haluisin löytää tavallisen kunnollisen miehen jonka kans ehkä perustaa perhe ja elää normaalia elämää.Onko liikaa vaadittu, onko teitä olemassakaan?
mistä hyvä mies;)?
50
1076
Vastaukset
- Nokik
Mun mielestä teidän pitäs kulkea kyltti kaulassa jossa lukee: Etsin kunnollista miestä, pysäytä mut jos tahdot tietää enemmän. En minä ainakaan teihin ole törmänny vaikka olen yrittänyt. Ehkä se johtuukin siitä etten todennäköisesti ole kuin jokseenkin kunnollinen. Jos tahdot niin voit kuitenkin aloittaa etsimises minusta. Missä sua tapaa?
- tytteli 29
no, missäs sua vois tavata?mä asustelen stadissa. ehkä vain jokseenkin kunnollinen olis ihan ok:)
- Nokik
tytteli 29 kirjoitti:
no, missäs sua vois tavata?mä asustelen stadissa. ehkä vain jokseenkin kunnollinen olis ihan ok:)
Niin minäkin asun.. Ihan hyvä alku! Kuinka aattelit viettää kesän? Yksinkö?
- tytteli 29
Nokik kirjoitti:
Niin minäkin asun.. Ihan hyvä alku! Kuinka aattelit viettää kesän? Yksinkö?
No toivottavasti en yksin, ajattelin rentoutua mökillä ja latautua talvea varten:)juuri raahauduin töistä kotiin...!Mites sä ajattelit kesän viettää??
- tytteli 29
tytteli 29 kirjoitti:
No toivottavasti en yksin, ajattelin rentoutua mökillä ja latautua talvea varten:)juuri raahauduin töistä kotiin...!Mites sä ajattelit kesän viettää??
Kertoisitko mulle jotain itsestäs??
- nokik
tytteli 29 kirjoitti:
Kertoisitko mulle jotain itsestäs??
Voin kertoakin, mutta täytys varmaan siirtyä sähköpostiin. Mieluummin jättäsin hiukan yksityisyyttä. Olen 33-vuotias mies. Jos haluat niin jutellaan sähköpostilla, sopiiko?
- tytteli 29
nokik kirjoitti:
Voin kertoakin, mutta täytys varmaan siirtyä sähköpostiin. Mieluummin jättäsin hiukan yksityisyyttä. Olen 33-vuotias mies. Jos haluat niin jutellaan sähköpostilla, sopiiko?
sopiihan se...laitapa joku osoite:)mukavaa työpäivää!!
- hyvä mies ;)
tytteli 29 kirjoitti:
voit panna minulle viestiä [email protected]
- Nokik
tytteli 29 kirjoitti:
ok. voit laittaa tällaseen nokik.ellellah (ja loppuosa on yahoo.com). En oo varma oletko sama henkilö, joka laitto sähköpostinsa, joten kirjoitatko mulle..
- Nokik
Nokik kirjoitti:
ok. voit laittaa tällaseen nokik.ellellah (ja loppuosa on yahoo.com). En oo varma oletko sama henkilö, joka laitto sähköpostinsa, joten kirjoitatko mulle..
Lisäys.. en ole siis tuo mainosmalli.
- Nokik
hyvä mies ;) kirjoitti:
voit panna minulle viestiä [email protected]
Terveiseni sulle mainosmalli. Jos et osaa muuta kuin valhdella ja mustamaalata toisia niin pysy pois täältä. Tuollanen kyynärpäätaktiikka ei puree minuun. Sorry!
- suom.mies
Nokik kirjoitti:
Lisäys.. en ole siis tuo mainosmalli.
mutta taidat olla joku ulkomaalainen tuon osoitteen perusteella. varo!
- mävaan:(
Nokik kirjoitti:
ja feikki osoite, hienoa.miksi edes vaivauduit, hanki elämä!
- Nokik
suom.mies kirjoitti:
mutta taidat olla joku ulkomaalainen tuon osoitteen perusteella. varo!
Sori vaan joka väität, että olen feikki. En todellakaan ole feikki, ja olen 100% suomalainen. Sähköpostiosoite ei ole hitustakaan ulkomaalainen vaan täysin 100% suomalainen vaikka niin ehkä joku luulee.
- Nokik
Nokik kirjoitti:
Sori vaan joka väität, että olen feikki. En todellakaan ole feikki, ja olen 100% suomalainen. Sähköpostiosoite ei ole hitustakaan ulkomaalainen vaan täysin 100% suomalainen vaikka niin ehkä joku luulee.
Toisilla on persoonallisuutta, joilla kuilla ei ole muuta kuin halu aiheuttaa mielipahaa ja harmia muille haukkumalla ja kritisoimalla.
- Nokik
mävaan:( kirjoitti:
ja feikki osoite, hienoa.miksi edes vaivauduit, hanki elämä!
Todellakin vaivauduin kun luulin, että ihminen saa täällä tehdä tuttavuutta ilman että joku riitapukari iskee siihen väliin ja keksii mitä kummallisempia keinoja aiheuttaa muille mielipahaa. En todellakaan arvannut, että täällä on niin paljon ihmisiä jotka tyrkkäävät kyynärpäänsä muiden asioihin tai niitä jotka ovat näkevinään vaaroja siellä missä niitä ei ole.
Tämä vielä hänelle joka väität että nokik.ellallah viittaa ulkomaille: kerro mistä kielestä nokik.elllallah tulee, entä mitä se tarkoittaa... Et taida tietää... Pysy omassa pöydässäs ja mieluummin hiljaa, jos sulla ei ole mitään älykästä sanottavaa.
- rdars86
Kylhän meitä on olemassa. Paljonkin. Ota vaan aktiivisesti kontaktia arkitilanteissa vastaan tuleviin mielenkiintoisiin miehiin niin eiköhän normaaleja ja perhettä haluavia miesehdokkaita ala löytymään :)
- sinkkuäiti___jlosd
Astetta hankalampaa kun on lapsia. Erään miehen kanssa oli kiinnostusta kassajonossa, vaikka kävin komentamassa lapsia aina välillä. Ja juuri h-hetkellä lapsi tuli ja sanoi, että "tässä on juuri neljä meille kaikille: äidille, isälle, minulle ja siskolle". Ihanaa, että lapsi vuosia eronkin jälkeen kokee perheensä ehjänä, mutta... mies tietysti katosi silmänräpäyksessä! Että näin se käy.
- kunnollinen mies
olen montakin kunnollista miestä nähnyt.
sinkkuna ne on jossain.
mutta kunnollista naisita ei ole näkynyt.
vaikka olen hakenut.Riippuu ikäryhmästä, mutta 30-vuotiaille hyvä arvaus on kauppa, kahvila, kirjasto tai kuntokeskus. Mistä olet kunnollisia naisia etsinyt?
- löytyylöytyy
Tuollahan niitä on näin kesäisin rannat ja puistot täynnä.Sieltä käyt valkkaamassa mieleisesi!
- kunnollinen mies
juu naisia kyl löytyy.
muttei kunnollista naista.! - jgfghhd
Ja miten näitä naisia rannoilla ja puistoissa pitäisi lähestyä, ettei saisi kylmää kohtelua? Eli silmien pyörittelyä, hätistelyä usein kirosanoin höystettynä, tai muuten vain välttelevää käytöstä.
Onko liikaa pyydetty, että nainen joka haluaa, että häntä lähestytään voisi jotenkin itse osoittaa sen? Voisi vaikka kädellä tehdä pienen kutsuvan liikkeen. Olisi niin paljon helpompi lähestyä toista jos tietäisi olevansa tervetullut.
Ei kukaan ihminen kestä loputtomasti torjuntoja. jgfghhd kirjoitti:
Ja miten näitä naisia rannoilla ja puistoissa pitäisi lähestyä, ettei saisi kylmää kohtelua? Eli silmien pyörittelyä, hätistelyä usein kirosanoin höystettynä, tai muuten vain välttelevää käytöstä.
Onko liikaa pyydetty, että nainen joka haluaa, että häntä lähestytään voisi jotenkin itse osoittaa sen? Voisi vaikka kädellä tehdä pienen kutsuvan liikkeen. Olisi niin paljon helpompi lähestyä toista jos tietäisi olevansa tervetullut.
Ei kukaan ihminen kestä loputtomasti torjuntoja.Hyvä idea on istua lähelle ja jutella ohimennen jotain mukavaa. Jos juttu luistaa ja kiinnostusta näyttää olevan, niin sitten voi tehdä jonkin aloitteen.
- -nainen30-
Samaa minäkin etsin.
Aivan älytöntä olla vieläkin tämänikäisenä yksin.
Toivottavasti meille tänä kesänä tapahtuu ihme ja se oikea löytyy
ettei jukolauta tarvi enää ensi talvea yksin palella.- 29+0
Älytöntä joo. Itsekin olen 29-vuotias mies. En polta enkä juo ja pidän kunnostakin huolta. Kaveripiiri pienentyi paljon kun kaikilla menee aika oman naisensa kanssa. Minä olen se porukan vimeinen joka ei ole löytänyt ketään. Tyrkkyjä ollut mutta haluankin kunnon naisen, en mitään pissis-hupakkoa.
- Adel33
Kirjoitit hyvin -nainen30-!!!
Toivotaan ihmettä tapahtuvaksi meille kaikille ihanille naisille :).
- HarriPee
On, mutta kun naisilla on paha viina pää, tupakoivat, lapsia eri miehille parhaimmillaan 4 ja koira/kissa hulluja. Ei kiitos.
- bgjtr
Minäkin olen hyvä mies. Mutta kun lähestyn naista, saan vastaukseksi: "Painu vittuun".
Ei kenenkään naisen tarvitsisi olla sinkku 30-vuotiaana, jos olisi nuorempana kohdellut miehiä vähän paremmin. - Mies28///
Kyllä se on liikaa vaadittu ainakin toisin päin. Missä niitä naisia tapaa? Ei ainakaan uimassa, lenkillä tai kalassa missä itse käyn. Kaupoissakin kaikki ovat miehensä kanssa. Baareissa on vain teinejä, siksi en niissäkään enää käy.
Olen henkilökohtaisesti jo menettänyt toivon, kesä yksin taas edessä.- ahvenen narraajatar
Kyllä minä ainaki käyn uimassa ja kalassa, mutta eipä ole miehiä näkyny vaikka oon veneellä ollu keskellä järvee.
- HuippuUkko
Epätoivoiset mammanpojat taas liikkeellä, kun nainen kyselee kunnon miestä, niin heti on monta nahjusta jonossa tyrkyttämässä yhteystietojansa. Huh huh...
Ettehän te voi tietää vaikka siellä joku lihava laiskimus etsii miestä, kun ei muualta saa. Se on se todennköisin vaihtoehto.- tytteli 29
Ei kuule lihava eikä laiskimus ainenkaan täällä...tosin turhaa tää viestittely on, siinä olet oikeassa!!!
- Nokik
tytteli 29 kirjoitti:
Ei kuule lihava eikä laiskimus ainenkaan täällä...tosin turhaa tää viestittely on, siinä olet oikeassa!!!
En tosiaankaan ymmärrä minkä vuoksi joilla kuilla on halu mustamaalata ja keksiä mitä kummallisempia valheita muista ihmisistä. Olen 100% suomalainen, ja osasin kyllä arvata että joku vääräleuka keksii osoitteestanikin jotakin kritisoitavaa. Enkä ymmärrä kuinka kummassa jota kuta voi häiritä se että täällä joku ehdottaa meilinvaihtoa.
- Nokik
Kenellääkään itseään huipuksi tituleeraavalla ei pitäisi olla syytä haukkua muita. Ole vaan hiljaa siinä omassa erinomaisuudessas ja tuki suus. Jos sua häiritsee se, että mies on mammanpoika tai nainen on mielestäs lihava laiskimus niin voi olla että se ei heitä häiritse. Sinä joka luokittelet ihmisiä noin väärin perustein et voi olla millään tavoin huippu. Onko sun erinomaisuutes muuta kuin muiden haukkumista? Tuskinpa on.. Heikolla pohjallla olet...
- Nokik
Nokik kirjoitti:
En tosiaankaan ymmärrä minkä vuoksi joilla kuilla on halu mustamaalata ja keksiä mitä kummallisempia valheita muista ihmisistä. Olen 100% suomalainen, ja osasin kyllä arvata että joku vääräleuka keksii osoitteestanikin jotakin kritisoitavaa. Enkä ymmärrä kuinka kummassa jota kuta voi häiritä se että täällä joku ehdottaa meilinvaihtoa.
Juuri tämän vuoksi ehdotin keskustelua meilin kautta. Sen vuoksi, että täällä on niin paljon ihmisiä, jotka eivät kunnioita muiden yksityisyyttä. Jotka haukkuvat kritisoivat, ovat ylpeitä, röyhentelevät omalla erinomaisuudellaan ja ovat muutenkin pöyhkeitä.
Ehkä tämä oli tämän keskustelun loppu.
Voin kyllä antaa "suomalaisemmankin" osoitteen, jos se yhtään helpottaa. Mutta se on aivan varma, että täällä en sitä jakele, tulipa taas huomattua kuinka jotkut eivät kykene rakentamaan mitään omaa vaan repivät sen muilta. Saathan sinä toki tehdä mitä itse haluat mutta ajattelin ettei kateellisten tai pöyhkeiden pitäisi antaa päättää tätä asiaa.
Ole persoonallinen ja keksi jotain omaa... Voit huomata kuinka joku sitä aikansa haukkuu ja kritisoi, keksii mitä omituisempia valheita. Kun sitten lopulta paljastuu että se on kultaa, niin jo samat vääräleuat ovat silmät kiiluen sitä repimässä. - tytteli 29
Nokik kirjoitti:
Juuri tämän vuoksi ehdotin keskustelua meilin kautta. Sen vuoksi, että täällä on niin paljon ihmisiä, jotka eivät kunnioita muiden yksityisyyttä. Jotka haukkuvat kritisoivat, ovat ylpeitä, röyhentelevät omalla erinomaisuudellaan ja ovat muutenkin pöyhkeitä.
Ehkä tämä oli tämän keskustelun loppu.
Voin kyllä antaa "suomalaisemmankin" osoitteen, jos se yhtään helpottaa. Mutta se on aivan varma, että täällä en sitä jakele, tulipa taas huomattua kuinka jotkut eivät kykene rakentamaan mitään omaa vaan repivät sen muilta. Saathan sinä toki tehdä mitä itse haluat mutta ajattelin ettei kateellisten tai pöyhkeiden pitäisi antaa päättää tätä asiaa.
Ole persoonallinen ja keksi jotain omaa... Voit huomata kuinka joku sitä aikansa haukkuu ja kritisoi, keksii mitä omituisempia valheita. Kun sitten lopulta paljastuu että se on kultaa, niin jo samat vääräleuat ovat silmät kiiluen sitä repimässä.mä yritin laittaa sulle meiliä päivällä. ei mennyt perille, ilmoitus vaan ettei osoitetta ole. En tiedä mitä ajatella..
- Nokik
tytteli 29 kirjoitti:
mä yritin laittaa sulle meiliä päivällä. ei mennyt perille, ilmoitus vaan ettei osoitetta ole. En tiedä mitä ajatella..
Pahoittelen, tarkistan osoitteen. Yritän vastata tänne kun tiedän mikä vikana. Mulla ei ole tapana valehdella tai antaa vääriä tietoja, mutta ihan joka paikkaan sitä ei kannata tarkempia tietoja antaa, kyllähän sä varmaan ymmärrät. Tosin mun pyrkimys oli kyllä antaa tietoja, jolla tavoittaisit mut. Harmi, että jokin meni pieleen.
- Nokik
tytteli 29 kirjoitti:
mä yritin laittaa sulle meiliä päivällä. ei mennyt perille, ilmoitus vaan ettei osoitetta ole. En tiedä mitä ajatella..
Asia selvä. Mokasin tuossa osoitteessa sen verran, että loppuosa on yahoo.fi. Tätä se teettää ku yrittää liikaa temppuilla. Menikin liian hankalaks. Yritin ettei ihan joka ainoo roskapostittaja kiinnitäs huomiota, näin siinä kävi. Kokeile vielä uudestaan, jos tuon edellä käydyn farssin jälkeen vielä innostaa!
- hui hai
Nokik kirjoitti:
Kenellääkään itseään huipuksi tituleeraavalla ei pitäisi olla syytä haukkua muita. Ole vaan hiljaa siinä omassa erinomaisuudessas ja tuki suus. Jos sua häiritsee se, että mies on mammanpoika tai nainen on mielestäs lihava laiskimus niin voi olla että se ei heitä häiritse. Sinä joka luokittelet ihmisiä noin väärin perustein et voi olla millään tavoin huippu. Onko sun erinomaisuutes muuta kuin muiden haukkumista? Tuskinpa on.. Heikolla pohjallla olet...
Täällä on yks! elämän koulun käynyt. ei mikään helpponakki, mut oikeissa käsissä pelkkää vahaa.
- tytteli29
Nokik kirjoitti:
No niin nokikana...pelle! Onko tullut roskapostia kun tänne laitoit sähköpostisi? Oliko se osoite nyt varmasti
[email protected]
???
vaiks asunki IDEAPARKIN lähel ni ny taisit löytää mukavan,rauhallisen miehen...ikää ois enskuus36,yksin asustelen ja tykkään reissat extempore...terguin Janne
- iuawdhsfk
Termos!
Kirjoitusasu on osa älykkyyttä, sillä saa jo paljon huomiota. Mä oon ite 30v mies eteläisestä-suomesta, ja tapasin pari viikkoa sitten naisen ihan sattuman kautta. Mua vuotta nuorempi, omaa silmää miellyttävä, mukava, hauska jne. Meillä synkkasi heti. Siinä ei tarvinnut paljoa kysellä kun tiesi että molempia viedään...
Oon aina ollu sitä mieltä ettei baareista löydä naista, mutta kas, kuinka kävikään.
Kaikille sinkuille sitä parhainta metsästysonnea kesään! Sen vaan tietää kun se osuu kohdille...;) nimim. ei kauaa enää sinkku :P - 他有这
V努力想把这个事情说成是一个21岁年轻人一时头脑发热选择错误,走错一步。其实根本不是这么回事,人下意识的反应往往是最真实的,药家鑫肯定想都没想,下意识觉得会被纠缠就把对方弄死了,他的潜意识里没有人性,没有生命,没有责任感,没有一个健全的”人“应该有的一切正常思维,有的只是无止境的自私,如何给自己开脱,逃避,还有扭曲的人格。药家鑫可以死,但是药家鑫死了并不代表事情就结束,中国的社会教育,学校教育和家庭教育都有太大太大的错误和问题。今天有”药家鑫“杀人,明天就有”要涨钱“杀人,偶然的背后是必然。有一种说法,如果你在家中看见有一只活的蟑螂,说明你家里的蟑螂总数大概有五百只,所以……国家和社会的扭曲已经到了一个临界点,再不做为,类似如李刚和药家鑫的事件恐怕越来越多。
- pöötre
me "kunnon-miehet" ollaan Tampereella ja kauheessa vitutuksessa ja kankkusessa. Sellasta se rakkaus on että karkuun pitää juosta ja vitutukseen juoda. Ei sillä että se ittee auttas, vaan kun kädet ja taidot loppuu kesken niin tunteillakaan ei suuremmin väliä.
- voi,,
Tyttö hyvä. Meitä on varmasti vaikka kuinka. Täällä on yks jos sua oikeesti kiinnosta....?
- Kesässä nähdään! ;)
Voi että minä sitten rakastan kesää!! Oikein vatsassa asti tuntuu, kun näkee hyväntuulisia ja hymyileviä miehiä pitkin puistoja, rantoja ja terasseja! :)
kyllä minä ystävällisesti juttelen, jos joku minulle puhuu, mutta vaatii myös sosiaalisia taitoja "luovuttaa" siitä ystävällisestä vihjeestä, kun huomaa, ettei toinen kaipaa seuraa. ;) Sellaisten tyyppien takia, jotka jäävät väkisin jankkaamaan, saavat myös mukavat tyypit tahattomia "häivy" -tuhahduksia, kun ei tyypistä voi koskaan etukäteen tietää mihin kategoriaan tämä kuuluu. Suomessakin olisi hyvä oppia mihinkään johtamatonta, viatonta small talkia!! Yksi syy, miks aikanaan olin jonkunaikaa puhumatta juttelemaan pyrkineille miehille oli kokemus siitä, kun eräälle juttelin kerran baarissa niitä näitä ja hän päätyi huutamaan minulle, kuinka olisin velvollinen lähtemään jatkoille hänen kanssaan!! :D
Ollaan vaan sosiaalisempia, niin kyllä uusia tuttavuuksia löytyy!! - M__27
Älä kulje onnesi ohi ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756