Miten ikävää onkaan, että ihmiset joille sanoa Kristuksesta on tarkoitettu, alkavatkin tuijottamaan ilosanoman tuojaa itseään, kuin sonni uutta porttia.
Kukaan kristitty ei tuo itseään esiin lunastajana ja syntien sovittajana, vaan Jeesusta Kristusta. Miksi sanoman tuojaan kiinnitetään kaikki huomio, ja useimmiten aivan etovan kielteinen ja arvosteleva huomio.
Heti kun kuulijalle (jos korvat ovat vähänkään auki) on kerrottu että tee parannus ja usko evankeliumi, Jeesus tahtoo rakkaudessa pelastaa sinut.
Silloin alkaa aivan kuin kollikissan mouru maalikuussa: "Sinä olet sellainen ja sellainen!!!"
Niin olen tällainen, mutta minähän kerroinkin sinulle Jeesuksesta joka pelastaa syntisiä, hän pelasti minutkin vaikka olen tällainen, - sinullakin on siis mahdollisuus pelastua.
Tällaista tyhjää väittelyä toisista kirjoittajista on tämäkin palsta aivan täynnä.
Ja piru on tietysti hyvin iloinen tilanteesta, onhan Jeesus nyt työnnetty turvallisesti syrjään ja saatanalla on vapaa kenttä tallottavanaan ja sotkerttavanaan monenlaisilla ektysten ulosteilla.
Käännä siis katseesi Jeesukseen sinä joka syntiesi tunnossa etsit tietä taivaaseen, Jeesus pelastaa. Hänen valtuuttamanaan me hänen omansa julistamme rauhan sanomaa: Usko nyt kaikki syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä, mene rauhaan. Sinun uskosi on pelastanut sinut.
Aamen
Me kristityt tuomme sanomaa Jeesuksesta
17
58
Vastaukset
- su
Kiitos. :)
- Väärässä hengessä
Tämä aloitus on kirjoitettu väärässä hengessä ja väärässä tarkoituksessa.
Aloittaja pyrkii esittämään kristityt huonossa valossa, joten aloittaja itse ei voi olla kristitty. Ikävää että tälläisiä kirjoituksia nähdään tällä palstalla. - Jeesus pelastaa
Aloittaja on sydämestään kristitty ja Jeesuksen seuraaja, itsensä kieltämisen ja ristin tiellä yli 60 vuotta, Hallelujaa kiitos Jeesuksen. Minulla on asuva Pyhä Henki joka ilmoittaa sanan ja kirkastaa sen sisällön. JUmalalle siitä lahjasta suuri kiitos hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta. MInulla on kilvoittelijana lisäksi pitkähkö elämänkokemus, joka kaikki todistaa minulle Jumalan hyvyydestä ja lukemattomista siunauksista joista olen elämäni aikana saanut nauttia.
xxxxxxxx
***) Tee sinäkin parannus ja anna Jeesuksen pelastaa sinut. Sitä ei tarvitse katua koskaan. :-)
xxxxxxxx
Vika on nyt siinä henkilössä joka kirjoitti tämän edellisen viestinsä asettuen näin vastustamaan selvää Jumalan sanaa. MIkä onkin minulle tuttua Jeesuksen todistajana pitkän elämäni aikana. Kuten Jeesus toteaa, tämä ilosanoma kelpaa tosi harvoille ihmisille, valitettavasti.
Piru on tunnetusti ahkera kirkonrakentaja, heti kun kristus rakentaa kirkon on pirulla jo kappeli valmiina vieressä, ettei vaan kukaan kävisi Jeesus portista sisälle Herran huoneeseen.
Hyi sinua saastanen valheopettaja, tee parannus ja usko evankeliumi!!- su
"kukaan"Johan minä yritin siitäkin huolimatta että tekstisi oli kummallinen. Ja aiheesta sait kritiikkiä minun mielestä. En ole lukenut palstaa paljoakaan, ja siksi en noin vain voinut heti olla että tuomios oli oikea muista kristityistä.
Ja aika kovalta vaikutat kun vertaat nm.väärässä hengessä-kirjoittajaa pirun kappeliin. Tuommoisiakos te uskovat olettekin?
- ekivaarilaisten yök
jaa, taas näitä ekivaarilaisten turhia aloituksia.
- vain äkäinen rakki
ekivaarilaiset eivät tee näin tumpeloita aloituksia. Kyseessä täytyy olla nuori ja tietämätön kaveri ja vihainenkin vielä kuin rakkikoira. Aloitusaiheessa ei sinänsä mitään mutta paljastaa että kirjoittaja ei ole uskova eikä älyllä pilattu. Ei voi olla siis "ekivaarilainen".
- Jeesus on tie
vain äkäinen rakki kirjoitti:
ekivaarilaiset eivät tee näin tumpeloita aloituksia. Kyseessä täytyy olla nuori ja tietämätön kaveri ja vihainenkin vielä kuin rakkikoira. Aloitusaiheessa ei sinänsä mitään mutta paljastaa että kirjoittaja ei ole uskova eikä älyllä pilattu. Ei voi olla siis "ekivaarilainen".
Jos 61 vuotias erittäin kokenut kristitty on nuori, niin kiitos!!!!
Lisäksi olen ollut uskossa horjumatta koko tuon elämäni ajan, kiitos Jeesukselle.'
Minun kirjoituksissani ei ole tippaakaan ekivaaria. Mistähän se mahtaa kertoa ettette erota puuta maasta. :-)
Vastaus on, se kertoo hengellisestä umpisokeudesta. - aloitus on tumpelo
vain äkäinen rakki kirjoitti:
Oot tuossa oikeaan osunut, että aloitus on kehno ja sisältö arvoton. Kuitenkin tuollaisia kirjoituksia löytyy myös ekivaarilaisten rivistöistä.
- Jeesus on tie
aloitus on tumpelo kirjoitti:
Oot tuossa oikeaan osunut, että aloitus on kehno ja sisältö arvoton. Kuitenkin tuollaisia kirjoituksia löytyy myös ekivaarilaisten rivistöistä.
On hyvin valitettavaa jos Jumalan eläväksi tekevä sana on sinulle arvoton.
En varmaan erehdy pahasti jos sanon että olet Bernand Russelin höynäyttämä tollo. Teitä on täällä useampiakin puokkoilemassa kun sokeat koranpennut!! :-))) - Yksinkertaiselle
Jeesus on tie kirjoitti:
On hyvin valitettavaa jos Jumalan eläväksi tekevä sana on sinulle arvoton.
En varmaan erehdy pahasti jos sanon että olet Bernand Russelin höynäyttämä tollo. Teitä on täällä useampiakin puokkoilemassa kun sokeat koranpennut!! :-)))Jumalan sana onkin aivan eri asia. Kyllä sinä "syvästi uskovana" keksit varmaan muitakin uskonnollisia ryhmiä vihasi purkaustieksi kuin jehovat ja muslimit.
Maailmassa on tuhansittain uskontoja. - Rakastakaa Jeesusta
Yksinkertaiselle kirjoitti:
Jumalan sana onkin aivan eri asia. Kyllä sinä "syvästi uskovana" keksit varmaan muitakin uskonnollisia ryhmiä vihasi purkaustieksi kuin jehovat ja muslimit.
Maailmassa on tuhansittain uskontoja.Kristityt rakastavat Jeesusta. Jehovan todistajat halveksivat Jeesusta, samoin myös muslimit, heille Jeesus on vain profeetta, vain ihminen.
- Jeesus on tie
Minulla ei ole mitään tekmistä ekivaarin kanssa eikä hänen oppinsa kanssa.
Tiedoksi vain.
Sokea täytyy olla hengellisesti, jos minun edestuomani Kristuksen evankeliumin pelastavan sanan sekoittaa ekivaarin harhaoppiin. :-)))))- hyvä jos ei ole
Outoo, joku joka ei halua olla yhtä ekivaarin kanssa. Onnittelut siitä.
- Näi on
hyvä jos ei ole kirjoitti:
Outoo, joku joka ei halua olla yhtä ekivaarin kanssa. Onnittelut siitä.
Kristus ja Beliar eivät sovi yhteen.
Mitä ilmeisemmin nämä palstalla yli inhimillisen ahkerasti häiriköivät henkilöt ovat muslimeja ja jehovantodistajia
- Jos aloittaja
on joskus kirjoittanut rakkaudellisempia tekstejä, hän olisi ehkä saanut paremman vastaanoton tuomalla aikaisemmin käyttämänsä nimimerkin esille. Nyt hänen tuomitseva ja hyökkäävä aloituksensa ei saanut riemuitsevia taputuksia ja kehuja osakseen.
- Jeesus on tie
En odota taputuksia, sen kerroin jo aloituksessani. Enkä todista itseäni, vaan Jeesusta Kristusta autuuden tienä. Luuletko ihan tosissasi, että ihmisten himojen ja halujen hively on Kristuksen kirkastamista heille. Valitettavasti kehoitus kääntymiseen ja parannukseen kohtaa usein vuoren korkuisia esteitä, itsekkyys on niin voimakkaana nyt lopun aikoina, jokainen haluaa olla itse itselleen Jumala.
Tunnen synnin rakastajat jo vuosikymmenien ajalta ja siksi tiedän heidän reaktionsa parannussaarnaan.
Vain harva ihminen etsii pelastusta ja omien henkilökohtaisten syntiensä sovitusta. Enemmistö ihmisistä tykkäävät synneistään ja itsestään yli kaiken.
Ne harvat JUmalan valitut jotka etsivät sielunsa pelastusta, eivät sanele ehtoja Jumalan sanalle, vaan kuuntelevat sanaa herkällä korvalla ja uskovat sanan sellaisena kun se on kirjoitettu. Kuuntelevat myös parannussaarnaa joka usein sattuu.
Kääntyminen syntielä ästä takka harhaopista ei ole koskaan helppoa ihmiselle, koska entisestä elämästä on tullut hyvin suuri osa ihmisen persoonallisauutta.
Vain harvaa meistä kohtaa tämä onni joka minua on kohdannut, että saa syntyä uskovaan kotiin ja pysyä Jumalan armosta uskossa elämänsä loppuun asti. Kiitos Jeesuksen.
Aina vain enemmän tunnen kiitollisuutta ja kiitän Jumalaa kun näen kuinka PAHASTI EKSYKSISSÄ MONI RAUKKA VAELTAA, myös siis eri nimisissä uskovien yhteisöissä, joissa jokin muu on herrana kun puolestamme ristiin naulittu ja kuollut Jeesus Kristus joka nousi ylös kolmantena päivänä kuolleista ja elää tänäänkin keskellämme. Hallelujaa!
- Jeesus on tie
Kuten alussa totesin me kristittyt tuomme sanomaa Jeesuksesta, emme itsestämme.
Useat vastauksista osoittava kiistatta Jumalan sanan todeksi, van harvat pelastuvat. He sylkevät Jeesuta suoraan silmille ja sanovat, "tule lyömään
jos uskallat". Se on heidän "rakkautensa" hedelmä!!!
Itku ja ikuinen parku on edessänne, jos muutosta ei tule. Jeesus on tie uuteen Hengen elämään.
Matt. 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
Matt. 7:14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
Matt. 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
Matt. 7:16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
Matt. 7:17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
Tulkaa siis te jotka olette JUmalan sanasta pois eksyneet, Jeesus tahtoo pelastaa teidät helvetistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 68959
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910