Olet kaunis nainen. Älä siis suotta murehdi. Kahville joku päivä?
Vai että kestohymy :-)
14
1120
Vastaukset
- 456123
Jos pyydät niin tulen ;)
- Onko iällä väliä?
Tänään siis klo 19. Sama paikka ;-)
- aitahyppelyä..kö?
Teksti sopisi minulle, eikä ikäkysymys ole mikään ongelma...lähes samaa ikä kun ollaan (jolta kutsua odottaisin) . Ja jos olisit kyseinen henkilö, luulen sinun tietävän, että seurassasi viihtyisin koska vain. Jos olisit "hän" pyydä ihmeessä kasvotusten, matka kun ei olisi esteenä ;-)
- tumma mies?
misähän kaupungissa vaikutat et tiedän että se olet juuri sinä ;) ?
- lääkkeet!!!!!!!!!
Hullu?
- joskus samaa sanonut
Missähän tuosta kestohymystä mainittu...?
iällä ei ole väliä, sehän on vain numero :-) .
Tapasimeko Hki.ssa ja asutko Vantaalla?- Ehkä tarkoitat minua
Sopisi tuo aloitus minuunkin. Ei iällä enää väliä ole. Minkälaisissa ympyröissä tapasitte?
- joskus samaa sanonut
Hyvin pienet ympyrät, voi sanoa...
- piiripieni ympäri
minnepäin suomea tämä viesti liikahti???
- joskus samaa sanonut
Keski-Suomeen...
- piiripieni ympäri
osu ja uppos keski-suomessa oon itsekki ja näen "melkein" päivittäin semmoisen hymyn et tulee nukkumatin sijaan "maija" :D jos nyt löytyy mikä hakuses on nii kerro sun hiusten väri... ajattelin vaan et jokohan tämäkin ujohko miehen alku löytäis sen mitä ei sanotuksi saa ;)
- joskus samaa sanonut
Jotenkin alan epäillä, ettei olla samoja henkilöitä... Mutta punaruskeat hiukset.
- Onko iällä väliä?
Kovasti näyttää juttua olevan "hymypojasta". Tampereelle siis alkuperäinen menee. Hän, jolle tämä oli tarkoitettu, tietää kyllä mistä puhun. Katsotaan ensi viikonloppuna sama paikka klo 20, ellei tule mutkia matkan varrelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872