettu.
- Uks. usk.
-jarmo- kirjoitti:
Katsos peiliin niin näet kuinka sulla on kokonainen kymppipyöräinen tukkikuormarekka ajanut silmääsi. Älä sinä ala katsella muiden silmiä, johan se on jo Raamatussa varoitettu.
Raamatussa varoitetaan juurikin sinunlaisistasi. Eksyttäjistä.
- -jarmo-
Uks. usk. kirjoitti:
Raamatussa varoitetaan juurikin sinunlaisistasi. Eksyttäjistä.
Kerro ihan mielellään tarkemmin? Haluan tietää mitä oikein tarkoitat ja millä perusteella! En halua kuulla vain että olet eksyttäjä, vaan miksi?
Jos olet kerran uskova, niin sinun kuuluu perustella kammottavat puheesi.
Ota huomioon, että eksytänkö minä Pois Jeesuksesta Kristuksesta ja millä perusteella niin tekisin?
Toinen asia että missä kohtaa sanoissani poistan Jeesuksen Kristuksen työn merkityksen tai Hänen armonsa olemassaolon? - Shalom!
-jarmo- kirjoitti:
Kerro ihan mielellään tarkemmin? Haluan tietää mitä oikein tarkoitat ja millä perusteella! En halua kuulla vain että olet eksyttäjä, vaan miksi?
Jos olet kerran uskova, niin sinun kuuluu perustella kammottavat puheesi.
Ota huomioon, että eksytänkö minä Pois Jeesuksesta Kristuksesta ja millä perusteella niin tekisin?
Toinen asia että missä kohtaa sanoissani poistan Jeesuksen Kristuksen työn merkityksen tai Hänen armonsa olemassaolon?En ole tuo, jolta vastausta pyysit, mutta laitan silti mielipiteeni.
Täällä ylipäätään uskovat - sinä, minä, kuka vain meistä - korostavat yleensä ihan liikaa sitä oppia, mikä kumminkin perustuu vain kunkin omaan ymmärrykseen. "Kullekin uskonsa ja ymmärryksensä mukaan" eli oppiriitoja ei minun mielestä pitäisi edes olla olemassa, eikä tuollaisia eksyttäjä-väitteitäkään. - -jarmo-
Shalom! kirjoitti:
En ole tuo, jolta vastausta pyysit, mutta laitan silti mielipiteeni.
Täällä ylipäätään uskovat - sinä, minä, kuka vain meistä - korostavat yleensä ihan liikaa sitä oppia, mikä kumminkin perustuu vain kunkin omaan ymmärrykseen. "Kullekin uskonsa ja ymmärryksensä mukaan" eli oppiriitoja ei minun mielestä pitäisi edes olla olemassa, eikä tuollaisia eksyttäjä-väitteitäkään.Kiitos sanoistasi, olen täysin samaa mieltä.
On olemassa paljon pikkuasioita, joista joku nostaa suuren "valheen", vaikkei ole edes tutustunut aiheeseen. Se vaan ei kuulu jonkin toisen opinsuuntiin ja siksi se demonisoidaan, sekä pahinta, sen kertojan sielu tuomitaan jo valmiiksi. Kauheinta siinä on vielä se, ettei niillä pikkuasioilla (oliko Jeesuksella pitkä, vai luhyt tukka) ole mitään merkitystä kenenkään pelastuksen kannalta.
Hyvää jussia! - Näin on.
-jarmo- kirjoitti:
Kiitos sanoistasi, olen täysin samaa mieltä.
On olemassa paljon pikkuasioita, joista joku nostaa suuren "valheen", vaikkei ole edes tutustunut aiheeseen. Se vaan ei kuulu jonkin toisen opinsuuntiin ja siksi se demonisoidaan, sekä pahinta, sen kertojan sielu tuomitaan jo valmiiksi. Kauheinta siinä on vielä se, ettei niillä pikkuasioilla (oliko Jeesuksella pitkä, vai luhyt tukka) ole mitään merkitystä kenenkään pelastuksen kannalta.
Hyvää jussia!Sinulle ja muille samoin hyvää jussia!
- 234eqr
Tällä palstalla, jos missä, ovat eräät höpöttäjät ansainneet itse kaiken mahdollisen irvimisen, jota saavat. Sen verran ohuesta yläpilvestä tarinansa ovat.
- NO jaaHas
234eqr
Niin sinähän sen tiedät mikä on totta ja mikä ei, tiedät kuka keksii päästänsä tarinansa ja mikä on todella tapahtunut. Taidat olla itse elämäsi herra ja pidät itseäsi ylempänä muita.- AikaAikaa
234eqr
On otettava yhteyttä Suomi23 ylläpitäjään, koska tämä ei ole "pilkkaaminen" otsikoitu foorumi. Pitää pyytää, että Suomi24 avaa uuden palstan, jonka otsikko on Pilkkaaminen. Siellä saa ja voi sitten pilkkaamisen himoa mielin määrin harjoittaa. Voi pilkata kuu-ukosta alkaen kaikkia ja kaikkea.... ja jokainen joka sen lajin tekstejä on innostunut lukemaan, voi mennä sellaiselle
Tällä - profetiafoorumilla - pilkkaaminen tulee loppumaan! - 234er
AikaAikaa kirjoitti:
234eqr
On otettava yhteyttä Suomi23 ylläpitäjään, koska tämä ei ole "pilkkaaminen" otsikoitu foorumi. Pitää pyytää, että Suomi24 avaa uuden palstan, jonka otsikko on Pilkkaaminen. Siellä saa ja voi sitten pilkkaamisen himoa mielin määrin harjoittaa. Voi pilkata kuu-ukosta alkaen kaikkia ja kaikkea.... ja jokainen joka sen lajin tekstejä on innostunut lukemaan, voi mennä sellaiselle
Tällä - profetiafoorumilla - pilkkaaminen tulee loppumaan!Ota ihmeessä yhteys. Kerro, että palstalla on herraparatkoon ihmisiä, jotka ovat kanssasi eri mieltä. Johan moinen pitää lopettaa ja pian. Muistathan kertoa myös täällä, mitä ylläpito vastasi?
- Aika On
234er kirjoitti:
Ota ihmeessä yhteys. Kerro, että palstalla on herraparatkoon ihmisiä, jotka ovat kanssasi eri mieltä. Johan moinen pitää lopettaa ja pian. Muistathan kertoa myös täällä, mitä ylläpito vastasi?
Tämä on keskustelupalsta, mielipiteitä varten, mutta ei sellaiseen toimintaan, jossa näkyy jatkettu
- syjinnän luonteinen kansanryhmän halveksunta (uskovaiset)
- rasismiin viittaava uskovaisten solvaaminen ja halveksunta
- valtion ja kansan (Israel) ja kansanheimon (juutalaiset) syrjivä, ja mitätöivä kirjoittelu
- jatkettu uskonnollisen vakaumuksen pilkkaaminen, solvaaminen, häpäisy.
Suomi24 foorumin kirjoitussäännöt sanovat, että jo "loukkaava" viesti, koskien TOISTA KIRJOITTAJAA on vastoin sääntöjä. No, loukkaavaa toki löytyy...
Mutta Erään Kirjoittajan IR - teksteissä näkyy satoja ja taas satoja halveksuvia viestejä. Ei vain loukkaavia, vaan törkeitä pilkkaus-ja herjaustekstejä. Kaikki on suunnattu uskoviin ihmisiin.
Hänen vakiotekstinsä ovat:
- ääriuskovaiset, fanaatikot, fundamentalistit, kiihkouskovaiset, jne.
Sitten, hänen vakiosolvauksensa ( ja on huomattava, että niiden kohde on aina uskovaiset ja uskonnolliset ihmiset!) ovat:
- uskovaiset ovat kuin järkeä ja kritiikkiä vailla...
- heidän uskonsa on vain "korvien välissä olevaa kuvittelua"
- jne. jne.
IR:n tekstien paketti on raskauttava näyttö. Kun hän toistuvasti ja uudelleen on osoittanut tekstinsä vain uskovia, ja uskonnollisia tahoja vastaan, niissä näkyy
- rasistinen luonne
- syrjinnän luonne kansanryhmää koskien
- vihamielinen ja rasistinen kirjoittelu, ja jopa
- kiihotus kansanryhmää (uskovaiset) vastaan
- uskonrauhan rikkominen.
Kyse ei siis ole edes täällä "asiallisesta" kirjoittelusta. Mutta laajemmin katsoen, kyse on lakien näkökulmasta arvioiden törkeä. Vihamielisten ja halveksuvien tekstien suuntaaminen
- vain tiettyyn kohteeseen
- pitkään jatkunut tietoinen ja tahallinen menettely
- harkittu linja
antavat näytön menettelyistä, mistä? Tahallinen, tietoinen, harkittu teko on rikoslain mukaan kriminalisoitu. Kun teolla on motiivi. Ja IR:n kroonisella pilkaamisella voi teksteistä nähdä motiivin.
Jokainen, myös IR - saa toki kirjoittaa, pilkata, syrjiä, halveksua, aliarvioida jne. uskovia "alemman tason älykääpiöiksi" - jotka lähes "järkeä vailla uskovat olemattomaan Jumalaan" - mutta? Mutta?
Pää tulee vetävän käteen. Laittomiksi todettujen, rasististen ja syrjintää osoittavien tekstien näyttöpaketti IR:n teksteissä on jo nyt niin täydellinen, että se mitä hän jatkossa kirjoittanee (jos Luoja sen vielä sallii) - on vain kuin kermaa laittomuuden kakun kuorrutuksena.
Tämä kirjoitus ei ole vitsi, ei uhkaus. Tämä on vain kuin "välikatsaus", siihen, mikä on tulossa.
Siis: kirjoittaa saa, solvata saa, pilkata saa. Saa syrjiä uskovia, saa halveksua heidän vakaumustaan, heidän "älyä ja järkeään", saa pilkata Israelia, Raamattua, profetioita, Jumalan ihmeitä...
Sellaiseen kaikkeen nimim. Inhottava Realisti on enemmän kuin 100 % näytöt kirjoittanut. Mutta? Hän tulee vastaamaan, kaikesta. Hänelle on annettu aikaa tehdä linjamuutos, lopettaa vihamieliset ja ala-arvoiset uskovien solvaukset. Korjaus ei ole maistunut. Vapaaehtoisesti. Vaihtoehto on nyt toinen. Aika on kulunut, se raksuttaa nyt häntä vastaan.
Siis: "eri mieltä oleminen" on kokonaan toisen lajin kysymys, kuin se että "erimieltä" ollessa solvaa, pilkkaa, halveksii, vähättelee, nimittelee, toista mieltä olevia IHMISIÄ. Valikoidusti yhtä ihmisryhmää - uskovia.
Aika on kypsynyt. Asiat ovat kypsyneet, kumuloituneet. Ja kun aika on, asiat saavat toisen käänteen. - Säännöt täällä
Aika On kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta, mielipiteitä varten, mutta ei sellaiseen toimintaan, jossa näkyy jatkettu
- valtion ja kansan (Israel) ja kansanheimon (juutalaiset) syrjivä, ja mitätöivä kirjoittelu
Suomi24 foorumin kirjoitussäännöt sanovat, että jo "loukkaava" viesti, koskien TOISTA KIRJOITTAJAA on vastoin sääntöjä. No, loukkaavaa toki löytyy...
Mutta Erään Kirjoittajan IR - teksteissä näkyy satoja ja taas satoja halveksuvia viestejä. Ei vain loukkaavia, vaan törkeitä pilkkaus-ja herjaustekstejä. Kaikki on suunnattu uskoviin ihmisiin.
Sitten, hänen vakiosolvauksensa ( ja on huomattava, että niiden kohde on aina uskovaiset ja uskonnolliset ihmiset!) ovat:
- jne. jne.
IR:n tekstien paketti on raskauttava näyttö. Kun hän toistuvasti ja uudelleen on osoittanut tekstinsä vain uskovia, ja uskonnollisia tahoja vastaan, niissä näkyy
- rasistinen luonne
Kyse ei siis ole edes täällä "asiallisesta" kirjoittelusta. Mutta laajemmin katsoen, kyse on lakien näkökulmasta arvioiden törkeä. Vihamielisten ja halveksuvien tekstien suuntaaminen
- harkittu linja
antavat näytön menettelyistä, mistä? Tahallinen, tietoinen, harkittu teko on rikoslain mukaan kriminalisoitu. Kun teolla on motiivi. Ja IR:n kroonisella pilkaamisella voi teksteistä nähdä motiivin.
Jokainen, myös IR - saa toki kirjoittaa, pilkata, syrjiä, halveksua, aliarvioida jne. uskovia "alemman tason älykääpiöiksi" - jotka lähes "järkeä vailla uskovat olemattomaan Jumalaan" - mutta? Mutta?
Pää tulee vetävän käteen. Laittomiksi todettujen, rasististen ja syrjintää osoittavien tekstien näyttöpaketti IR:n teksteissä on jo nyt niin täydellinen, että se mitä hän jatkossa kirjoittanee (jos Luoja sen vielä sallii) - on vain kuin kermaa laittomuuden kakun kuorrutuksena.
Tämä kirjoitus ei ole vitsi, ei uhkaus. Tämä on vain kuin "välikatsaus", siihen, mikä on tulossa.
Siis: kirjoittaa saa, solvata saa, pilkata saa. Saa syrjiä uskovia, saa halveksua heidän vakaumustaan, heidän "älyä ja järkeään", saa pilkata Israelia, Raamattua, profetioita, Jumalan ihmeitä...
Sellaiseen kaikkeen nimim. Inhottava Realisti on enemmän kuin 100 % näytöt kirjoittanut. Mutta? Hän tulee vastaamaan, kaikesta. Hänelle on annettu aikaa tehdä linjamuutos, lopettaa vihamieliset ja ala-arvoiset uskovien solvaukset. Korjaus ei ole maistunut. Vapaaehtoisesti. Vaihtoehto on nyt toinen. Aika on kulunut, se raksuttaa nyt häntä vastaan.
Siis: "eri mieltä oleminen" on kokonaan toisen lajin kysymys, kuin se että "erimieltä" ollessa solvaa, pilkkaa, halveksii, vähättelee, nimittelee, toista mieltä olevia IHMISIÄ. Valikoidusti yhtä ihmisryhmää - uskovia.
Aika on kypsynyt. Asiat ovat kypsyneet, kumuloituneet. Ja kun aika on, asiat saavat toisen käänteen.Alla oleva teksti Suomi24 sääntöjen vastainen:
234eqr5.6.2011 12:20 0
Tällä palstalla, jos missä, ovat eräät höpöttäjät ansainneet itse kaiken mahdollisen irvimisen, jota saavat. Sen verran ohuesta yläpilvestä tarinansa ovat.
Kirjoittaja 234eqr5 ----- tekstisi menee eteenpäin. Ansaitset "irivimisen" , sinä myös? Kuulet kyllä. Sitten voit miettiä, KUKA on ohuesta yläpilvestä, kuka ei? - Täikampa on
Aika On kirjoitti:
- jne. jne.
- rasistinen luonne
- harkittu linja
Aika on kypsynyt. Asiat ovat kypsyneet, kumuloituneet. Ja kun aika on, asiat saavat toisen käänteen.Juu, sitähän tämä sananvapaus näyttää olevan nyky-Suomessa: uhkailllaan oikeusjutuilla yms. kun joku ei olekaan täysin samaa mieltä kuin ihminen, joka sanoo tietävänsä kaiken kaikesta.
- 234er
Säännöt täällä kirjoitti:
Alla oleva teksti Suomi24 sääntöjen vastainen:
234eqr5.6.2011 12:20 0
Kirjoittaja 234eqr5 ----- tekstisi menee eteenpäin. Ansaitset "irivimisen" , sinä myös? Kuulet kyllä. Sitten voit miettiä, KUKA on ohuesta yläpilvestä, kuka ei?Ota nyt yhteyttä sinne ylläpitoon, äläkä täällä kiehu. Palstan otsikko muuten on "Profetiat", ei "Kiukkuile päiväkaupalla, jos joku sanoo pahasti".
Tai mitä sitä turhia ylläpitoa vaivaamaan. Jumalahan se sulle talot ja autotkin hommasi, ilmoita suoraan sinne asiasi. - asia selviää
234er kirjoitti:
Ota nyt yhteyttä sinne ylläpitoon, äläkä täällä kiehu. Palstan otsikko muuten on "Profetiat", ei "Kiukkuile päiväkaupalla, jos joku sanoo pahasti".
Tai mitä sitä turhia ylläpitoa vaivaamaan. Jumalahan se sulle talot ja autotkin hommasi, ilmoita suoraan sinne asiasi.234er ---- tämä on profetiapalsta, ei
- kiukuttelupasta (kuten viestisi osoittavat) eikä
- pilkaamispalsta (kuten pilkkaat jotakuta ihmistä ja Jumalaa...)
Joten ole hyvä ja palaa ruotuun, eli tämän palstan Suomi24 sääntöihin.
Nyt toistat samaa äksyilyä, joten tämä ei ole keskustelua, vaan henkilöön suunnattua kiukkua.
Ellet ymmärrä, niin toiset kyllä ymmärtävät. - Säännöt..
Täikampa on kirjoitti:
Juu, sitähän tämä sananvapaus näyttää olevan nyky-Suomessa: uhkailllaan oikeusjutuilla yms. kun joku ei olekaan täysin samaa mieltä kuin ihminen, joka sanoo tietävänsä kaiken kaikesta.
Keskustelussa saa olla toista MIELTÄ, mutta
Suomi24 säännöt sanovat, että toista kirjoittajaa - ihmistä - ei tule solvata.
Ellei tämä mene jakeluun - niin sitten on aika toinen... - 23qe4r
asia selviää kirjoitti:
234er ---- tämä on profetiapalsta, ei
- kiukuttelupasta (kuten viestisi osoittavat) eikä
- pilkaamispalsta (kuten pilkkaat jotakuta ihmistä ja Jumalaa...)
Joten ole hyvä ja palaa ruotuun, eli tämän palstan Suomi24 sääntöihin.
Nyt toistat samaa äksyilyä, joten tämä ei ole keskustelua, vaan henkilöön suunnattua kiukkua.
Ellet ymmärrä, niin toiset kyllä ymmärtävät.Mitä ylläpito sanoi?
- 23ewq
Säännöt.. kirjoitti:
Keskustelussa saa olla toista MIELTÄ, mutta
Suomi24 säännöt sanovat, että toista kirjoittajaa - ihmistä - ei tule solvata.
Ellei tämä mene jakeluun - niin sitten on aika toinen...Haistanko tuossa pientä uhkailua? Tottele, tai jumalasi kostaa?
- Elävä Elämä
234er kirjoitti:
Ota nyt yhteyttä sinne ylläpitoon, äläkä täällä kiehu. Palstan otsikko muuten on "Profetiat", ei "Kiukkuile päiväkaupalla, jos joku sanoo pahasti".
Tai mitä sitä turhia ylläpitoa vaivaamaan. Jumalahan se sulle talot ja autotkin hommasi, ilmoita suoraan sinne asiasi.Nikki 234er kirjoittaa 6.6. mm. "Jumalahan se sulle talot ja autotkin hommasi."
Tarkennusta:
Jos em nikki tarkoittaa niitä Jumalan ihmeitä, jotka sivulla
http://www.suomistory.com/page/IhmeDiary
kysymyksessä ovat tapahtumat, joissa Jumalan johdatus, vastaus rukouksiin ja profeetallinen taso näkyvät. Ei Jumala jakele taivaasta taloja eikä autoja. Hän auttaa löytämään, ratkaisemaan vaikeuksia, johdattaa.
Siis ihan maalllisella ja normaalilla tavalla toimitaan, mutta Jumalan Suuri Auttava Käsi ohjaa polkua. Ihan maallisella ja normaalilla tavalla tehdään vuokrasopimus, maksetaan vuokra, laskut, jne.
On jätettävä omaan arvoonsa nikin 234er ( ja muiden vastaavien nikkien) pilkkausmenettelyt. Joka ei usko, ei tunne Jumalaa, ei voi käsittää Hänen johdatustaan. Ja jos - kun sydän on täynnä kielteisyyttä, vihaa, pahuutta --- sitä sieltä tulee ulos... - Rasismia, sitä juuri
Aika On kirjoitti:
- jne. jne.
- rasistinen luonne
- harkittu linja
Aika on kypsynyt. Asiat ovat kypsyneet, kumuloituneet. Ja kun aika on, asiat saavat toisen käänteen.Inh rea
Lue ja mieti. - 2q3wer
Elävä Elämä kirjoitti:
Nikki 234er kirjoittaa 6.6. mm. "Jumalahan se sulle talot ja autotkin hommasi."
Tarkennusta:
Jos em nikki tarkoittaa niitä Jumalan ihmeitä, jotka sivulla
http://www.suomistory.com/page/IhmeDiary
kysymyksessä ovat tapahtumat, joissa Jumalan johdatus, vastaus rukouksiin ja profeetallinen taso näkyvät. Ei Jumala jakele taivaasta taloja eikä autoja. Hän auttaa löytämään, ratkaisemaan vaikeuksia, johdattaa.
Siis ihan maalllisella ja normaalilla tavalla toimitaan, mutta Jumalan Suuri Auttava Käsi ohjaa polkua. Ihan maallisella ja normaalilla tavalla tehdään vuokrasopimus, maksetaan vuokra, laskut, jne.
On jätettävä omaan arvoonsa nikin 234er ( ja muiden vastaavien nikkien) pilkkausmenettelyt. Joka ei usko, ei tunne Jumalaa, ei voi käsittää Hänen johdatustaan. Ja jos - kun sydän on täynnä kielteisyyttä, vihaa, pahuutta --- sitä sieltä tulee ulos...No mutta mikset jätä minua omaan arvooni sen sijaan että juokset kiukuttelemassa jokaista kommenttiani samalla mainostaen hassuja nettisivujasi? Tai no siinähän tuo syy tulikin :)
- Kyseliä
Ketäs ihmistä täällä on solvattu? Nimi?
- Mallia55
Onpas tuo 234er kiukkunen ja kateellinen. Jollekulle, ja moittii Jumalaakin, joka jollekin on vastannut. Keskustelua? Pikemminkin uhmaikäisen tai murkkuikäisen äksyilyä.....
- 233e4w
Mallia55 kirjoitti:
Onpas tuo 234er kiukkunen ja kateellinen. Jollekulle, ja moittii Jumalaakin, joka jollekin on vastannut. Keskustelua? Pikemminkin uhmaikäisen tai murkkuikäisen äksyilyä.....
Eivätkö murkkuikäiset saa omata mielipiteitä? Halveksutko useinkin nuorisoa? Kuuluuko se jollain tavalla uskosi ajatusmaailmaan?
- asdfasdfasdfe
233e4w kirjoitti:
Eivätkö murkkuikäiset saa omata mielipiteitä? Halveksutko useinkin nuorisoa? Kuuluuko se jollain tavalla uskosi ajatusmaailmaan?
Tottakai kuuluu. Eihän murkkuikäisiä, elämänkokemusta vailla olevia ihmisiä voi ottaa vakavasti. Olen tämän jo itsekin omassa elämässä todennut, vaikka en itsekään ole kovin vanha edes. Poikkeuksiakin toki on, mutta tosi harvoin
- Seppo MUltinikki
asdfasdfasdfe kirjoitti:
Tottakai kuuluu. Eihän murkkuikäisiä, elämänkokemusta vailla olevia ihmisiä voi ottaa vakavasti. Olen tämän jo itsekin omassa elämässä todennut, vaikka en itsekään ole kovin vanha edes. Poikkeuksiakin toki on, mutta tosi harvoin
Pitäiskö sitten kymmenil nikeil kirjottavat omia blogejaan loputtomiin mainostavat uskikset ottaa vakavasti?
- nikitja
Seppo MUltinikki kirjoitti:
Pitäiskö sitten kymmenil nikeil kirjottavat omia blogejaan loputtomiin mainostavat uskikset ottaa vakavasti?
Usko on jokai´sen omien korvien välissä olevaa aivokaasua, sanovat ateistit ja skeptikot. Heille pitää olla haastetta, jotta tosiasiat selviävät.
Valossa olevat ymmärtävät, tietävät, tajuavat - kuka-kukin-on. Misä on kyse.
Mutta pimeydessä on eksyksissä.
Oletko jollekin kateellinen? ota nikkejä käyttäöön! Toimi, äläkä napise.
Älä ota ketään uskista vakavasti. Eihän kukaan sinuakaan ota vakavasti, seppo multinikki.... - Sepon kaveri
nikitja kirjoitti:
Usko on jokai´sen omien korvien välissä olevaa aivokaasua, sanovat ateistit ja skeptikot. Heille pitää olla haastetta, jotta tosiasiat selviävät.
Valossa olevat ymmärtävät, tietävät, tajuavat - kuka-kukin-on. Misä on kyse.
Mutta pimeydessä on eksyksissä.
Oletko jollekin kateellinen? ota nikkejä käyttäöön! Toimi, äläkä napise.
Älä ota ketään uskista vakavasti. Eihän kukaan sinuakaan ota vakavasti, seppo multinikki....Jä säkö se haasteen stten esität mesoomalla tsiljoonalla nikillä? hah hah. ja heh heh. luulet itsestäs vähä liikoja.
Tässä sulle asiaa
http://www.nummirock.fi/2011/ - asdfasdfasdfe
Seppo MUltinikki kirjoitti:
Ei tietenkään. Tämä palstahan on tarkoitettu profetioista keskusteluun
- -jarmo-
Pilkkaajien on hyvä tilaisuus käyttää jumalatonta asennettaan hyväkseen, kun uskova on ottavana osapuolena. Pilkkaaja saattaa käyttää kaikkia keinoja, kuten vääristely, panettelu, valheet, ylikorostaminen, sanoihin ja lauseisiin takertelu ja kaikki mikä vaan tuo pilkkaajalle sopivan lopputuloksen. No rules!
Sen sijaan uskova joutuu pitäytymään totuudessa, eikä vääristele asioita ja käyttäytyy niin hienovaraisesti kuin suinkin oma pinna vain antaa siimaa.
Näistä lähtökohdista katsottuna pilkkaaja vie lapselta tikkarin, tai vaikka potkii kainalosauvat liikuntarajoitteiselta ja se on todella alentavaa pilkkaajaa seuratessa. Mikäli ulkopuolinen seuratessaan dialogia, havaitsee tämän.
Toivottavasti moni asiallisesti keskusteluun, aiheesta profetiat, myös ovat havainneet tämän saman.- Mallia55
Kyllä, Jarmo!
Pilkkaaminen nousee sydämestä. Jeesus sanoi, että sydämen kyllyydestä suu puhuu (kirjoittaa...) Surullista, mutta loogista, että ongelma on paljon enemmän kuin sanat, herjat, ilkeydet täällä, uskovia koskien.
233e4w - multinikki - koettaa "puhua jollekin" - eli huutaa johonkin data-avaruuteen. - 21q3ewr
Mallia55 kirjoitti:
Kyllä, Jarmo!
Pilkkaaminen nousee sydämestä. Jeesus sanoi, että sydämen kyllyydestä suu puhuu (kirjoittaa...) Surullista, mutta loogista, että ongelma on paljon enemmän kuin sanat, herjat, ilkeydet täällä, uskovia koskien.
233e4w - multinikki - koettaa "puhua jollekin" - eli huutaa johonkin data-avaruuteen."233e4w - multinikki - koettaa "puhua jollekin" - eli huutaa johonkin data-avaruuteen"
Kovinpa on herkkänä tuo "data-avaruus" reagoimaan, kun yleensä alle tunnissa on nenu täynnä herneitä ja vastinetta pukkaa uhkailuineen. Jotka muuten eivät tehoa, edelleenkään :)
On täysin sinun ongelmasi, jos koet jonkin kirjoittamani pilkkana. Minun ongelmani se ei ole, enkä näin ollen aio muuttaa linjaakaan. Voit itkeä asiasta maailman tappiin, jos tahdot. Et malta olla vastaamatta tähänkään :)
Joko olet pyytänyt jumalaltasi kakkosautoa? Eihän yhdellä pärjää.
- Heicco-peicco
Onpas uskomattoman heikko ja mitätön tuo teidän jumala, kun ei osaa itse edes kostaa vaan siihen tarvitaan alamaisia nöyristelijöitä :)
- De lege lata
Info
Koska Eräs pilkkaamista jatketusti harjoittava henkilö ei omasta aloitteestaan ole lopettanut täällä laitonta kristittyjen, uskon, uskonnon, profetioiden, jne. herjaamista ja solvaamista --- EI ole käsittänyt
- Laillisia rajoja,
- eikä tämän palstan otsikkoa Profetia-asiat...
On nyt todistetusti, ja erittäin suuren dokumenttiaineiston näytöllä (tekstit) antanut aihetta toimenpiteisiin.
Tämä ei olen yhden henkilön pilkkaamis-harrastus-palsta, vaan otsikon mukaista aihetta varten. Riidan haastaminen, provosoivat tekstit, uskovien leimaaminen järkeä vailla olevaksi ääriaineistoksi, jne ovat raskauttava näyttöpaketti häntä vastaan.
Asiallinen keskustelu ei ole toistuvaa toisten vakaumusten kumoamista, pilkkaa, solvaamista, uskovien ihmisarvon häpäisyä. Kun henkilö ei tätä itse tajua, toisten on hoidettava asia lainmukaiseen ja tämän palstan sääntöjen mukaiseen linjaan.
Profetiapalstalla tulee olla OTSIKON mukainen rauha keskustella. Ateisteille löytyy sopivia paikkoja. Asia on kumuloitunut ratkaisuun. Uskontokielteinen riidanhaastaminen toisia vastaan on törkeää.- 23rwde
"On nyt todistetusti, ja erittäin suuren dokumenttiaineiston näytöllä (tekstit) antanut aihetta toimenpiteisiin."
Mitä ovat nuo toimenpiteet? Pyysitkö apua jumalaltasi vai maalliselta virkavallalta? Kumpi nauroi makeammin? - ---
23rwde kirjoitti:
"On nyt todistetusti, ja erittäin suuren dokumenttiaineiston näytöllä (tekstit) antanut aihetta toimenpiteisiin."
Mitä ovat nuo toimenpiteet? Pyysitkö apua jumalaltasi vai maalliselta virkavallalta? Kumpi nauroi makeammin?23rwde nikille
Joka viimeksi nauraa, se parhaiten nauraa. Lopussa moni jopa itkee, eli naura ja pilkkaa riemurinnoin. Vielä vähän. - 23rewgt
--- kirjoitti:
23rwde nikille
Joka viimeksi nauraa, se parhaiten nauraa. Lopussa moni jopa itkee, eli naura ja pilkkaa riemurinnoin. Vielä vähän.Lopuilla pelottelu tepsi vielä jokunen vuosikymmen sitten. Kuten jatkuvasti laskevasta uskovien määrästä huomannet, se ei enää toimi.
Miltä toimenpiderintamalla näyttää? - MITÄ????
23rewgt kirjoitti:
Lopuilla pelottelu tepsi vielä jokunen vuosikymmen sitten. Kuten jatkuvasti laskevasta uskovien määrästä huomannet, se ei enää toimi.
Miltä toimenpiderintamalla näyttää?"jatkuvasti laskevasta uskovien määrästä..."
Hän on nyt sekoittanut kirkosta eroavat ja uskovat keskenään.
- linjakysymys
Kyllä, aloituksen mukaan ja sääntöjen, tämä ei ole pilkkaajien paikka provosoida riitoja yhä toistuvilla uskoa aliarvioivilla piikeillään.
- Ilmiantaja
Ilmiannoin tuon aloituksen ylläpidolle. Siinä ei keskusteltu profetioista, näyistä ja tulevaisuuden ennustuksista eli se oli sääntöjen vastainen.
- säännöt
Ilmiantaja kirjoitti:
Ilmiannoin tuon aloituksen ylläpidolle. Siinä ei keskusteltu profetioista, näyistä ja tulevaisuuden ennustuksista eli se oli sääntöjen vastainen.
Varmaan ilmianto perustui profetiaan? Taikka sen puutteeseen. Taikka siihen, että aloitus oli liian suolainen ja paljastava?
Niin käy, kun yrittää anti-profeettana kukkoilla profetiapalstoilla -- eli lopuksi ei kestä. Ei ole epäselvää, kuka "ilminantaja" on? Käärmeet ovat käärmeitä.
Mutta, vastaisuuden varalle tämä ketju jää tallennukseen... - se koiraälähtää
säännöt kirjoitti:
Varmaan ilmianto perustui profetiaan? Taikka sen puutteeseen. Taikka siihen, että aloitus oli liian suolainen ja paljastava?
Niin käy, kun yrittää anti-profeettana kukkoilla profetiapalstoilla -- eli lopuksi ei kestä. Ei ole epäselvää, kuka "ilminantaja" on? Käärmeet ovat käärmeitä.
Mutta, vastaisuuden varalle tämä ketju jää tallennukseen...Joopas?
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa?
Kukahan se oli johon niin kalahti, että älähti`? Koville ottaa kun IR nyt kerää heittelemiään kiviä.
- 16+4
Kohta saat tuomion, minkä voit lukasta tietyltä sivustolta jonka nimeäkään en uskalla lausua.
- 16+5
Jopas on vellit housussa 16 4? Kovasti on tutinaa..
- 13+11
Niin, onhan Jumala saattanut tehdä ihmeen ja lähettänyt munattoman Messiaan.
- aika on läsnä
Tätä profetiapalstaa on yritetty kaapata mm. ateistisen aivopesuohjelmaan, ja pilkkaamisen monopoli-paikaksi. Kun nyt järeät toimet ovat astuneet kuvaan, jotta
a) sääntöjen noudattaminen (= palstan aihe), ja
b) lainmukaisen linjan noudataminen ( = pois kansanryhmän kiihotus, kristittyjen vakaumuksen systemaattinen tallaaminen ja solvaukset)
alkaisi maistua julkeille ja mielivaltaisille tahoille,
- on jo nähtävissä se aggressio, joka pinnan alla on muhinut. Ja muut taustavoimat.
Selkeällä linjalla edeten optimaalinen vaihe on ehkä mahdollinen. Ja ellei, on noudatettava Ps 1:1 neuvoa. Jätettävä niin pilkkaajat kuin pilkkaamisen foorumit Jumalan ratkaisupöydälle. Sanan 1. Kor 6: 14-18 mukaan.
" Missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähetkää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne. Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin." Sanoin Jeesus, Matt 10:14-15.
Ettekö jo huomaa, että tuomion tuli palaa. Hiekkalinnat murenevat,, ihmisvoimat raukenevat. Pahuuden taustavoimat vapisevat Valon edessä?
Äärimmäisen pilkattu ja herjattu Jumalan "tuomiovoima" tulee juuri sillä hetkellä kuin Hän sen määrää. Hän sitä suvereenisti hallitsee.
Silloin? On viisasta vaieta, poistuakin paikasta, jossa Hän Pyhyydessään tekee tekojaan. 4. Moos 16: 26 ( ja koko luku)- Lea.
Sain saman sanan täällä mökillä rukoilessa:
" Missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähetkää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne. Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin." Sanoin Jeesus, Matt 10:14-15.
Ja myös samaa rukouksessa, Valvokaa ja rukoilkaa!
Olkaa lujat. Pukekaa koko Jumalan sota-asu päälle. Ja olkaa rohkeat! Kiittäkää ja ylistäkää Herraa.
Rohkaiskaa toisianne. Lohduttakaa kärsiviä jne.Ja keskinäinen rakkaus! Kantakaa toistenne kuormia.
Gal. 6:2
Kantakaa toistenne kuormia, ja niin te täytätte Kristuksen lain.
Herra on Kuningas ja Jeesus on voittanut jo! Kiitos ja kunnia Jumalalle! Halleluja!
Siunausta!
- Rauhanlietsoja
Ei ole kristityille helppoa tehtävää luvattukaan. Laittomuus lisääntyy ja kaikkinainen vääryys kukoistaa lopunaikana. Meidän tulisi kyetä voimiemme ja uskomme mukaan tehdä niitä ensihedelmiä, joista meidät tunnetaan.
En väheksy profetoimista, mutta tuleeko profetioista jankata. Meidät on armosta kutsuttu tekemään sitä mikä on hyvää. Lohduttakaa kärsivää, pitäkää huoli perheestä.. vaalikaa oikeudenmukaisuutta. Kyllä te nuo tiedätte, ja pakanatkin tietää ne.
Valvokaa - aika on lähellä!
Erottelu jyvien ja akanoiden välillä alkaa. Moni uskosta osaton tulee totuuden tuntoon ja niitä jotka luulevatkin uskovansa taipuvat vääryyteen ja myöntyvät helppoon ratkaisuun jota heille uskotellaan. Katsokaa ettette tee kätten päälle laitamista heppoisesti, sillä ei Jumalakaan katso henkilöön.
Tehkää oikea tuomio, olkaa rohkeat!- JumalanRatkaisut
multinikki 21q3ewr kirjoittaa 21.6.
"On täysin sinun ongelmasi, jos koet jonkin kirjoittamani pilkkana. Minun ongelmani se ei ole, enkä näin ollen aio muuttaa linjaakaan. Voit itkeä asiasta maailman tappiin, jos tahdot. Et malta olla vastaamatta tähänkään :)
Joko olet pyytänyt jumalaltasi kakkosautoa? Eihän yhdellä pärjää. "
Mutta? Pilkkaamisen asia on Hänen, jonka Sanaa, Henkeä ja valtakuntaa pilkataan. Pilkkaamisen asia on Hänen ratkaisupöydällään. Hänen, joka valvoo halveksittujen lastensa ja palvelijoittensa jokaista askelta.
Niin on ylpeä ihminen aina uhonnut? Salus tarsolainenkin oli täynnä murhanhenkeä kristittyjä vastaan. Luuli olevansa jalollakin asialla? Mutta pysähdys tuli. Jumala otti miehen tilille edessään. Oli sellainen ottelu, josta pakoon ei päässyt.
Ja niin se näyttää edelleen olevan? Jotka ylpeydessä, itseriittoisuudessa nousevat uhittelemaan asioita, jotka eivät heille kuulu,
kohtaavat inhottavan realistisen totuuden hetken. Pakoon ei pääse. On tehtävä tili sille, jolla Valta on.
Jumala kertoo Sanassaan, miten lopuksi pilkaajille käy?
"... kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?
" .. kun minä kutsuin ja te estelitte.... te vieroksuitte kaikki minun neuvojani ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan kun tulee se mitä te kauhistutte, kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä.." ( Sananl 1:22-28)
Moni ei tuossa Jumalan käsittelyssä tahtoisi olla, mutta pakoon ei pääse.
On hätä, kauhistus, paniikki. Ja Jumala nauraa... kääntää selkänsä, ei kuule ihmisen hätää? Miksi? Ihmiselle ei kelvannut kallistaa korviaan hyvinä päivinä.
Järkyttävää. Mutta silloin tapahtuu Oikeus. Palkka maksetaan. Jokainen kun saa tekojensa mukaan.
Eli, kun "paatumus" on jo pitkällä, silloin ei enää voikaan "muuttaa linjaansa".
On pahuuden kahleissa vain mentävä sinne, minne pahuus vie. Valinta on tehty. Mahdollisuudet on ohitettu. - kaikkinäkyy
JumalanRatkaisut kirjoitti:
multinikki 21q3ewr kirjoittaa 21.6.
"On täysin sinun ongelmasi, jos koet jonkin kirjoittamani pilkkana. Minun ongelmani se ei ole, enkä näin ollen aio muuttaa linjaakaan. Voit itkeä asiasta maailman tappiin, jos tahdot. Et malta olla vastaamatta tähänkään :)
Joko olet pyytänyt jumalaltasi kakkosautoa? Eihän yhdellä pärjää. "
Mutta? Pilkkaamisen asia on Hänen, jonka Sanaa, Henkeä ja valtakuntaa pilkataan. Pilkkaamisen asia on Hänen ratkaisupöydällään. Hänen, joka valvoo halveksittujen lastensa ja palvelijoittensa jokaista askelta.
Niin on ylpeä ihminen aina uhonnut? Salus tarsolainenkin oli täynnä murhanhenkeä kristittyjä vastaan. Luuli olevansa jalollakin asialla? Mutta pysähdys tuli. Jumala otti miehen tilille edessään. Oli sellainen ottelu, josta pakoon ei päässyt.
Ja niin se näyttää edelleen olevan? Jotka ylpeydessä, itseriittoisuudessa nousevat uhittelemaan asioita, jotka eivät heille kuulu,
kohtaavat inhottavan realistisen totuuden hetken. Pakoon ei pääse. On tehtävä tili sille, jolla Valta on.
Jumala kertoo Sanassaan, miten lopuksi pilkaajille käy?
"... kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?
" .. kun minä kutsuin ja te estelitte.... te vieroksuitte kaikki minun neuvojani ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan kun tulee se mitä te kauhistutte, kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä.." ( Sananl 1:22-28)
Moni ei tuossa Jumalan käsittelyssä tahtoisi olla, mutta pakoon ei pääse.
On hätä, kauhistus, paniikki. Ja Jumala nauraa... kääntää selkänsä, ei kuule ihmisen hätää? Miksi? Ihmiselle ei kelvannut kallistaa korviaan hyvinä päivinä.
Järkyttävää. Mutta silloin tapahtuu Oikeus. Palkka maksetaan. Jokainen kun saa tekojensa mukaan.
Eli, kun "paatumus" on jo pitkällä, silloin ei enää voikaan "muuttaa linjaansa".
On pahuuden kahleissa vain mentävä sinne, minne pahuus vie. Valinta on tehty. Mahdollisuudet on ohitettu.Keskustelu, jossa pilkaamisen halu oli erityisen himokas...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890838 - siellä se
kaikkinäkyy kirjoitti:
Keskustelu, jossa pilkaamisen halu oli erityisen himokas...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890838Oikea linkki keskusteluun, jossa Jumalan ihmeiden pilkkaamisen mallinäyttö...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9900769 - Aivan.
kaikkinäkyy kirjoitti:
Keskustelu, jossa pilkaamisen halu oli erityisen himokas...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890838Ja keskustelutyylistä näkee, että asialla on vasta nuoria ihmisiä, jotka ovat mukana tässä nyt vellovassa new age-liikkeen ideologioissa täysin rinnoin. Olen ollut mukana monella hengen ja tiedon messuilla ja henkisen kasvun luennolla yms., myös nuoria on tosi paljon mukana niissä. Heitä suorastaan kosiskellaan piireihin mukaan kaiken maailman indigolapsi-teorioilla. Ja nuorenahan ei mitään kumarrella, muuta kuin itseään, joten oppi uppoaa heihin kuin kuuma veitsi voihin.
En kumminkaan olisi liiaksi huolissaan. Jumala kyllä tietää, kauanko sopii kutakin ihmistä kierrättää eri ideologioissa. Roikkuvathan nämä samat nuoret myös täällä - nyt vielä pilkaten - mutta tämä onkin heidän etsikkoaikaansa, jossa Jumala sallii heille tämmöisen käytöksen.
- sepon seppo js seppo
Keskustelutyylistä näkee että muutama uskis vois tutkia ihan omaa ajattelua ja kirjotteluu. Pari multinikkii ampuu kaikkee mikä liikkuu ja vaahtoo siitä mitä muut tekee. omissa jutuis olis ihan siunailemista ja ajattelemista.
Ilmota sheriffille omat tekstis- muisti?
Mihin muisti meni? Täällä ei keskustella multinikeistä eikä keskustelutyyleistä, vaan palstan aiheeseen liittyvistä ASIOISTA. Jos ei maistu, niin ovi on auki,
- Sepon mummo
Mistäs sä hermostuit? asiallista keskusteluuhan tässä käydään ja sä rupeet huutamaan. onko sulla jotain sydämelläs murheena vai hermoiletko sä aina noin?
- :))
Siis Sepon mummoko se on ongelma? Koettakaa auttaa.
- profetiaa, ei pilkka
Joo, eräs tunnettu "keskustelija.kandi" (hänen pyhää nimimerkkiään älköön kukaan mainitko, koska hän juoruaa valvojalle.....) suoltaa taas vanhaa hapatusta. Aihe ei ole "profetiat." Aihe on tuttu kristittyjen vakaumuksen, Raamatun. profetioiden, Hengen asioiden aiheeton ja asiaton solvaaminen.
Jatkuvana menettelynä siinä voidaan nähdä "kiihotus kansanryhmää" vastaan.
Kohteena on yksinomaan kristinuskon vakaumuksen omaavat ihmiset. Jatkuva aliarviointi, vähättely, Jumalan ja Ramatun mitötöintiyritys, halveksuva kielenkäyttö toisten pyhistä asioista ja vakaumuksesta, ei ole
TÄNMÄN PALSTAN aiheen mukaista "keskustelua". Pitkäpiimäiset väitteet ovat solvausta, herjaa, pilkkaa.
Jatkossa JOKAINEN viesti, jossa em. ominaisuuksia, tekijöitä, väitteitä ilmoitetaan valvojalle. Palsta on aiheen mukainen. Ei ateistisen aivopesun eikä uskonvakaumuksen ja Hengen ilmiöiden pilkkaamispalsta.
Menikö perille? Ellei, pitää varautua seuraamuksiin.- opetustaopettajal
Muistutus tosiasioista:
Suomessa rikoslaki (1995/578)[1] määrittelee kiihottamisen kansanryhmää vastaan:
Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Siis: Uskonnollisen ryhmän panettelu, solvaus, jne tehtynä yleisön keskuuteen - täyttää rikoslain kriteerit. Toistuvana tekona, kuten täällä erään solvaajan jatkuva trendi on ollut ---- sen näyttö on jo nyt raskauttava.
Kannatta muistaa, laittaa jäitä hattuun ja tietsikka jäähtymään. Mitta täyttyy. - 213q4r
opetustaopettajal kirjoitti:
Muistutus tosiasioista:
Suomessa rikoslaki (1995/578)[1] määrittelee kiihottamisen kansanryhmää vastaan:
Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Siis: Uskonnollisen ryhmän panettelu, solvaus, jne tehtynä yleisön keskuuteen - täyttää rikoslain kriteerit. Toistuvana tekona, kuten täällä erään solvaajan jatkuva trendi on ollut ---- sen näyttö on jo nyt raskauttava.
Kannatta muistaa, laittaa jäitä hattuun ja tietsikka jäähtymään. Mitta täyttyy.Joko on rikosilmoitus vetämässä? Kerrothan täällä mitä päivystävä konstaapeli sanoi yrittäessäsi jättää sitä hänelle :)
- pelkoa näkyy
213q4r kirjoitti:
Joko on rikosilmoitus vetämässä? Kerrothan täällä mitä päivystävä konstaapeli sanoi yrittäessäsi jättää sitä hänelle :)
Jättäkää nikin 213q4r viesti omaan roskikseensa. Haisee eräälle suunnalle....Pilkallisuus ja ylimielisyys viittaa, hm...
- sepon kanat
opetustaopettajal kirjoitti:
Muistutus tosiasioista:
Kannatta muistaa, laittaa jäitä hattuun ja tietsikka jäähtymään. Mitta täyttyy.Sä et oikein taida ehtii keskustella kun sun aika menee muista kirjottajista paapattamiseen. ei oikein profetioinnilta tunnu. miks sä koko ajan raivoot? Joku hätä?
- seppo ja seija
pelkoa näkyy kirjoitti:
Jättäkää nikin 213q4r viesti omaan roskikseensa. Haisee eräälle suunnalle....Pilkallisuus ja ylimielisyys viittaa, hm...
Noi ominaisuudet osuu suhun ittees
- seppojen surut
sepon kanat kirjoitti:
Sä et oikein taida ehtii keskustella kun sun aika menee muista kirjottajista paapattamiseen. ei oikein profetioinnilta tunnu. miks sä koko ajan raivoot? Joku hätä?
Seppo ja sepon kanat ja seija... haiskahtavat kovasti, no jääköön sanomatta? Kyllä lukijat arvaavat?
No, profetia-asiaa ei tietenkään ollut? Tyhjää jauhamista, joku hätä noilla seppoilla ja sepon kanoilla on? Jonkun puolesta? Toki. Ne aina ilmaantuu, sepon mummot ja silleen --- tänne kun jollakin on hätä? Kun joku on tulilinjalla, omasta syystään.............................
Mutta sepot, ja seijat ja kanat? Ettäkö profetiaa? - kanojako täällä
sepon kanat kirjoitti:
Sä et oikein taida ehtii keskustella kun sun aika menee muista kirjottajista paapattamiseen. ei oikein profetioinnilta tunnu. miks sä koko ajan raivoot? Joku hätä?
Joo. Sepon kanat ei keskustele palstan aiheesta, vaan sivusta.
Johtuisiko se että kanat kaakattavat? Eivätkä ymmärrä ihmisten kieltä?
- sepon poliisiserkku
Älä loukkaa vakiintunutta multinikkiä. siitä tulee rangaistus aikanaan niinku toi yks tossa jo sanoi. suome ssa on monta seppoa kao. e on kiihotusta seppoja vastaan
- yksi vain lukija
"Sepposen selällään" - sanoi Ukko kun Saunan oven aukaisi! Serkut jäi kuistille tai menivät kus ---- aan. Ei pidä sotkea vakiintunutta saunavuoroa, ne sano, ja variksetkin raakku, ja kanat kaakatti, ja siat röhisivät. Sellanen juhannussatu.......................
- Inhottava realisti
Tämä ketju on oiva esimerkki korkeatasoisesta keskustelusta. On onni, että profetiat-osiossa näin korkeatasoistakin dialogia käydään.
Ai niin. Kysymyksessä ovat luonnollisesti tervehenkiset profetiat.
Pakko muistaa lisätä tämä, koska muussa tapauksessa minun kommenttini menee sivuun otsikosta ja joutuu poistoon.- sivukomment.vain
Viisasta olisi että jotkut lopettaisivat laittoman raakkumisensa.
Ja etsisivät jonkun muun "tunkion" jos tämä plasta ei miellytä?
- Inhottava realisti
Olen mielistynyt Profetiat-osioon.
- se jonäkyy
On aika mieltyä, on aika katua mieltymystä. Eikä itku auta markkinoilla.
- Jumalan ilmoittaa
Näkysanoja Herrasta, elämästä ja kuolemasta 28.6.2011
"Hänessä oli elämä ja elämä oli ihmisten valkeus. Ja valkeus loistaa pimeydessä, mutta pimeys ei sitä käsittänyt." Joh 1:4-5
"Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat. Sillä jokainen joka pahaa tekee, vihaa valkeutta, eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi." Joh 3:18-20
"Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä, mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä." Joh 3:36
"Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvanne, se julistakaa katoilta.
Älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua, vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." Matt 10:26-28
"Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet seisomassa valtaistuimen edessä ja kirjat avattiin. Ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen mukaan mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan."
" Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen."
Ilm 20:12,15
"Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalveijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema." Ilm 21:8
- ä ö
Jumalan, pyhien asioiden ja profeetallisen tason pilkkaamista on aina ollut. Joskus Jumala antaa tilanteisiin niin selkeän varoituksen, että ihmiset sen nähtyään ja kuultuaan varovat pilkkaamisen himoa uudelleen?
Oli profeetta Elisa, Elian seuraaja. Tämä oli kerran tietä kulkemassa. Paikalle tuli herjanheittäjiä, porukka joka pilkkasi:
"Tule ylös kaljupää, tule ylös kaljupää!"
Tuliko kaljupää profeetta ylös? Ei tullut. Tuli muuta...
"Silloin tuli metästä kaksi karhua ja raateli neljäkymmentä poikaa kuoliaaksi."
2. Kun 2:23-24.
Jumala ei ole muuttunut. Hän kyllä on pitkämielinen, aikansa. Mutta kun joku lopuksi - pilkkaamisella - suututtaa Jumalan, niin vastaa itse kohtalostaan.- _Ö_
Kylläpäs hän on lempeä ja ihmisiä rakastava persoona eikä siis ilmeisesti lainkaan kostohaluinen ja uhreja vaativa....
- pilkkaajan touhua
Pilkkaajat jatkavat. Ja vielä kuvittelevat, että he voisivat johtaa "profetiakeskusteluja!" Etsivät sääliä ja sympatiaa, kavereita ja tukijoita. Täältä?
Kun ensin on vuosikaudet pilkattu uskovia, Raamattua, profetioita... kun on kyseenlaistettu uskovien aivotoiminnan, älyn ja kritiikin taso, kun on pilkattu uskovien Pyhää Kirjaa Raamattua "legendaksi" ja "paimentolaisten kertomuksiksi" - joilla ei mitään totuusarvoa...
Ja sitten muka aloittaa "Keskustelun profetioista"....
Ja kun on pihalla uskonasioista, hengellisistä asioista, pihalla kuin lumiukko?
Ja yrittää näytelläPää-Opettajaa?
No, tyhjän saa pyytämättäkin. Kierous ei enää ole salaisuus!- ilm 29.6.2011
Pilkkajan kohtalo ja tuomio. On valmis. Edessä.
Aika aikaa kutakin.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä ja kukistumisen edellä miehen sydän mahtailee.
Jumala tulee toimimaan,. niin että se näkyy.
Hän ei tee tuomioita salassa. Ilmoittaa (profeetallisesti) etukäteen, jotta aikanaan voidaan nähdä: tässä ja nyt.
Te toiset? Kunnioittaa Jumalaa, Raamattua, älkää antako periksi pilkan, valheen, kierouden edessä. - Kyseliä
ilm 29.6.2011 kirjoitti:
Pilkkajan kohtalo ja tuomio. On valmis. Edessä.
Aika aikaa kutakin.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä ja kukistumisen edellä miehen sydän mahtailee.
Jumala tulee toimimaan,. niin että se näkyy.
Hän ei tee tuomioita salassa. Ilmoittaa (profeetallisesti) etukäteen, jotta aikanaan voidaan nähdä: tässä ja nyt.
Te toiset? Kunnioittaa Jumalaa, Raamattua, älkää antako periksi pilkan, valheen, kierouden edessä.Hienoa. Sitten vain tämän tulevan tapahtuman tarkkaa kuvausta, päivämäärää, vuotta ja kellonaikaa julki.
- turhat kysymykset
Kyseliä kirjoitti:
Hienoa. Sitten vain tämän tulevan tapahtuman tarkkaa kuvausta, päivämäärää, vuotta ja kellonaikaa julki.
Kyseliän uteliaisuutta ei palkita. Ne tietävät, jotka tietävät.
Kaikille ei vastata. Kyllä se sitten näkyy ja kuuluu, ja voidaan tarkistaa... - Kyseliä
turhat kysymykset kirjoitti:
Kyseliän uteliaisuutta ei palkita. Ne tietävät, jotka tietävät.
Kaikille ei vastata. Kyllä se sitten näkyy ja kuuluu, ja voidaan tarkistaa...Jaa, miten se voidaan tarkistaa, kun vuotta, päivää ja kellonaikaa ja tapahtuman tarkkaa kuvausta ei ole annettu etukäteen?
- lukemassa käyn
Niin vaikeni pilkka-goljatin ääni, kaatui maahan mahtimies.
Kun Jumalan aika ja hetki oli läsntä.
http://www.suomistory.com/page/ProfetiaABC
Osa 11, h-hetki- Ilmiantaja
NImimerkki "lukemassa käyn" spammaa asiattomasti omaa sivustoaan useilla samanlaisilla viesteillä kaikkiin keskusteluketjuihin. Ylläpidolle ilmoitettu.
- Lakitulee vastaan
Ilmiantaja kirjoitti:
NImimerkki "lukemassa käyn" spammaa asiattomasti omaa sivustoaan useilla samanlaisilla viesteillä kaikkiin keskusteluketjuihin. Ylläpidolle ilmoitettu.
Nimim. Ilmiantaja toimii laittomasti ja Suomi24 sääntöjen vastaisesti. Hänellä ei ole kompetenssia, saati lakiin persutuvaa valtaa krooniseen sensurointiyritykseen joiden tiettyjen kirjoittajien suhteen.
Suomi24 noudattaa yhdenvertaisuutta. Jos linkkejä täällä on, ne pitää poistaa kaikki (mitä sanot Jarmo, jne). Sillä SUomi24 tulee samaan kirjallisen selvityspyynnön, jos "jotkut" linkit poistetaan, mutta ei kaikkia.
ILMIANTAJA harjoittaa täällä anarkistista mielivaltaa. Edellinenkään viesti ei ole Profetiakeskustelua, vaan ilkeyttä. Kateellisuutta ja pahansuopaisuutta. Julkisesti näkyvää, iljettävää vihamielisyyttä erästä kirjoittajaa kohtaan.
Ilmoitettu valvojalle. Sääntörikkomus. Ei "keskustelua" vaan omavaltaista ja laitonta sananvapauden riistoyritystä. - Ilmiantaja
Lakitulee vastaan kirjoitti:
Nimim. Ilmiantaja toimii laittomasti ja Suomi24 sääntöjen vastaisesti. Hänellä ei ole kompetenssia, saati lakiin persutuvaa valtaa krooniseen sensurointiyritykseen joiden tiettyjen kirjoittajien suhteen.
Suomi24 noudattaa yhdenvertaisuutta. Jos linkkejä täällä on, ne pitää poistaa kaikki (mitä sanot Jarmo, jne). Sillä SUomi24 tulee samaan kirjallisen selvityspyynnön, jos "jotkut" linkit poistetaan, mutta ei kaikkia.
ILMIANTAJA harjoittaa täällä anarkistista mielivaltaa. Edellinenkään viesti ei ole Profetiakeskustelua, vaan ilkeyttä. Kateellisuutta ja pahansuopaisuutta. Julkisesti näkyvää, iljettävää vihamielisyyttä erästä kirjoittajaa kohtaan.
Ilmoitettu valvojalle. Sääntörikkomus. Ei "keskustelua" vaan omavaltaista ja laitonta sananvapauden riistoyritystä.Asiaton henkilöön kohdistuva hyökkäys. Palstan aiheeseen liittymätön kirjoitus. Ilmoitettu ylläpidolle.
- Ylenantaja
Ilmiantaja kirjoitti:
Asiaton henkilöön kohdistuva hyökkäys. Palstan aiheeseen liittymätön kirjoitus. Ilmoitettu ylläpidolle.
Asiallinen hyökkäykseen kohdistumaton henkilö. Palstan aiheettomuuteen liittyvä kirjoitus. Ilmoitettu Reinon tädin miehelle joka lupasi palata asiaan kunhan selviää.
- Reinon tädin mies
Ylenantaja kirjoitti:
Asiallinen hyökkäykseen kohdistumaton henkilö. Palstan aiheettomuuteen liittyvä kirjoitus. Ilmoitettu Reinon tädin miehelle joka lupasi palata asiaan kunhan selviää.
En haluu selvitä.
- Paavo.R.
Kyllä set täällä näkyy, että tätä profetiapalstaa on yritetty kaapat omavaltaisen pilkkaamisen toriksi. Tässäkin ketjussa siitä on selvyyttä.
- Inhottava realisti
Kieltämättä totta. Olet kirjoittanut tämänkin ketjun viesteistä vähintään 75 %. Kai sitä voi kaappaukseksikin kutsua.
- 2+3
Asiaton viesti IR. Ilm. valvojalle. Ei profetiakeskust.
- 666+666
2+3 kirjoitti:
Asiaton viesti IR. Ilm. valvojalle. Ei profetiakeskust.
Asiaton viesti IR. Ilm. palvojalle. Ei blogimainos.
- R. Janh
Mukava todeta, että palsta on rauhoittunut häirinnästä ja uskovien, profetioiden ja uskonasioiden loputtomasta solvaamisesta.
- toteutunut prof
Täältä löytyy profetia 28.6.2011, jossa sanotaan että
"pilkka vielä vähän aikaa jatkuu..." Ja jatkuikin. Mutta nyt 9.7.2011, pian se näkyi ja toteutui.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9958968 - Lyhyemmin, paremmin
Turhia jorinoita ja profetia-aiheen kannalta merkityksettömiä.
- ? +
Lyhyemmin, paremmin...
Viestisi täysin aiheeton, kaikin tavoin. Tämä ei ole "opettajapalsta"....
- Lyhyemmin, paremmin
Samat sanat. Näkemyksesi opettajista ovat aiheen kannalta irrelevantteja. Keskity aiheeseen.
- ? +
Lyhyemmin, paremmin....
Keskity palstan aiheesee: keskustelu profet. jne. Näkemyksesi palstasta on metsässä. Keskity aiheeseen.
- Lyhyemmin, paremmin
Kts. ed. vastaukseni.
- profetia unohtui
Lyhyemmin, paremmin
ei "keskustele" vaan koettaa harjoittaa opettajan hommaa lomalla....
Kas näin:
- Nyt, kiltit lapset! Kirjoittakaa lyhyemmin ja paremmin... ei pitkiä aineita, eikä satuja lainkaan, vaan .... sitä vain mitä opettaja sallii.... Ja jorinat? Ne eivät lainkaan sovi, joten...
Kun tämä ei ole alakoululaisten aineenkirjoituspalsta, jota joku opettamisintoilija koettaa laittaa "omaan ruotuunsa" - niin laiskanläksy taas tuli nikille
Lyhyemmin, paremmin!!
Täälä tänään seuraavaa:
"Palstan eniten keskustellut ja suosituimmat aiheet ovat, kuten kaikki voivat todeta vilkaisemalla etusivua, juuri niitä joissa on eniten ns. opposition ääniä
ja jotka eivät liity palstan aiheeseen juuri nimellisestikään.. Se kertonee kaiken siitä, mitä palstalla tapahtuisi, jos skeptismielisesti asiaan suhtautuvat häviäisivät. Muutama änkyrä-itkupilli valtasi palstan ja hääsi jopa vanhat vakioprofeetat muille foorumeille.
Jotenkin ihan tyypillistä koko kristinuskolle, samaa kaavaahan kristityiksi itseään, mutta eivät toisia kristittyjä, kutsuvat ovat tehneet iät ja ajat ja hävittäneet itse entisen mahtiasemansa oppiriitoihin ja lahkoistumiseen. Tässä mikrokosmoksessa näyttäisi käyvän ihan samoin :)
Draamaa ja saippuaoopperaa. "
Lopuksi oli inhorealistinen ja skeptinen toteamus: "Tänne on jäänyt vain kuona!"
Nyt tittelit ovat saaneet uuden lisän: "Muutama änkyrä-itkupilli"... Ajatella?
Ei ole ketään nähty täällä itkeskelemässä? Taistelua, tiukkaa vastarintaa on kyllä nähty. Sen jäljellä olevan "kuonan" taholta...
Kukahan se on häätänyt palstan vakioprofeetat muille foorumeille?
Ja miksi tämä joka pitää tätä "kuona"-palstana, jossa vain pahantahtoisia, kieroonkasvaneita, itkupilli-änkyröitä ...... miksi tämä Jalo Persoona ylipäätään vaivautuu tätä lukemaan, saati kirjoittamaan tänne?
Onko pahantahtoisten, kieroonkasvaneitten, itkupilli-änkyröitten palsta sen arvoinen? Ei kai?
JK. tämän kirjoittaja (yksi pahantahtoisimmista, kieroonkasvaneimmista (?)) ei kyllä itkenyt ole? Ei saisi sanoa, mutta naurattaa enemmän...
No, kaikki on miten sen katsoo?
Pitää antaa anteeksi ihmisille heidän tekonsa, sanansa.... - Palsta tarkoit. aihe
No, vilä herjan heitto ja palstan häiriköinti yrittää ottaa tuulta purjeisiinsa, mutta saadun tiedon mukaan, on loppusuora jo. Säälittää tosin, että ihmiset ovat siin'ä määrin pahuuden ja kiusanteon orjuudessa, että eivät voi kiusanhimoaan hallita!
Ain uudelleen himo vaatii, että pitää heitellä piikkejä uskovien keskusteluihin, profetioiden sekaan, aina pilkaa ja herjaa. Joka ikisen ketjun sotkemista...
Mutta, loppu tulee. Se on varmaa.- P.R.
No näkyy tuo. Jumalattomien häiriköinti. Kiusantekoa, kun eivät muuta vapaa-ajan hommaa keksi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1223229Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272118